Deskundige, vriendelijke en keurige behandeling. Goede kennis vd markt.

• Informatieverstrekking

REBO ERA Makelaars heeft ons fantastisch goed geholpen bij het vinden van een nieuwe woning én met de verkoop van ons huis!

• Informatieverstrekking

Ons contact met Martijn te Velthuis en Ninke Sloot was zeer plezierig. Ze waren steeds in staat onze vragen adequaat te beantwoorden.

• Informatieverstrekking

Het was voor ons een moeilijke periode. Waarin jullie heel fijn mee gedacht hebben en jeannet mij veel ontzien heeft Super! ! En uit haar zelf uiteindelijk nog voor meer verkocht dan besproken . Dat was helemaal verrassend Wij zijn dik tevreden.

• Informatieverstrekking

Als het er op aan komt met het overleg over de prijs zijn of bent U voorzichtig met afslaan !!!.

• Informatieverstrekking

Makelaar met kennis van de markt. Ook het contact met mensen op kantoor verliep snel en accuraat. Verkoop van onze woning was binnen 1 week een feit.

• Informatieverstrekking

Prettig omgang met de makelaar. Niet te zakelijk maar wel professioneel.

• Informatieverstrekking

Ik ben zeer tevreden over de geboden ondersteuning vanuit Ninke en Martijn! Mijn complimenten!

• Informatieverstrekking

Dankzij het goede en zeer deskundige advies is mijn woning zeer snel verkocht. Ik zal REBO dan ook van harte aanbevelen.

• Informatieverstrekking

we zijn zeer deskundig en vriendelijk behandeld konden altijd om raad vragen. Ik zal Rebo Era aan een ieder aan bevelen.

• Informatieverstrekking

REBO heeft mij uitstekend geholpen bij het verkoop van mijn woning en de aankoop van mijn nieuwe woning. Ik heb een en ander als zeer prettig ervaren en beveel de REBO ERA Makelaars aan bij eenieder die een huis wil kopen en of verkopen.

• Informatieverstrekking

Vriendelijk/proffessioneel en klantgericht geholpen.

• Informatieverstrekking

prettig en deskundig geholpen. Konden met al onze vragen terecht.

• Informatieverstrekking

Eerlijk gezegd kan ik alleen maar adviseren om deze makelaar uit te nodigen, als je op zoek bent naar een goede en betrouwbare vakbekwame makelaar. Martijn gaf mij direct het juiste gevoel. De wijze van taxeren stond mij goed aan en ik had niet het gevoel dat ik maar één van zovelen was. Deskundig werd de prijs bepaald, die geheel met mijn gedachten overeen kwam. Daarnaast was het presentatiepakket met goede foto's en video helemaal top. De communicatie per telefoon en mail liep net als de onderhandelingen met de kopers zeer voorspoedig. Ik kan deze makelaar niet anders dan aanbevelen, als je van plan bent je huis te verkopen. Bedankt Martijn en collega's!!

• Informatieverstrekking

Mijn ervaring met Martijn te Veldhuis van Rebo Era makelaars is dat er snel een vraagprijs werd vastgesteld die tot volle tevredenheid van ons was.De bezichtigingen en de onderhandelingen werden gedaan op een basis van vertrouwen wat volkomen werd gerechtvaardigd.

• Informatieverstrekking

Huis na 5 maanden verkocht. Goede vriendelijke makelaar, wij zijn tevreden.

Heel prettig en deskundig

• Informatieverstrekking

Ze hebben alles van vlot geregeld, en houden je altijd goed op de hoogte. Heb er geen moment spijt van om Rebo makelaars in de handen te nemen.

• Informatieverstrekking

Super! Ze luisteren naar de wensen van de verkoper. Communicatie is top en goed duidelijk. Geen adertjes onder het gras of gelikte pakken praat maar doen!. Erg fijn en gewoon normaal! Aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zoals u ziet is onze beoordeling: matig. We hebben in de afgelopen maanden weing gemerkt van begeleiding. Vermoedelijk was het erg druk? Ons is niet verteld dat we bij tijdelijke bewoning vast zouden zitten aan een jaar huur. Dat had ons veel geld kunnen kosten, als we geen andere mogelijkheid hadden gevonden. WIJ moesten de makelaar er aan herinneren dat ZIJN bepaling van de prijs van onze woning te hoog was.

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over team woningmakelaardij

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.