Houdt rekening met alle belangen

Medewerkers zijn betrokken en attent. Ondanks dat ze namens verhuurder handelen zijn ze betrokken bij de belangen van huurder. Kan ze van harte aanbevelen.

• Informatieverstrekking

Er wordt naar je geluisterd, mails worden beantwoord en je wordt snel teruggebeld.

prettig

Meedenkend, snel en vrolijk

Goed contact, snel schakelen en meedenken in oplossingen. In 4 dg van akkoord naar opleveren pand. Super. Thanks voor de inzet en de spekjes.

• Informatieverstrekking

Bijzonder prettig samenwerking/ no nonsense

REBO heeft voor ons een bedrijfspand als beleggingsobject verkocht, het betrof hier een niet standaard pand waarvoor zij toch zeer snel(enkele maanden) een goede koper wisten te vinden.

Goede en snelle communicatie

Daar het een zeer complexe verkoop betrof, toch vakkundig en met goed advies de verkoop tot een positief eind weten te brengen.

Zeer Kundig

Leuke persoonlijke rondleiding, Makelaar denkt mee en toont flexibiliteit. Vlot in benadering en communicatie (ook meerdere kanalen zoals whatsapp, mail en bellen). Oplevering was goed en duidelijk. Hij nam zijn tijd en had een persoonlijk cadeau ter welkom.

Kundig!

Job is een goede makelaar! Dank je!

prima service

Job heeft ons netjes rond geleid door de diverse panden en een mooie locatie voor ons gevonden.

Prima zoals ik gewend ben van Roy Alofs

Zie eerder

• Informatieverstrekking

Duidelijk en altijd gericht op oplossingen

Voor iedere uitdaging is wel een oplossing. Pragmatische aanpak door vriendelijke mensen.

Professioneel

Zeer goede ervaring en communicatie.

• Informatieverstrekking

Tijdens mijn gehele procedure heeft meneer Zwart mij perfect geholpen. En de verhuur en mogelijke koop straks kom ik zeker bij hem terug.

• Bedrijfsnaam: Solar Inclusief / Belt Dienstverlening

• Informatieverstrekking

Zeer prettige en vlotte communicatie met makelaar Job Zwart, van harte aanbevolen!

• Bedrijfsnaam: HydroTopWorks BV

Geen aanvulling nodig!

• Bedrijfsnaam: Nice2move

Heel prettig om met Rebo zaken te doen, vooral door medewerking van en enthousiasme van dhr.Pim Vermue.

• Bedrijfsnaam: Particulier

Goede communicatie en telefonische bereikbaarheid. Veel kennis van zaken en geen onduidelijkheid. Top geholpen door Job.

• Bedrijfsnaam: Babymax

• Bedrijfsnaam: John Kummeling

• Bedrijfsnaam: Mondzorg Steenderen

Erg prettige samenwerking, laagdrempelig en hun service kan gerust met hoofdletters geschreven worden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snel en aardig soepel ondanks vakantieperiode een mooi bedrijfspand kunnen vinden waar we erg blij mee zijn. Jammer dat makelaar enkel mijn man/zakenpartner aankeek en benoemde in contacten, terwijl vanaf het begin duidelijk gecommuniceerd is dat het mijn zaak is en ik dus minstens zoveel in te brengen heb in hoe en waar we onroerend goed huren. Echt jammer, anders was REBO zeker een aanrader.

• Informatieverstrekking

Al met al als prettig ervaren. Snel reacties wat ons erg heeft geholpen in de besluitvorming. Collega makelaars laten hier nogal een steekje vallen.

• Bedrijfsnaam: MarGe Models

De medewerker heeft ons fantastisch geholpen en er was een zeer efficiënte en fijne communicatie.

• Informatieverstrekking

Leuke mensen, doelgericht ...... is prima. Soms lijkt men enigszins 'overgefocust', Rebo's belang ligt doorgaans in het verlengde van andere belangen. Het is verstandig hiermee rekening te houden.

• Bedrijfsnaam: BNP Paribas Real Estate

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over team bedrijfsmakelaardij

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.