3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Contact met één medewerker krijgt een hoger cijfer wat betreft communicatie en totaal oordeel. De andere medewerker zorgt voor het 'drukken' van het cijfer. Zijn communicatie en informatieverstrekking vond ik niet klantvriendelijk. De minimale informatie die ik ter onderbouwing van een REBO advies met als reden: weest u maar gerust wij hebben het goed gedaan. Dit terwijl dat niet mijn vraag was maar: op basis waarvan is een percentage opgebouwd. Dit kan echt beter!

• Bedrijfsnaam: gemeente Rheden

• Bedrijfsnaam: P.J. Herings Holding BV

• Informatieverstrekking
  • Bedrijfsnaam: Curo Vastgoed B.V.

prettige samenwerking waarbij afspraken worden nagekomen.

• Bedrijfsnaam: Ficrea

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over team bedrijfsmakelaardij

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.