Uitstekend woning en service bij problemen

Goede hulp bij verkrijgen huurhuis, oplevering is snel en duidelijk en bij problemen met de woning is er snel iemand aanwezig om het op te lossen.

Prima ervaring

Fijn gewoond en goed geholpen door REBO.

4 jaar super fijn gewoond

Mooie ervaring

Mooie ervaring

Eerste huurder fijne ervaring

Prachtig gewoon

Rebo is een zeer fijne en flexibele verhuurder.

Heel fijn gewoond

Met pijn in het hard verlaten we Rebo.

2 maal super fijn gehuurd bij rebo

Helemaal fijn gewoond, Jammer dat de beloofde keuken renovatie nooit is door gegaan.

Snelle en juiste verhuur partij

Na mijn scheiding snel een woning kunnen vinden via Rebo. Snel en eenvoudig geregeld!

Erg tevreden

Vervangen van de oven was het enige contact dat is geweest. Redelijk tevreden over de woning.

Rebo is echt een verademing om te huren!

Nu een paar we,en contact met MVGM en wat is Rebo dan een fijne partij om te huren.

Fijn appartement, Jammer dat er geen aangedragen huurders meer in aanmerking komen voor onze woning

Fijn gewoond bij Rebo

Modern, goede communicatie

Tevreden

Op kleine puntjes na wel tevreden.

A tot Z goed

Fijn gewoond goede service

Reparaties kunnen beter en sneller

Fijn gewoond

Communicatie kan soms beter

Fijne jaren

Nooit problemen gehad

Vera good experience

We had a Greet stay. No problems with REBO.

Prettig gewoond

Verduurzaming van de woningen duurt te lang.

Naar tevredenheid gehuurd

Mooie locatie voor redelijke prijs.

Contacten met REBO zijn goed. Zou wel fijn zijn als de keuken vervangen wordt, deze is al wat ouder.

Er waren een aantal opstart problemen

In verloop van tijd is het beter gegaan.

Veel plezier gewoond

Het was voor ons een tussenwoning welke vrij donker is. Mooie locatie. Reparatieverzoeken verzoeken worden snel opgepakt.

Prima wonen

Onderhoud vanher complex wordt goed bijgehouden. Reparatieverzoeken worden snel opgepakt. Beetje jammer dat de keuken weinig apparatuur had.

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.