Alles prettig afgehandeld

Klant heeft er prima gewoond en was positief over Rebo. Vragen werden snel afgehandeld en goed bereikbaar.

Fijne gehuurd, geen problemen ervaren

Fijne huurperiode gehad, herstelverzoeken zijn snel opgepakt, verder weinig contact geweest met REBO.

Fijne woning maar tijd voor iets anders

Fijne appartement, geen klagen over. Onderhoud van het complex m.b.t. verwijderen van onkruid kan beter. Ook het dubbel parkeren is een probleem.

Goede service, fijne woning

De huurperiode is goed bevallen, geen vervelende ervaringen met REBO als verhuurder. De woning is erg fijn, staat in een leuke wijk met veel groen en dicht bij het centrum. Zeker een aanrader

Fijne service

REBO heeft de zaken goed op orde.

Wij hebben eenmalig een herstelverzoek ingediend welke goed is opgepakt. Alle communicatie verliep soepel en er zijn geen negatieve zaken te melden.

Goed bevallen

Bij oplevering waren een aantal punten, deze duurde voor de huurder te lang voordat het opgelost was.

Fijne tijdelijke onderkomen

Fijn dat we een goede overbruggingsperiode kunnen hebben in een mooi appartement op een super locatie. Geen negatieve dingen te vermelden

Zeer fijne woning in mooie omgeving

Fijne woning in mooie omgeving, dicht bij bossen en heide. REBO heeft ook correct en snel gehandeld bij het uitvallen van de vloerverwarming, goed opgepakt. Zeker aan te bevelen

Lokatie ideaal, fijn appartement

Lokatie is perfect, dicht bij uitvalswegen en centraal gelegen. Appartement is fijn, ruim en licht. Service kan beter werkzaamheden kunnen sneller worden opgepakt.

Prettig gewoond

Geen problemen.

Prettige verhuurder

Nette woning opgeleverd

Op zich prima

Overname was een beetje omslachtig.

Fijne service, vlotte klantenservice

Wij hebben 7 jaar met veel plezier in onze woning gewoond. We hebben in het verleden vaker gehuurd en de service van REBO is gewoon goed te noemen. Wij zouden REBO ook zeker aanbevelen bij andere mensen.

4,5 jaar prima gehuurd

Geen gedoe, alleen bij de opzegging wel.

Zakelijk, snelle reactie

Alleen bij nieuwe huurders, moeten ze aan veel eisen voldoen en veel informatie geven.

Goed bevallen

Bij onderhoudswerkzaamheden, klein kritisch puntje met de schilder

Prima verhuurder

Geen problemen gehad.

Service is goed

Soms duurt het te lang voordat een herstelling uitgevoerd wordt.

Het verliep prima

Buitendeur toegankelijk gemaakt voor een rollator. De gangen zijn schoon.

Prima woning

Hebben geen problemen gehad tijdens onze huurperiode.

Goede en snelle service

Als er wat is, dan wordt het snel opgelost.

Afrekening duurt te lang

Over het algemeen doet Rebo het goed. Alleen bij afrekening duurt het veel te lang.

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.