Goede kwaliteit

Nooit geen problemen met Rebo gehad. Alles verliep prima.

Snelle afhandeling

Alle vragen worden spoedig beantwoord.

Snelle service

Reparatieverzoeken worden snel en gratis hersteld.

Goed geregeld

Het is allemaal goed geregeld en is het huren bij REBO goed bevallen.

Reactie snelheid kan omhoog

Na de oplevering waren er een aantal opleverpunten welke opgepakt diende te worden. Dit duurde soms wat lang. Van de nieuwe huurders vernamen wij dat zij binnen 1 weekend de bezichtiging gedaan moesten hebben en op maandag aan moesten geven of zij de woning wilde gaan huren. Dit was weer een erg korte termijn wat veel geregel met zich meebracht.

Na een lastige start is het huren bij REBO goed bevallen.

Bij aanvang van de huur hadden wij last van rupsen in de woning. Dit werd ons inziens te laat opgepakt. Verder goede ervaring.

REBO is goed bevallen

Het is een fijn huis huis in een fijne buurt, alles is goed bevallen. Wel jammer dat het gras in het hofje nu tweewekelijks wordt gemaaid ipv elke week voorheen.

Het is goed bevallen, geen klachten.

In het begin een aantal klachten gehad maar die zijn goed en snel verholpen.

Met veel plezier gewoond

Veel plezier gewoond, reparatieverzoeken goed opgepakt. Keuken en sanitair wel verouderd voor de huurprijs

Erg fijn huis, heerlijk ruim

Erg fijn gewoond verhuizing was makkelijk. Nieuwe keuken was klaar voor dat we er in kwamen.

Perfecte locatie

Erg mooi appartement, Fijn parkeren, hoge borg vond ik minder

Perfecte locatie

Erg mooi appartement, Begin was stroef, ivm nieuwbouw aannemer, maar daarna erg fijn met Rebo. We zijn weer gaan huren bij Rebo.

Zeer prettig gewoond

Super locatie, verhuurder erg fijne partij

Heel fijn gewoon

Niet goedkoop, maar het meer dan waard.

Zeer fijn gewoond

Top woning op top lokatie. Zeer tevreden over REBO vastgoed, zelf zo tevreden dat we naar een nieuwe woning gaan die verhuurd wordt door REBO.

Prachtige lokatie en fijne woning,

Lokatie en appartement is zeer fijn, wel snel last van warmte. Woning is niet goed af te koelen. Ook de mogelijk tot een laadpaal is een aandachtspunt. Woning is verder zeer fijn en zou het graag aanbevelen voor andere

Fijne ervaring

Fijn gewoond, overlast hangjongeren buiten winkel centrum toegenomen. Reaparatie verzoeken snel opgepakt

Zeer fijn gewoond

Zeer prettig gewoond, fijne omgeving en plek

Goede service p, fijne woning

Fijne woning, energiezuinig door de nieuw aangebrachte zonnepanelen. Ruime slaapkamers, zou deze graag meenemen naar mijn nieuwe woning.

7 voor algemene dienstverlening

Fijn huis en positieve ervaringen

We hebben fijn gewoond, weinig contact gehad met REBO aangezien verder alles keurig geregeld is. Fijne woning om een periode in te overbruggen

Fijne woning, veel m2 voor de prijs die je betaald.

Snel en goed contact bij reparaties en contract Prijzig, maar wel veel m2 voor je geld.

Tot de oplevering wordt er adequaat gehandeld, daarna wordt er niet meer naar je omgekeken

Ongeveer vijf maanden geleden ben ik een relatief nieuw huis (bouwjaar 2015) van REBO gaan huren. Echter kwamen er bij de sleuteloverdracht toch een aantal gebreken aan de orde. Deze gebreken werden netjes genoteerd en er werd mij beloofd dat dit binnen afzienbare tijd hersteld zou worden. Tot dat moment verliep het contact met REBO vrij vlot. Toen na een eerste inspectie bleek dat een van de gebreken toch wat meer werk (lees: duurder) zou zijn dan aanvankelijk gedacht, heb ik een hele tijd niks meer van REBO vernomen. Enkele maanden heb ik tevergeefs proberen te schrijven, bellen en mailen, zonder ook maar één reactie te ontvangen. Totdat ik deze week (vijf maanden na oplevering) een kort mailtje ontving met de mededeling dat dit gebrek eigenlijk de verantwoordelijkheid is van huurder en dat het herstellen door REBO als extra service moest worden gezien. Nu het beoogde herstel niet blijkt te werken, kan REBO hierin helaas niks meer betekenen. Huizen van REBO zijn prima en de huurprijs is alleszins redelijk. Maar hou er rekening mee dat je op service die je van een verhuurder mag verwachten niet hoeft te rekenen.

het is niet wat ik gedacht had helaas.

sinds de oplevering van dit appartement op 11 februari 2020 wacht ik al op iemand van ATAG die de nieuwe oven werkzaam kan maken. verschillende keren gemaild maar steeds een standaard antwoord. het is echt heel vervelend zonder combie oven te zijn. de inductie kookplaat is nieuw voor mij en daar worstel ik ook mee even snel een maaltijd maken zonder de oven is voor mij .vreselijk. hopelijk kot er eens iemand van de technische dienst ?

Frustratie en ergernis vanaf het eerste telefoontje tot ver na de sleuteloverdracht

Vanaf het eerste telefonisch contact is onze ervaring met Rebo niets anders dan incompetent en frustrerend geweest. Er is enorme druk gelegd om een huis te huren waarvan Rebo nog niet eens de sleutels had voor een bezichtiging, maar waarvan ze wel verwachtten dat we er twee weken later in zouden trekken. Medewerkers zijn slecht bereikbaar en slechts matig bereid te helpen met het oplossen van eventuele problemen. In plaats daarvan mag de huurder zelf een poging wagen de problemen die door de incompetentie van Rebo worden veroorzaakt op te lossen. Zo hebben wij herhaaldelijk gevraagd om een rekening voor onze eerste huur, maar na contact te hebben gezocht met zowel Rebo als ook met de eigenaar kregen wij nul op het rekest. Inmiddels is er geen rekening verschenen, maar wel een aanmaning voor een rekening die wij ondanks herhaaldelijk aandringen nooit hebben gekregen. Niet echt fijn binnenkomen. Op hoge kosten gejaagd omdat Rebo de vorige huurders niet heeft geïnformeerd over potentiële interesse in het huis. Zij hebben daarop een volledige vloer uit het hele huis moeten breken, die wij er twee weken later weer in hebben kunnen leggen. In deze tijd van duurzaamheid absoluut niet in orde. Slechte communicatie onderling bij Rebo, die voor problemen naar de huurder zorgen. Slechte communicatie met de huurder over verwachtingen en verplichtingen. Woning niet opgeleverd in een toestand zoals op papier van een huurder wordt verwacht. Wij zijn sinds eind januari 2020 in zee gegaan met Rebo. Nu, begin maart, zijn we er al helemaal klaar mee. We hopen dat we tijdens ons verblijf weinig met ze te maken hebben.

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.