Meteoor 204- direct debit

Dear, We are renting Meteoor 204 since 3rd February. The first month of February was paid by direct bank transfer to Achmea as requested, prior to key transfer. For the next months we signed a direct debit form, as you requested us. However we are now on the 8th of March and you have not charged on the account the rent of March yet. Please could you check? I contacted by email almost one week ago but I have not received a reply so far.

Average

I am a little disappointed that when we tenants report issues, they are slow to be attended to. I've complained about a water leak in my apartment for 2 weeks now, but still no call from a plumber as promised. I also had to call and email when I noticed my rent had not been deducted automatically from January to February yet I had filled in the authorisation form before I got the keys. I was advised to clear this manually which I did. However, I was recently sent a Demand Notice of non payment. I think this was very unprofessional.

Fijn gewoond, wel prijzig

Nooit problemen gehad, contacten goed verlopen Reparaties uitgevoerd. Afzuiging nooit schoon gemaakt.

Beter dan gemiddeld, maar beslist voor verbetering vatbaar.

De meeste contacten heb ik als positief ervaren, behalve toen bleek dat er geen afgesloten parkeerterrein bleek te zijn bij het appartement, en er ook geen vaste eigen parkeerplaats bij het appartement bleek te horen, terwijl deze zaken wel vermeld staan in de brochure en in het huurcontract! Voor mij was dit een van de doorslaggevende redenen om het appartement in kwestie te gaan huren. Toen ik een medewerker van REBO daar op wees, kreeg ik daar helaas geen reactie op. Voor mij een sterk minpunt. Ik zou hier toch een huurverlaging hebben verwacht, omdat verwachtingen en in een contract vastgelegde afspraken niet worden nagekomen. Op zijn minst zou een excuus hier op zijn plaats zijn geweest!

Ongeorganiseerd en ongeinteresseerd

In het voortraject van het huren van een woning was het extreem moeilijk om medewerkers aan de telefoon te krijgen, ik werd nooit teruggebeld. En nu we een nieuwbouw appartement hebben gehuurd, worden onze opleverings klachten niet opgelost en krijgen we ook geen informatie daaromtrent . Het appartement zelf is wel fijn, maar bij alles eromheen krijg je het idee dat het Rebo vastgoedmanagement absoluut niks kan schelen.

Ik ben op een heel prettige en correcte wijze behandeld en heb op vragen duidelijke antwoorden gekregen

Fijne woning geen problemen ondervonden

Fijne woning.

Geen reactie op email ivm gebreken woning

Zie boven

Vriendelijk personeel maar de tijd dat het overgaat tot actie is teleurstellend.

Inmiddels al 4 reparatieverzoeken ingediend met meerde keren dezelfde klachten. Elke keer wordt je vriendelijk te woord gestaan via de telefoon maar daar blijft het dan ook wel bij. Oplevering van het huis met een deuk in de afzuigkap, verkleuring in de tegels van de badkamer, kl slaapkamer met een losse deurpost en een ster in het raam. Hier is met de oplevering een reparatieverzoek door REBO zelf ingediend, maar daar wordt geen actie op ondernomen. Er staat al 1 reparatieverzoek voor 3 weken open, al meerdere keren achteraangebeld maar daar blijft het bij. Zo woon ik nu in een appartement zonder ventilatie... Erg jammer aangezien het nieuwbouw is.

Helaas weet REBO de ervaring van het intrekken in een nieuwe woning, die vanzelfsprekend positief moet kunnen zijn aangezien het een nieuw en mooi pand is, om te draaien naar een negatieve ervaring. Van het te laat komen opdagen bij sleuteloverdracht tot het niet serieus nemen en negeren van reparatie- en andere verzoeken. Jammer!

Het meeste wel goed, een paar dingen ontevreden.

15 januari 15,80 betaald voor de naam bij de bel en brievenbus, nog steeds niet geplaatst. De afzuig kap in de keuken zou vernieuwt worden, nog steeds niet gedaan.

organisatie kan niet beter goede oplossing van huisvuil geregeld Alleen, de parkeer ruimte is niet te klein maar als iedereen 2of meer gasten toelaten zijn ze vol Zelf ik mijn gasten verwezen naar naar de parkeerplaatsen op de batenburgweg langs het hek Ik neem aan dat wanneer de slag boom er is dat het dan gord komt. vr.groeten Gert Westerhof van nr 63 A3

te weinig uitleg

mijn ervaring is dat met oplevering woning te weinig tijd wordt uitgetrokken en weinig uitleg over alles en dat problemen met oplossing lang laat op zich wachten en er niet snel iemand komt voor oplossingen dat er teveel tussen personen in zitten voor korte lijnen oplossingen

Snelle en professionele organisatie

Binnen 24 uur van de woning aanvraag was alles door gelezen en behandeld. Binnen 36 uur toegewezen. En binnen 4 dagen een bezichtiging van de woning.

Professioneel, betrouwbaar maar erg bureaucratisch

Ik heb een onwaarschijnlijke hoeveelheid bewijsmiddelen voor de hoogte en stabiliteit van mijn inkomen moeten aanleveren. (achter mijn rug om is er ook nog mijn werkgever gebeld ...). Had verwacht daarna wekelijks of maandelijks een gericht aanbod van huurwoningen te krijgen. Dat is maar voor een deel uitgekomen. Foto's zijn vaak niet van de woning of het appartement in kwestie, maar van een 'vergelijkbaar' object. Uiteindelijk heb ik het appartement waar ik nu woon zelf op Funda gevonden, daarna REBO nog eens gewezen op mijn selectiecriteria. Uiteindelijk tevreden gehuisvest, maar ondanks de inzet van moderne hulpmiddelen een e-r-g bureaucratische ervaring rijker

Goede verhuurder

Hier is afspraak is afspraak. Men komt na wat er wordt belooft. Een reparatie, na melding, wordt z.s.m. opgepakt en uitgevoerd.

Naar volle tevredenheid

Altijd goed geholpen en tevreden. Alleen in al de jaren wat problemen gehad met de speedgate en handzender.

mijn ervaring is goed

prima parkeerplaats

Prettig geholpen

Op zoek naar een appartement ben ik goed geholpen m.n. het inschrijven. Overdracht was vakkundig en plezierig.

Vriendelijk en efficiënt

In Apeldoorn op zoek naar een huurwoning. REBO bracht snel het contact tot stand met de vertrekkende huurder. Overname van onder meer de vloerbedekking en een enorme kledingkast bespaarde zowel mij als de vertrekkende huurder veel geld en moeite.

Binnen zeer korte tijd in Amsterdam nieuwe woning gevonden en daarbij zeer professioneel geholpen!

Ik vond het zeer prettig contact hebben en ben goed en duidelijk geholpen. Enige reden dat het cijfer niet hoger is, is omdat ik zelf contact moest opnemen om naar de status te vragen toen mijn contactpersoon ziek bleek te zijn. Verder top!

Goede duidelijke service

We zijn tevreden over het huis en over alle service eromheen. Het duurde voor ons wel lang voor we waren ingeschreven, maar daarna ging alles heel snel. Wel bijzonder dat de keukens en badkamers zo verschillend zijn per huurhuis. De buren aan de ene kant hebben een oudere keuken en de buren aan de andere kant hebben een keuken met alles er op en er aan (ingebouwde koelkast, inductie kookplaat etc.). Jammer dat wij het zelf moeten betalen om een 5polig stopcontact te laten aanbrengen om niet op gas te hoeven koken, terwijl we uiteindelijk toch van het gas af willen met zijn allen.

Correct en betrouwbaar

Procedure huurovereenkomst correct afgehandeld. Op levering ook prima.

Prima geregeld

Op tijd, to the point en netjes geregeld

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.