Alles is keurig geregeld.

Fijne woning, goede service. Leuke tijd gehad aan de Mauvezand

Goed gehuurd

Geen op en aanmerkingen.

De korte periode dat ik met REBO te maken heb gehad is fijn verlopen

De woning is een prima overbrugging naar mijn nieuwe woning. Overgang van MVGM naar REBO is niet helemaal vlekkeloos verlopen maar service verder prima

Fijn gewoond

Minpunten vaak geluidsoverlast gehad van de bovenburen en de keuken is voor dechuurprijs verouderd en ontbreekt een vaatwasser en combi oven. Nachts geluidoverlast van de portiek en liftdeur in de slaapkamer.

Service is goed

Alles vlot gegaan

Perfecte tijdelijk opvang.

Een ideale tijdelijke onderkomen. Fijne lokatie tegen goede prijs.

Fijn appartement, goede service.

Heerlijk uitzicht, goede service en heerlijke appartement. Helaas niet te koop

Leuke woning, fijne service

We hebben sinds de oplevering hier met alle plezier gewoond. Als we geen woning zouden hebben gekocht, waren we hier met alle liefde nog een tijdje blijven wonen.

Na wat opstartproblemen fijn gehuurd via REBO

Na een valse start, met het niet geheel klaar zijn van de woning, hebben wij hier fijn gewoond. Ruime woning van alle gemakken voorzien. Helaas niet te koop. Dienstverlening kon ons inziens iets beter maar we hebben het niet al zodanig belemmerend ervaren dat het ten kosten ging van ons woongenot

Fijne verhuurder

Goede communicatie,

Te weinig wordt er gedaan aan het onderhoud van de woning. En vreemd dat je wel per de halve maand huren moest maar niet per halve maand opzeggen

Zeer tevreden over het woongenot

Technische problemen werden goed opgelost. Klantcontact is slecht

Wel tevreden over de woning.

Tevreden

Weinig contact gehad maar wat er Was werd goed opgepakt

Goed, duidelijk en snel

Fijne verhuurder, duidelijk in zijn communicatie. Problemen werden altijd snel opgelost.

Niet veel maar wel goed contact.

Vriendelijke mensen bij REBO

Over het Algemeen goed

Weinig te dien gehad met REBO. Soms communicatie moeizaam

Fijne service

Reparatieverzoeken worden goed opgepakt.

Zeer betrouwbaar

Fijne verhuurder stond altijd voor me klaar. 2 keer bij REBO gehuurd

Fijne verhuuurder

Goede communicatie. Iedereen krijgt altijd netjes een mail als er iets belangrijks is etc.

Het huren verliep gemoedelijk.

Enigste puntje is dat reparatieverzoeken sneller opgepakt kunnen worden.

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.