Prettig, top

Leuke buurt en buren. Dichtbij voorzieningen

Heel fijn gewoond

Prachtig huis

Was prima, goede kwaliteit.

Fijne buurt, woning en klachtafhandeling kan beter.

Op zich goed gewoond, na renovatie zaken aangegeven en zijn deze door de technisch manager niet of onvoldoende opgepakt en werkzaamheden niet uitgevoerd. Aantal reminders verzonden, geen resultaat.

Helemaal happy

Prima appartement om tijdelijk in te verblijven.

Het appartement heeft ons, op een paar kleine mankementen na, veel plezier opgeleverd.

Hadden graag in de woning willen blijven wonen maar helaas was deze niet te koop

Zie bovenstaande

Alles goed

Prettig gewoond, enigste nadeel dat er een open trap is ivm geluid.

Woning is goed onderhouden.

Fijne woning

Aangenaam wonen, weinig tot geeen mankementen en gebreken in de woning gehad. Contacten die zijn geweest waren positief

Geen klachten, fijn verhuurproces

De woning zelf is fijn te noemen, dicht bij het centrum en een groene zone. Ideaal voor mijn hond en mijzelf. Geen klachten over REBO. Ze hebben mij goed geholpen met het vinden van deze woning. Ik zou REBO zeker aanbevelen aan vrienden en familie.

Fijne gewoond en fijne buurt

Woning wel wat gedateerd ondertussen. Voorbeeld geen draaikiepramen en keuken apparatuur verouderd.

Fijne service en lekkere woning

Het wonen aan de Vakwerkstraat 8 hebben wij als fijn ervaren. Dichtbij evt centrum van wageningen en onze nieuwe woning. Echt ideaal. Wel jammer dat de woning al de benodigde gebruikersporen had tijdens het intrekken van de woning. Contact met REBO Is prettig te noemen, niet nodig geweest om veel contact te hebben was goed nieuws is.

Goede tijd gehad, fijn huis.

Authentieke appartement

Mooie authentieke appartement liggend in een fijne omgeving. Helaas wel klachten ervaren m.b.t. kou vanuit kozijn en ramen.

Fijn partij REBO. Deur drangers wel vaak stuk

Heerlijk appartement

Goede ervaring met dit appartement. Helaas wel diverse opleverklachten gehad die uiteindelijk wel goed zijn opgepakte

Ruim voldoende

Bij de technische diens is er ruimte voor verbetering

Goed bevallen, fijne wijk

REBO pakt zaken goed op.

Fijn appartement op een super lokatie

Wegens de fijne woning en prettige lokatie heb ik hier met veel plezier gewoond. Mijn zoon en ik zouden hier met veel plezier langer gebleven zijn.

Tot nu toe weinig contact gehad met REBO Maar het contact wat er was goed en duidelijk

Alles naar wens

Heel prettig gehuurd

REBO is een geweldige verhuurder

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.