Beste fe, bedankt voor uw reactie, wij zien dat u over het algemeen voldoende tevreden bent met onze dienstverlening, maar dat u ons niet wilt aanbevelen. Wat jammer! Mag ik u vragen waarom dat is? Wellicht dat wij u ergens beter mee van dienst kunnen zijn. U kunt mij rechtstreeks aanschrijven op [email protected]. Alvast hartelijk dank voor de moeite. Met vriendelijke groet, Olga Groot, Perlas Online
Begin van het jaar had ik persoonlijk contact met Perlas over mijn pensioen. Telefonisch contact was niet gelijk. Daarom moest ik mailen. Ik werd wel terug gebeld. Advies om volgend jaar terug te bellen. Ik ging om het berekenen van mijn pensioen voor eind 2017. Ik werd netjes verteld om volgend jaar te bellen en het zal uitgezocht worden.
alles gaat automatisch en heb zodoende weinig vragen. Ik krijg op tijd een overzicht. Ik heb nog nooit een adviseur gezien....verder Prima instantie !
Jammer dat wijzigingen veelal nog steeds op papier moeten worden doorgegeven aan Perlas.
Beste Edward, bedankt voor uw reactie! Om veiligheidsredenen hebben wij in bepaalde gevallen (zoals het wijzigen van bankrekeningnummer, of een opzegging) echt een originele handtekening nodig. Dat zal bij andere partijen niet anders zijn. Ook wij werken het liefst digitaal, dus proberen wij het gebruik van papier en post zoveel mogelijk te reduceren. In sommige gevallen weegt het belang van uw privacy echter zwaarder. Met vriendelijke groet, Olga Groot, Perlas Online
Het product dat wij momenteel bij Perlas hebben stelt ons niet tevreden.
Beste T.K., kunt u aan ons toelichten waarom u niet tevreden bent met ons product? Met vriendelijke groet, Olga Groot, Perlas Online
sinds de woekerpolisgelden in Perlas zijn ondergebracht heb ik weer zicht op de ontwikkeling van mijn geld. Kan direct online beoordelen hoe het ervoor staat.
De automatische maandelijkse afschrijving vinden altijd laat en op willekeurige data plaats. Dat vind ik vervelend. Ik vind dat deze incasso maandelijks op dezelfde dag zou moeten plaatsvinden. Verder dienstverlening oke.
Geachte mevrouw Schreurs. Bedankt voor uw reactie. De incasso geschiedt doorgaans rond de 10e van de maand. In verband met de overgang naar een nieuwe administrateur verliep de incasso de afgelopen 3 maanden helaas niet volgens planning. Dit is nu verbeterd. Wilt u liever zelf de datum bepalen, dan kunt u, in plaats van automatisch incasso door ons, uw eigen bank instructies geven om op een vaste datum maandelijks geld over te maken. Met vriendelijke groet, Carla Leeuwerink, Business Manager
Dankzij Perlas reken ik op een mooi pensioen!
Gewoon zo doorgaan!
Ben zeer tevreden over de bereikbaarheid en ook over de communicatie. Bovendien heb ik het gevoel dat het om een betrouwbare partner gaat in zake beleggingen. Ondanks de crisis is het resultaat over mijn beleggingen niet (zoveel) gezakt als bij andere fondsen. En nu zit er al sinds maanden een weliswaar kleine stijgende lijn in maar deze is wel constant en doorlopend.
Ben pas sinds kort klant van Perlas en ben positief. Sommige antwoorden kan ik na zo'n korte tijd niet geven
Tot dusverre positieve indruk van de deskundigheid en klantvriendelijkheid. Maar ik heb geen zicht op de processen op de achtergrond. Gezien enkele negatieve ervaringen in het verleden met financiële adviseurs ben ik voorzichtig in het uitspreken van mijn vertrouwen.
Zou het prettig vinden als er jaarlijks eenmaal, persoonlijk contact zou zijn met het bedrijf.Om de status door te nemen van de polissen.Hierbij denk ik persoonlijk aan een bezoek bv. aan huis.
Beste A, bedankt voor je feedback. Weet je dat je zelf op elk gewenst moment kunt inloggen op je eigen Perlasrekening? De koersen worden wekelijks geupdate. De status van je rekening kun je dus op ieder gewenst moment inzien. Heb je behoefte aan advies? Dan kunnen wij je in contact brengen met een samenwerkend adviseur. Voor vragen over je rekening bij Perlas kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen tijdens kantooruren via [email protected] of telefoonnummer 020 5408 303. Met vriendelijke groet, Olga Groot, Perlas Online
Jullie moeten meer de resultaten laten zien van mijn belegging. Al ben ik maar een kleine
Beste Michel, bedankt voor je feedback. Weet je dat je zelf op elk gewenst moment kunt inloggen op je eigen Perlasrekening? De koersen worden wekelijks geupdate. Ben je je inlogcodes kwijt? Neem dan graag even contact met ons op. Met vriendelijke groet, Carla Leeuwerink, Businessmanager Perlas
Eigenlijk heb ik geen ervaring met de communicatie. Wat ik krijg aan info is goed.
heerlijk gevoel als je vragen hebt die meteen, voor zover dat mogelijk is, beantwoord worden.
Na 15 maanden Perlasplan heb ik een rendement van -0,3%. Dat is nog slechter dan een spaarrekening.
Hartelijk dank voor uw feedback. De fondsen hebben sinds oprichting in 2012 een mooie groei doorgemaakt. Echter gaat dit soms met horten en stoten gepaard. In de afgelopen maanden is er veel politieke en maatschappelijke onrust geweest die hun weerslag op de beurzen hebben gehad. Desalniettemin zijn wij overtuigd van de beschermingsstrategie die wij voeren en die vooral in turbulente tijden grote verliezen weet te beperken. Wij willen benadrukken dat beleggen een lange termijn vermogensoplossing is. Verliezen in een bepaald jaar worden door de tijd met winsten gecompenseerd.
Professor J.H. Bavincklaan 2
1183AT Amstelveen
Met de fondsen van Perlas bouw je tegen lage kosten en op een efficiënte en transparante manier vermogen op voor later. Je bepaalt zelf voor welk doel. Beleg je in Perlas, dan wordt je inleg actief beheerd door ervaren beleggers. Onze actieve beschermingsstrategie op aandelen beschermt je vermogen bij extreme marktomstandigheden. Wij vinden de kwaliteit van onze dienstverlening uiterst belangrijk en zijn daarom erg benieuwd naar uw mening. Door uw ervaring met ons te delen helpt u anderen bij het maken van een keuze. We gebruiken uw review alleen om onze service nog verder te verbeteren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.