Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ondanks dat Lydia en ik mijn kansen redelijk in hadden geschat is mijn ex-werkgever ermee weggekomen en dus was er geen sprake van schade?! Het is mijnsinziens de omgekeerde bewijslast die iederen beroepsziekte zaak zou kunnen nekken. Dit zou in de wet aangepast moeten worden. Het zou de beroepsziekten slachtoffers een heleboel tijd schelen in het proces. Zelf ben ik officieel vanaf 1999 bezig geweest tot op heden met als uitkomst ..... niets.🙄 We hadden elkaar onlangs nog telefonisch gesproken maar bij deze nogmaals:" Beste Lydia ontzettend bedankt voor jouw creatieve doorzettingsvermogen"! Beer adcocaten wens ik bij deze alle goeds toe maar dat moet wel lukken met zo'n pittige, vriendelijke en zeer deskundige advocaat en vrouw als Lydia Charlier in jullie Team! Ga ervanuit dat ze haar draai en drive weer gaat ervaren op de afdeling Mediation van Beer Advocaten. Met vriendelijke groet, Sabien Nijhof

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Lydia Charlier
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede Advocate Mevr. Lady Charlier, jammer dat ik na afloop niets meer heb vernomen van haar, zouden nog een afspraak maken hoe het afgelopen was

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Lydia Charlier
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mirella heeft mijn zaak gedurende jaren op een buitengewone professionele en doelgerichte wijze behandeld. Ze was vriendelijk en altijd bereid vragen te beantwoorden. Ik had geen betere advocaat kunnen wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Mirella Hartman
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

een advocaat die er voor je is, deskundig en ze is gewoon een top advocaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Lydia Charlier
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Christa Wijnakker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: August Van
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

lang traject met een voor ons bevredigend einde. Onze wens om te mediaten is gehonoreerd en dat heeft uiteindelijk een goed resultaat opgeleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Marco Zwagerman
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Arlette Schijns
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Christa Wijnakker
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Van een hoge mate van betrokkenheid in het begin, en de stelling "dit is waterdicht"(op basis van het uitgebreid aangeleverde materiaal/expertises) tot het laatste moment waarin een schikking werd afgedwongen voor minder de helft van de (goed en gedetailleerde)schadestaat (verschil bijna 500.000=schadestaat naar 200.000 als schikking). Pas op het laatst veranderde de aanvankelijke "strijdlust" en alle medestand naar een plots "niet waterdicht" verhaal met veel risico's bij eventueel rechtszittingen, aldus John en Miranda. Cliënte werd gezegd dat John niet achter haar (en eerst ook zijn) argumentatie kon staan en dus bij een rechtszaak haar belang niet "kon" verdedigen, daar men er plots niet meer achter stond. De meer dan uitstekend opgestelde schadestaat was bedoeld om er maar 50% van binnen te halen: a dat hoorde cliënte pas op het allerlaatste moment toen de schikking aan de orde kwam en bovendien is de helft van schikking niet betaald: de helft zou ongeveer 250.000 zijn geweest en niet 200.000. Kortom cliënte is niet tevreden maar kon de druk van Beer advocaten én Nationale Nederlanden (inclusief chantagemiddelen) niet meer aan en besloot op louter emotionele gronden ja te zeggen tegen de schikking van 200.000. En voelt zich onheus behandeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: John Beer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top advocaat! betrokken, eerlijk, oprecht. Marco heeft er alles aangedaan wat binnen zijn vermogen lag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Marco Zwagerman
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het uiteindelijke resultaat was goed maar het heeft heel veel tijd gekost. Eindelijk na 25 jaar!!!! een schikking gekomen die tot een half jaar geleden nog onmogelijk leek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Christa Wijnakker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hr Beer is integer en bijzonder deskundig, hij kent de wereld van deze rechtspraak en geeft goede adviezen. Ik ben blij dat hij ons heeft willen helpen, nogmaals dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: John Beer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Isabelle Zwart heeft het dossier na bijna 4,5 jaar overgenomen van Iris Degenaar. Sindsdien alleen maar complimenten! Over eerste behandelaar was ik veel minder positief, maar dat is nu niet meer relevant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Isabelle Zwart
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ondanks de ellende en het onbegrip van alle kanten, voelde ik mij door jullie medewerkers begrepen. Ik werd als 'mens' met gevoel gezien in plaats van een object. Ook werd er voortdurend met mij meegedacht en heel professioneel (met kennis!) gehandeld. Super fijn en vertrouwd. Zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Christa Wijnakker
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Miranda Walburg
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn deel over de ervaring met jullie bedrijf is vooral gebaseerd op jullie oud collega Faro Sobzack. Na ongeveer 5,5 jaar kwamen wij erachter dat dit een stagiair was, en hij deze zaak nog helemaal niet aan kon. Gelukkig verliet hij uiteindelijk het bedrijf en kreeg ik een nieuwe advocaat: August Van. Deze advocaat maakte er gelukkig wel werk van en zorgde ervoor dat alles binnen ongeveer 1,5 jaar geregeld was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: August Van
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon prima. Zeer deskundige advocaat met goede adviezen en een pragmatisch instelling, hetgeen in deze case de beste benadering was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: August Van
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Arlette Schijns
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties N.v.t.
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat N.v.t.
  • Geholpen door: August Van
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Iris Degenaar was mijn advocate.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Christa Wijnakker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Christa is een bijzonder plezierig persoon. Ze werkt heel integer en acteert ook zo. Ze heeft oog voor de menselijke maat. Ze weet waar ze het over heeft en communiceert duidelijk en effectief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Christa Wijnakker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ondanks massieve onnodige tegenwerking & vertraging door de tegenpartij en eerdere advocaten is alles uiteindelijk door Beer advocaten snel en vakkundig tot een goed einde gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Aurélie van Dijk
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Hellaas is de zaak niet afdoende, bijgestaan, dat had beter gekunnen

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Mirella Hartman
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij (mevrouw Celie en ik) zijn erg tevreden over de wijze warop mevrouw Walburg ons heeft bijgestaan. Zij heeft mevrouw Celie de eerste keer in het verzorgingshuis, waar zij ten gevolge van haar ongeluk was opgenomen, bezocht. Dat hebben wij enorm gewaardeerd. Mevrouw Walburg was betrokken en deskundig. Zij was zeer goed bereikbaar voor ons en was heel goed in staat om onze vragen te beantwoorden en onduidelijkheden weg te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Eindresultaat/ -regeling
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat
  • Geholpen door: Miranda Walburg

Bedrijfsgegevens

Prinsengracht 515

1016 HR Amsterdam

020-6732199

[email protected]

Over Advocaatscore.nl

Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.