Geweldige begeleiding!

Ik heb een goede ervaring met BVD-advocaten en specifiek met de begeleiding van Cobie. Ze wist goed de vertaalslag te maken van het vakjargon naar een duidelijke uitleg voor iemand die geen ervaring heeft met dit soort zaken. Kortom een uitstekende, professionele advocaat!

• Geholpen door: J. (Cobie) Voorberg

Zeer professioneel bistand vanuit mijn christelijk perspectief

Het ging om een een-zijdig echtscheidingsverzoek waar ik principieel niet achterstaat. Ik heb bijstand gekregen om mee te werken aan de gevolgen van de keuze van de ander. Hier komen heel veel emoties bij los. Om er dan toch 'liefdevol' mee om te gaan heb je bijstand nodig om ook je rechten te laten verdedigen. Hier heeft een advocaat van BVD mij zeer goed mee van dienst geweest, waarvoor hartelijk dank!

• Geholpen door: J. (Cobie) Voorberg

Prettige begeleiding en advies in echtscheidingstraject

Samen met mijn ex-partner, dmv mediation tot een convenant gekomen. Prettige begeleiding daarin ontvangen van Coby.

• Betrokkenheid N.v.t.

professioneel

Mevrouw Voorberg is een betrokken mediator die luistert naar wat beide partijen aan inbreng hebben en daarmee ook aan de slag gaat. Wanneer een van de partijen een onwettig voorstel doet, zal ze dit zeker opmerken.

• Geholpen door: J. (Cobie) Voorberg

Fijn contact, lage drempel, behulpzaam, denken mee!

Vanaf het eerste kennismakingsgesprek tot het afronden van het dossier, hebben wij als fijn ervaren. Mevrouw A. G. Kirpenstein-Spierings stond altijd voor ons klaar en hielp ons op de juiste wijze. Ze was behulpzaam, dacht mee en was ook eerlijk tijdens het gehele proces. Dankzij haar hebben wij onze zaak positief afgesloten.

• Geholpen door: A.G. (Leanne) Kirpestein-Spierings

Een advocaat die er echt voor mij stond.

Anje was vanaf het begin duidelijk en meedenkend in mijn situatie en wat ze voor mij juridisch kon betekenen. Ik vond haar sterk in haar juridische kennis en het verdedigen van de zaak. Het uiteindelijke proces was tot in de puntjes voorbereid. De uitkomst was ook nagenoeg zoals ze het voorspeld had, het heeft mijn situatie positief veranderd. Door haar heb ik een stem gekregen en uiteindelijk ook financiële compensatie.

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Duidelijk advies en betrokken advocaat

Anje is een nuchtere vrouw met een warm hart. Ze luistert goed, stelt de juiste vragen en weet zo tot de kern te komen. Ze heeft me goed geadviseerd en me steeds op de hoogte gehouden van elke stap die ze deed. Door haar heb ik het gevoel dat er recht is gedaan in een vervelende situatie. Dat waardeer ik enorm!

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Gedegen ondersteuning bij de afhandeling van een minder leuke situatie

Voor de tweede keer gebruik moeten maken van de diensten van dit kantoor en zeer tevreden over de inhoudelijke afhandeling van een zakelijke einde van een persoonlijke verbintenis. Ook aan het persoonlijke aspect wordt niet voorbij gegaan waardoor het voor beide partners een relatief prettige ervaring was.

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Betrouwbare en ook heel menselijke benadering

De advocaat komt bij kundig en zakelijk maar ook kritisch, naar mij toe, over. Dat heb je als partij toch ook nodig want je denkt al snel je gelijk aan je kant te hebben.

• Geholpen door: C.T. (Cornelis) Klepper

Zware tijd waar nog geen eind aan lijkt te zijn

Ik ben blij en dankbaar dat de scheiding definitief is. En wil u als advocaat hartelijk danken voor het bijstaan en geven van advies. Zal het mogelijk nog een tijdje nodig hebben om het echt te kunnen afsluiten en verder te gaan. Wat ik heel graag wil overigens kennelijk is het de bedoeling om heel diep te moeten gaan voor de stap vooruit gemaakt kan worden. Dank voor uw deskundigheid en genomen tijd

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Ik ben uitmuntend bijgestaan in mijn zaak door mevrouw Kirpestein,

Ik ben zeer tevreden over de professionele begeleiding door mijn advocaat, mevrouw Kirpestein. En zeker ben ik zeer blij met de behaalde resultaten. Ik kan BVD advocaten iedereen aanbevelen. Met name mevrouw Kirpestein. En via deze weg uit ik ook graag mijn dank voor de trouwe begeleiding van hen die om haar heen staan.

• Geholpen door: N.v.t.

Naar behoefte van de klant

Een uitstekende ervaring met dit bedrijf en met mevrouw Slootweg. Heel praktisch. We begonnen meteen met de verwachtingen uit te spreken en het tijdspad wat doorlopen zou gaan worden. Prima.

Professionele begeleiding

Anje heeft ons begeleid in het scheidingsproces. Ze deed dit erg professioneel, luchtig en neutraal. Ze deed dat zonder poespas, recht voor haar raap. Het proces ging vlot, wat erg fijn was. Ik zou haar zeker aanbevelen als mediator, ze overtrof al mijn verwachtingen. Ondanks dat scheiden niet leuk is, zorgde Anje ervoor dat we er soepel door gekomen zijn.

Erg betrokken en hulpzaam

Tijdens deze heftige periode heeft Anje goede adviezen gegeven. Er zijn momenten geweest van verdedigen en aanvallen waarin de timing perfect werd gekozen. Een kleine verbeterpuntje is wellicht om niet te 'netjes' te zijn tegenover de tegenpartij maar aan de andere kant siert dit ook onze houding tegenover mijn ex. een verkeert voorbeeld van advocatuur hebben aan haar zijde gezien waar achteraf heel veel spijt van is. Al met al zeer tevreden over onze samenwerking, heel erg bedankt.

Relaxed en comfortabel

Met de emotionele lading van de scheiding zijn wij heel goed begeleid. Eerlijk en oprecht en doelgericht voor beide partijen. Er werd goed geluisterd en in oplossingen mee gedacht.

snelle afwikkeling

goed uitgelegd van de wetten en regels en snelle afwikkeling

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Zakelijk, maar toch betrokken en persoonlijk

Anje is een deskundige vrouw die exact weet wat ze moet doen om te zorgen dat je ondanks de moeilijke gesprekken je toch op je gemak voelt. Uiteindelijk heeft ze alles zeer vlot en deskundig afgehandeld.

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Fijn deskundige hulp in een emotionele rollercoaster!

Het was fijn om Anje als advocaat te hebben in een periode waar je liever niet ingezeten had. Een proces waar je niets of nauwelijks iets van weet, bracht zij structuur, duidelijkheid en toen het nodig was ook de tips om het proces te versnellen! Al verschillende keren aanbevolen bij andere en dat zal ik blijven doen als mensen een advocaat nodige hebben.

gewoon super

Iemand met veel ervaring. snapt alles met half woord. mensenkennis. zit er bovenop als de andere kan te lang over dingen doet

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Uitstekend, op alle vragen snel en duidelijk antwoord.

Anje heeft ons als mediator door de scheiding heen geholpen. Wil je onafhankelijkheid, duidelijkheid en professionaliteit dan raad ik Anje zeker aan.

Schijding

Niet te lang aan het lijntje houden. Maar snel afhandelen. Dank je wel.

Een hele goede advocaat!

Anje had gelijk door waar het wrong in de relatie met mn ex, was erg doortastend,goede adviezen en heldere communicatie. De snelheid waarmee ze reageerde was erg fijn! Ook de belangen van de kids nam ze telkens mee. Er is een dijk van een alimentatie uitgesleept waardoor ik een rustige nieuwe start kan maken met de kids ! Hartelijk dank!

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Goede bijstand in moeizaam proces

Een fijne advocaat met veel ervaring en kennis van zaken. Heb het contact als steunend ervaren, van harte aanbevolen.

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Een betrouwbare, vriendelijke & deskundige sparringpartner in een pittige tijd

Het eerste telefoontje met Anje gaf me direct een gerust gevoel. Ik voelde me volstrekt serieus genomen. Ze houdt mijn belang en dat van de kinderen telkens in het oog en ze houdt daarnaast het overzicht over het hele plaatje. Vragen worden serieus genomen en goed beantwoord, en ik hoor het ook wanneer ik beter (even) kan afwachten of afremmen. Daarnaast is haar humor en haar kordate manier van werken voor mij een voorbeeld en een bemoediging geweest in een tijd van zware dingen regelen, vanwege echtscheiding. Ik kreeg instructies, overzicht en een tijdlijn, zodat ik uitzicht kreeg.

Correct geholpen

Er is niet zo heel veel contact geweest, maar alles werd goed geregeld.

• Geholpen door: N.P. (Natasja) Barské-Gelling

Nieuweweg 40 42