Goed advies goede communicatie

Goed advies.

Ben zeer tevreden.

Fijne contacten, er was geen drempel. Kwam afspraken na en was makkelijk benaderbaar. Met een goed gevoel kunnen we het dossier sluiten.

• Geholpen door: P.W. (Paul) Blok

Goede, professionele en persoonlijke ondersteuning

Wij zijn uiterst professioneel en vakkundig ondersteund bij onze scheiding. Uiteraard een emotioneel traject maar door de duidelijkheid, planning en ondersteuning is dit goed en naar tevredenheid afgerond. Ik hoop nooit meer te scheiden maar mocht het ooit weer nodig zijn ☺️

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Ondanks de omstandigheden, goede ervaring met BvD advocaten

Na een ernstig ongeval waarbij mijn kleinzoon was betrokken heb ik, als aanspreekpunt namens mijn kleinzoon, contact gezocht met BvD Letselschade advocaten. Ik had geen betere keus kunnen maken. Het kantoor en zeker Mr. Van Dommelen heeft mijn kleinzoon fantastisch bijgestaan en de zaak met goedkeuring van alle partijen op een prettige manier opgelost.

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

De aanpak en begeleiding waren subliem

Mijn zaak is zonder succes afgehandeld, jammer dat er Corona perikelen waren op de dag van de rechtzitting, waardoor de zaak door een collega verdedigt diende te worden en de rechter over de zaak heen walste. De voorbereiding was perfect, god geluisterd en de zaak adequaat opgepakt, ook tevreden gesteld voor de zitting. De tweede zaak was een hoorzitting bij de gemeente, de bezwaren commissie heeft zijn tijd genomen, ruim 10 maanden na de zitting komen ze met een verslag, dit geeft aan hoe serieus je als burger wordt genomen door de gemeente Molenlanden! Over de adviezen en de voorbereiding, ben ik erg tevreden, ondanks het feit dat resultaat is uitgebleven. Advies, als buger moet je nooit tegen de overheid procederen, zij zijn onschendbaar, althans dat denken ze.

• Geholpen door: P.A. (Nellieke) Oudijn

Leveren geweldige service

Leveren geweldige service en je word hier nog echt als persoon behandeld ipv een nummer. Er was spoed en BVD heeft hiervoor alles gedaan om tot een snelle afhandeling te komen. BVD advocaten bedankt voor uw inzet en service Ray Cardol

heel goed geholpen

na een moeizame start is de zaak tot een tevreden resultaat geleid

• Geholpen door: A.H. (Harry) Blok

uiterst vriendelijk en zeer deskundig.

Het is veel correspondentie over en weer. Al snel werd er een voorschot uitbetaald. Het duurt al met al een poos voordat alles is geregeld, maar het resultaat is heel erg naar tevredenheid.

professioneel en ontzorgend

Als echtscheidingsmediator neemt Anje je bij de hand en zij houdt de regie over het nare en emotionele proces waar je doorheen moet. Anje dwingt tot niets maar stelt beide partijen zelf in staat de nodige beslissingen te nemen door het geven van duidelijke uitleg en het scheppen van de rust en ruimte die nodig is. Anje is je vertrouwen meer dan waard.

• Advies N.v.t.

Geweldig goed!

Meer dan een jaar op perfecte wijze bijgestaan in een erfrecht kwestie. BVD advocaten is een echte aanrader.

• Geholpen door: C.T. (Cornelis) Klepper

Ik ben zeer tevreden met BVD advocaten.

Uitstekend geholpen, vriendelijk en respectvol zowel in telefonisch als tijdens persoonlijk of schriftelijk kontakt. Ik voelde mij op mijn gemak, ze gaven goed advies en hebben voor mij het beste uit de zaak gehaald. ik beveel ze zeker weer aan!

• Geholpen door: A.M. (Barbara) van Nieuw-Amerongen-Bakker

Vasthoudend en betrokken

Na een arbeidsongeval heeft afdoening enorm lang geduurd vanwege onwilligheid tegenpartij. Telkens werden door bvd-advocaten nieuwe wegen gezocht om toch tot een vergelijk te komen met een uiteindelijk positief resultaat.

• Geholpen door: A.H. (Harry) Blok

Super goed geholpen door: Jan van Duijn!

Mijn Macbook had waterschade opgelopen, maar werd niet vergoed door mijn verzekering, terwijl ik wel verzekerd was voor waterschade. Jan heeft toen een mail gestuurd naar mijn verzekering en het was meteen geregeld. Ik kreeg binnen een week een nieuwe laptop opgestuurd! Helemaal top!

• Geholpen door: J. (Jan) van Duijn

Goed advies doordachte aanpak en afgesloten met een goed resultaat

Wij hebben contact gelegd met BVD advocaten omdat wij tegen een casus aan liepen welke buiten onze beschikbare kennis ging. Onze vraag was duidelijk adviseer ons wat te doen en maak daar een plan voor. Dit heeft de heer Klepper verzorgt conform afspraak.

• Geholpen door: C.T. (Cornelis) Klepper

Fijne kundige gesprekspartner

Mijn ervaring met BVD advocaten en specifiek met dhr. A. Bussink was erg prettig. Dhr. Bussink is vriendelijk, luistert goed, denkt goed mee en reageert snel. Het was een fijne samenwerking!

• Geholpen door: J.A. (André) Bussink,

Betrouwbare partij die afspraken nakomt

Goed geholpen. Duidelijke communicatie en we hebben het idee dat onze zaak naar eer en geweten is afgehandeld. Een keer kregen we een aanmaning terwijl we geen factuur hadden ontvangen, maar verder geen vervelende ervaringen.

totale opluchting

Ik had een probleem met mijn ex-vrouw sinds onze scheiding, en dit probleem wordt steeds groter, dus ik dacht dat ik hier nooit meer uit zou komen, dus ga ik op zoek naar een advocaat en gelukkig neem ik contact op met deze advocaat, en ze vroeg snel wat documenten aan en nam ook contact op met de advocaat van mijn ex-vrouw, en nu ben ik een gelukkig man, alles is goed geregeld bedankt voor je tussenkomst.

• Geholpen door: L.E. (Ilse) de Wolf

Geweldig geholpen

Er moest een convenant opgesteld worden vanwege het beëindigen van mijn relatie. Mevrouw de Jong-de Kruif heeft mij hier uitstekend bij geholpen. Ik hoop uiteraard in de toekomst geen advocaat nodig te hebben, maar als dit toch het geval zou zijn dan twijfel ik geen moment om haar weer in te schakelen. Ze reageert snel op mails, is betrokken en begaan. Geweldige advocaat!

Prima verlopen

Enige opmerking is : dat we achteraf het geld verdelen gelijk hadden moeten doen toen het ter sprake kwam. Nu liep het helaas een beetje uit de hand.

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Mijn letselschade is keurig afgehandeld op een betrokken manier.

• Geholpen door: A.M. (Barbara) van Nieuw-Amerongen-Bakker

Duidelijk, geduldig en sympathiek (zeer tevreden)

neemt alle tijd om je alles zo goed mogelijk uit te leggen.

• Geholpen door: P.W. (Paul) Blok

Goed en snel geholpen

Ik was snel aan de beurt na de aanmelding. Goed en vertrouwelijk geholpen.

Amazing

Ondanks dat het onterecht is waren we aardig bang voor dat we kinderen kwijt zijn. Wel dankzij haar hebben we laatste zaakje gewonnen. We gaan haar zeker weer inhuren bij de volgende zaakje.

• Geholpen door: M.P. (Maria) de Jong-de Kruijf

Dienstverlening professioneel, adequaat en effectief

Dhr. Blok heeft ons goed geadviseerd in de afhandeling van de letselschade van onze zoon.

• Geholpen door: A.H. (Harry) Blok

Ik ben op een zeer vakkundige manier bijgestaan door mr blok

Nieuweweg 40 42

3905 LN Veenendaal