Mevrouw heeft heel er haar best gedaan en met succes is het geregeld zeer dankbaar voor.

• Geholpen door: M.P. (Maria) de Jong-de Kruijf

Helder lichtpunt aan het einde van een lange donkere tunnel...

Ik ben bijgestaan door advocaat Dico Bogerd. Gelijk bij onze kennismaking was er vanuit mij al het vertrouwen! In de tijd rondom dit (vervelende en stressvolle) juridisch proces is er tussen ons een band opgebouwd van onderling vertrouwen en respect. Uiteindelijk is er via een rechtszitting, in mijn voordeel recht gesproken! Ik was erg onder de indruk van de professionaliteit waarmee Dico Bogerd zich in de rechtszaal presenteerde en met welke passie hij zijn beroep eer aan deed. Ik ben dankbaar en blij dat Dico Bogerd mijn pad heeft gekruist. Mede dankzij zijn hulp was er weer licht aan het einde van de tunnel en kan ik me thans weer met een frisse blik op de toekomst richten!

• Geholpen door: D.C.J. (Dico) Bogerd

Vlot en goed geholpen

In mijn kwestie ben ik vlot en adequaat bij gestaan ......

Top ervaring

Na een slechte periode bij de rechtsbijstand hulp ingeschakeld van BVD advocaten. Wereld van verschil je kan duidelijk merken dat de kennis hier vele malen beter is waardoor je de juiste hulp aangeboden krijgt en je jezelf ook gehoord voelt.

zeer tevreden

Ik had al eerder een zaak via jullie kantoor laten lopen, dit was goed bevallen.

• Geholpen door: L.E. (Ilse) de Wolf

Een fantastisch team met zorg voor de klant

Ze hebben mij altijd goed bijgestaan en de tijd ervoor genomen.

Goede deskundige hulpverlening.

In een zaak betreffende de gevolgen van letselschade ben ik goed en vriendelijk geholpen.

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Mijn ervaring is dat BVD vakkundig, accuraat en integer handelde m.b.t. mijn hulpvraag.

Ik schakelde hulp van BVD in nadat ik, uit het niets, lelijk gebeten werd door een hond. Er werd snel en vakkundig gehandeld door BVD; ik was blij, dit uit handen te kunnen geven. Het heeft tot een rustige afwikkeling geleid en ik ben tevreden over het hele proces.

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Prettige ondersteuning in een niet prettige situatie

Maria heeft naar volle tevredenheid ondersteund in het scheidingsproces.

• Geholpen door: M.P. (Maria) de Jong-de Kruijf

Geweldig geholpen en deskundig geadviseerd.

Conflict bij verkoop woning is met kennis van zaken behandeld en met de nodige tact en correcte communicatie met de tegenpartij tot een oplossing gebracht. Chapeau voor de wijze waarop onze contacten zijn verlopen.

• Geholpen door: C.T. (Cornelis) Klepper

Steun en toeverlaat

Jan is een meelevenden advocaat En is ons zeer tot steun geweest.

• Geholpen door: J. (Jan) van Duijn

Prettig contact, goede en gedegen hulp, maar met een pittig kostenplaatje.

Nav het contact met Anje had ik een zeer goed gevoel. Dat werd echter te niet gedaan door de op de minuut berekende hoge rekeningen met bedragen die van tevoren naar mijn idee niet goed waren aangegeven / uitgelegd. Ik kan begrijpen dat het moeilijk is om aan het begin vh traject prijsafspraken te maken. Anje heeft ons een indicatie gegeven. Nu kan ik me niet voorstellen dat onze scheiding in de categorie tijdrovend of ingewikkeld viel. Toch is het eindbedrag vele malen hoger dan het vooraf genoemde indicatiebedrag. Dat geeft een nare nasmaak en dat is jammer, want Anje heeft ons op een prettige, deskundige en betrokken manier geholpen.

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Zal als nodig is ook tegen iemand anders zeggen

Goede service en alles wordt in de puntjes geregeld

• Geholpen door: L.E. (Ilse) de Wolf

Ondanks de situatie zeer fijne gesprekken en snel handelen

Ik vond het een positieve ervaring om met dit kantoor onze scheiding te regelen, zeer klantvriendelijk, deskundig en begrijpend naar ons toe. Waarbij alles snel afgehandeld kon worden en goed op de hoogte werden gehouden via mailcontact over alles wat speelde.

goede en snelle sevice

er worden duidelijke en concrete brieven opgesteld, zodat men weet waar hij/zij aan toe is..

• Geholpen door: B.J. (Bertjan) Agteresch

Vlotte en deskundige aanpak.

Prettige en accurate aanpak.

• Geholpen door: B.J. (Bertjan) Agteresch

Heel adequaat en een goede communicatie

prettige sfeer bij de begeleiding van de scheiding van mijn zwager

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Goede advocate die mij goed adviseerde en prima bereikbaar was

Ik ben door Natascha goed geadviseerd. Zij dacht mee en is accuraat. Ondanks toch hoge kosten is de zaak tot een goed einde gekomen. Fijn vond ik dat zij goed bereikbaar was en ook ondanks dat het voor haar een zakelijke case was zij zich goed in mijn privé-situatie kon inleven. Dank daarvoor!

• Geholpen door: N.P. (Natasja) Barské-Gelling

menselijk envakkundig

Begeleiding en vertegenwoordiging duurde in totaal 1 jaar. Dank zij de inspanning van Cornelis Klepper cs zijn wij het traject goed doorgekomen.

• Geholpen door: C.T. (Cornelis) Klepper

Snel gehandeld met een goede afloop.

Ze heeft me op zeer korte termijn geholpen, met een positief resultaat. Fantastisch!

• Geholpen door: N.P. (Natasja) Barské-Gelling

Ik had een dispuut in Duitsland en kwam bij BvD advocaten terecht. Snel en goed geholpen en uiteindelijk middels een enkele brief van hen het voor mij gewenste resultaat bereikt. Ik zou hen ten zeerste aanraden en zelf opnieuw inzetten waar nodig.

• Betrokkenheid N.v.t.

Goede ervaringen

Heel goed geholpen na een bedrijfsongeval van mijn zoon.

• Geholpen door: A.M. (Barbara) van Nieuw-Amerongen-Bakker

Buitengewoon zeer deskundig

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt: Eerst mijn verhaal kunnen doen waarna een advies werd verleend, daarna zijn de heren A.H. en P.W. Blok bij ons thuis geweest, en zijn deze heren voor ons aan de slag gegaan. Het was een lange weg, maar met een uitkomst die ver boven verwachting is. Daarom voor mijn vrouw en mij van zeer groot belang voor de toekomst.

• Geholpen door: P.W. (Paul) Blok

betrouwbaar, accuraat, deskundig, vriendelijk

Wij hebben 15 maanden gebruik gemaakt van de diensten van BVD. De mensen achter BVD zijn vriendelijk, betrouwbaar, accuraat en deskundig. De communicatie is zeer goed. Heel fijn om met BVD samen te werken.

Professioneel, goede communicatie

Zeer aan te bevelen, professioneel en deskundig !

• Geholpen door: A.M. (Barbara) van Nieuw-Amerongen-Bakker

Nieuweweg 40 42