Zeer deskundig en gedurende het hele proces een snelle respond

Ik ben zeer tevreden. Mijn dossier wat al heel wat jaren loopt ( letselschade) wordt steeds goed opgepakt en behandeld. De correspondentie is professioneel, accuraat en nauwkeurig.

Accuraat

Heel erg jammer, van het resultaat. Had er meer van verwacht. Gerechtigheid zal zegevieren, word wel eens gezegd. In dit geval dus niet, ben daarom ook zeer teleurgesteld. Ondanks de foto"s en getuigenverklaring, van mijn motorvriend. Jammer dat het niet tot een eerlijke zaak heeft kunnen verlopen.

PRIMA GEHOLPEN

EEN HEEL GOED EIND RESULTAAT

Betrokken eerlijk en vriendelijk

Het is een naar iets een scheiding maar toch voelt het ondanks de omstandigheden goed bij hun wordt netjes gewerkt en beveel hun zeker aan

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Heldere advisering.

• Betrokkenheid

Bijzonder goed. Hij stond altijd telefonisch of in persoon voor ons klaar. In tijden van stress, stond hij ons soms direct bij. Bijzonder vriendelijke en rustige raadsman

• Betrokkenheid

goed advies alles is voor mij geregeld en heb nergens achter aan te lopen

Nieuweweg 40 42

3905 LN Veenendaal