Filters

10

Verzekeringssteun

Ik had een probleem met mijn verzekering, Dian trad op als bemiddelaar, mijn zaak werd opgelost - geen reden om haar niet aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Dian Dijkstra
10

Top

Dit was mijn 1e keer , "gelukkig"met een letselschade advocaat. Had er totaal geen verwachting van. Maar ben echt totaal verbaasd, wat. dit voor mij allemaal heeft beteknd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: N.v.t.
10

Van harte aanbevolen dit advocatenkantoor

Ben heel blij wat er geregeld is door U advocaten bureau , vond het echt super hoe M.V. D .Dijkstra alles heeft behandeld ,ben Dian er heel dankbaar voor top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Dian Dijkstra
10

Professioneel en vriendelijk

Via de zorgverzekering bij Ace Letselschade Advocaten terecht gekomen. Achteraf gezien een hele goede keuze geweest, doordat Dian Dijkstra mij zeer goed heeft geholpen. Ze is professioneel en tegelijkertijd vriendelijk en empatisch. Een aanrader als je een advocaat zoekt die de zaken goed op orde heeft en sterk is in haar communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Dian Dijkstra
9

Deskundig, vriendelijk en doortastend

Ik ben tevreden over de dienstverlening van Ace, de medewerkers zijn erg vriendelijk, deskundig en doen het uiterste om ervoor te zorgen dat je krijgt waar je recht op hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Corinne Jeekel
10

Op een correcte manier geholpen.

Goed en juist geïnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Corinne Jeekel
9

Prettige kundige begeleiding van het begin tot het einde

De begeleiding van de heer van der Meulen hebben zowel mijn tante, het slachtoffer, als ik als zeer positief ervaren. Hij heeft ons in alle stappen van het proces goed ter zijde gestaan. Was steeds realistisch wat er wel of niet mogelijk was ten aanzien van de hoogte van de uitkering en de snelheid waarmee we alles zouden kunnen afronden. Ik hoop van harte dat we nooit meer aan een letselschadeprocedure hoeven te beginnen en als het wel zo is dan weet ik de heer van der Meulen te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Wouter van der Meulen
10

Uitstekend

Uitstekende begeleiding, betrokkenheid en afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Dian Dijkstra
10

Professioneel en goede communicatie

Geholpen door Paulina Bodamer en Vinod Chandi

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Vinod Chandi
10

Netjes afgehandeld

Keurig afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Dian Dijkstra
10

Uitstekend!

Professioneel en goed bijgestaan. Ben tevreden met de uitkomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Dian Dijkstra
10

Heel goed bij gestaan.

Heel goed af gerond en de communicatie was heel goed Je werd van alles op de hoogte gehouden. Er is helemaal thuis bij mij geweest om zaken tehandelen. Top hoor. Ben pas terug uit Suriname. Nog heel hartelijk bedankt. Groetjes Mildred Dors.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Wouter van der Meulen
10

deskundige advocaat heeft me goed geholpen

Het duurde wel wat lang, maar uiteindelijk, ben ik erg tevreden. Dian heeft me goed op de hoogte gebracht van de consequenties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Dian Dijkstra
10

Sehr kompetent,freundlich und empatisch

Ich habe mich von Beginn an sehr wohl gefühlt und das Gefühl gehabt mich richtig entschieden zu haben .Ich habe zu jeder Zeit gespürt das ich in guten Händen bin. Bin während der gesamten Zeit ständig auf dem neuesten Stand gehalten worden .Mit einem Satz kann man sagen das ich mehr als begeistert bin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Corinne Jeekel
10

Netjes en goed behandeld

Als zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Wouter van der Meulen
1

Een letselschadespecialist is niet meer dan een noodzakelijk kwaad.

Mijn schadezaak duurde ruim 10 jaar (!). In die tijd switchte ik van Pals Groep (nu BrandMR) naar Ace. Mijn ervaring: het maakt helemaal niet uit welke advocaat je neemt. Websites verkondigen mooie woorden over het wegnemen van (financiële) zorgen, over heldere communicatie, over het bieden van een luisterend oor, over het leveren van maatwerk: in praktijk komt er niets van terecht. Bevoorschotting? Werd niet op gelet, ik moest er zelf steeds weer achteraan. Een luisterend oor? Niets van gemerkt. Maatwerk? Alles wat niet in standaardprocedures past wordt niet gedaan. Communicatie? Als ik een mail stuurde, moest ik er minstens drie herinneringen achteraan sturen. Pas wanneer ik in de derde herinnering boos werd, kreeg ik eindelijk een reactie van Ace, en deden ze vooral verongelijkt over mijn woordkeus. De vragen uit de oorspronkelijke mail bleven goeddeels onbeantwoord. De weinige keren dat er sprake was van snelheid, was wanneer de verzekeraar mij nodig had voor een onderzoek. Dan kreeg ik een bericht van Ace waar ik binnen één dag op moest reageren. Dat zegt genoeg: Ace geeft niets om haar cliënten en het zelfinzicht daarover is nul. Cliënten zijn lijdend voorwerp. Ik ben tien jaar lang bezig geweest om letselschadespecialisten aan te zwengelen. Uit zichzelf doen ze niets. Dat mijn schadezaak werd afgerond kwam doordat ik in het laatste gesprek met verzekeraar flink van leer getrokken ben tegen zowel verzekeraar als mijn advocaat. Daarna was het in drie maanden geregeld. De meeste steun in dit proces heb ik ondervonden van de tussenpersoon van Cordaet, die nota bene namens de verzekeraar aanschoof. Een letselschadespecialist: in sommige gevallen moet je wel, maar er is er geen een die ik aan zou kunnen raden. Het is een branche waar eens een goed team onderzoeksjournalisten doorheen zou moeten bezemen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Paulina Bodamèr
10

Goed

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Wouter van der Meulen
9

Ik vond het zeer prettig dat alles voor mij geregeld werd

Het duurde heel lang voordat de zaak werd afgehandeld door de tegenpartij Nat Nederlanden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Paulina Bodamèr
7

goed geholpen

De gesprekken zijn zeer goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Corinne Jeekel
9

Betrokken en professioneel

Goede begeleiding welke wij als zeer prettig hebben ervaren, zo belangrijk is als je in een zware situatie komt. Vooral in de beginperiode was het als een soort van "houvast". Laagdrempelig. Tussendoor regelmatig kontakt, per telefoon of per mail. Met regelmaat een update. Wouter leefde mee en gaf ons goede adviezen. Tijdens ons afrondende persoonlijke gesprek is er heel goed meegedacht hoe Jarmo ( zoon ) het beste er uit zo komen ri de toekomst. Onze grote waardering, voor deze jaren begeleiding/ samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Wouter van der Meulen
9

Professioneel

In deze bijzondere zaak ons zeer gesteund gevoeld in het bijstaan gedurende de gehele rechtsgang. Met een sociaal hart voor onze casus omdat er (denk ik) vooral kosten zijn gemaakt. Succesvolle uitkomst voor wat betreft de rechterlijke uitspraken. We voelden ons gehoord en er was een goede onderlinge communicatie mbt informatievoorziening vanuit het kantoor, afstemming en overleg. Dat is voor ons heel waardevol geweest in deze zeer ernstige zaak met de nodige media-aandacht en persoonlijke impact. Heel hartelijk dank, ook namens Dorieke, voor het ons bijstaan. Met vriendelijke groet + een mooi weekend toegewenst, Freek Laban.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Corinne Jeekel
10

Heel goed!

Ik kon altijd makkelijk contact opnemen met mijn advocaat. Kreeg altijd goede uitleg over hoe het ervoor stond en wat ik nu het beste kon doen. Kon altijd bij hem terecht met eventuele vragen. Kortom een goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Wouter van der Meulen
10

Ontzettend prettig en professioneel geholpen

Altijd goed en duidelijk contact gehad, erg goed geholpen. Het dossier is na een tijdje overgenomen maar daar heb ik vrij weinig van gemerkt. Het contact is namelijk met iedereen altijd goed geweest. Erg behulpzame en kundige mensen werken hier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Dian Dijkstra
9

Ontzettend fijn

Altijd goed op de hoogte gehouden ook nog ver na de tijd van de zittingen. Eeg tevreden zou het iedereen aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Corinne Jeekel
8

Goed

Dhr. van der Meulen is een zeer prettige man, die zijn afspraken nakomt en er alles aan heeft gedaan om mij te ondersteunen in de zaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Geholpen door: Wouter van der Meulen

Bedrijfsgegevens

Thorbeckegracht 15

8011 VL Zwolle

038-8504171

[email protected]

Over Advocaatscore.nl

Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.