
Zo goed heb ik het bij klaassen nog niet meegemaakt
Kunstgebit kapot , bellen en gelijk afspraak dezelfde dag. Wat een service.
zie hierboven
toen ik mijn probleem vertelde aan de telefoon, werd er direct bij de ONVZ een aanvraag voor aanpassing gedaan, na deze toestemming te hebben verkregen plande ze gelijk een afspraak in, s'morgens happen, s'middags klaar. met vriendelijke groet, Stan Jansen
Baliemedewerksters zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De zorgverlener luistert goed naar de klacht, is vriendelijk en helpt de klacht op te lossen.
Vriendelijk en vakbekwaam personeel.
Goed, ze leggen het goed uit wat ze gaan doen daar ben ik blij mee
Zeer vriendelijke personeel
Gewoon netjes alles na gekeken
Nvt
ik vind het belangrijk altijd door mijn eigen tandarts behandeld te worden.
Professionele verzorging en kwalitatief goede behandeling. Vooral assistente "Claire " valt op de voorgrond.
Zeer te vrede over de behandeling .Werd ook op mijn gemak gesteld,want ik had angst
zie bovenstaande. Ik wens deze Spaanse dentiste een goede werksfeer.
Ik was in Amsterdam. Ik had sinds de dag daarvoor tandpijn. In de ochtend gebeld, ik kon zelf pas in de middag in BoZ zijn. Toch kon ik nog in de middag terecht. Top!
Vriendelijk, behulpzaam, accuraat.
Naar mijn mening ben ik heel goed geholpen, mede doordat ze telkens aangaven wat ze gingen doen en vragen hoe het met mij ging
goed geholpen, tijdens controle
Vriendelijke mensen aan de receptie. Goede en snelle zorg.
Snelle hulpverlening
Wij gaan heel graag naar deze tandarts(gek hè). Maar wat een super lieve meiden die mijn kinderen erg op hun gemak stellen. Door hun manier van werken heb ik helemaal geen tijd om zenuwachtig te zijn. Ook mijn partner die veel aan zijn gebit heeft laten doen en altijd bang was voor de tandarts gaat nu ook zonder moeite.
Snel en deskundig geholpen
Jammer dat er van te voren weinig of niets wordt besproken cq uitgelegd over het behandelplan ,moet zelf de vragen stellen ook over de materialen wordt niets verteld. Er wordt in mijn ogen veel te gehaast gewerkt ik denk ook dat de werkdruk veel te hoog is wat niet ten gunste is voor zowel cliënt als behandelaar. Ps de functie van de prothese technicus staat niet in u rijtje met behandelaars dit zegt op zich al genoeg!.
Ik kwam met kiespijn, daar moet een wortelkanaalbehandeling op volgens tandarts, dat moet bij een specialist. Ze deed gelijk een controle en brak door dat haakje mijn andere kies af, ze heeft er een noodvulling opgedaan die de andere dag al helemaal afbrokkelde, dus niet tereden
alle bezoeken voor het nieuwe gebit waren prima, professionele begeleiding
Stationsplein 11
4611BX Bergen op zoom
Welkom bij onze praktijk in Bergen op Zoom. Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.