Niks negatief.
Ik schrijf hier maar mijn uitleg, omdat er aan het eind van deze enquête of bij de vragen zelf, geen optie wordt gegeven waarom iets laag scoort. Jammer! Ik heb bij de balie 2 sterren staan, puur omdat ik het aanmelden zeer onpersoonlijk vind worden. Ik moet me met een QR code aan een paal aanmelden, pal voor de dames die daar aan de balie werken. Enige wat nog door hen gezegd wordt is goedemorgen. Dit komt op mij niet zo klantgericht over, er zitten mensen maar ik mag ze niet storen.
Vond de nulmeting door parodontholoog zakelijk en confronterend. Er klopte niet veel van mijn gebit, moest meerdere kiezen laten trekken. De behandeling door Esther Waagemans was geweldig. Zij is vriendelijk, n vakvrouw en stelde mij dusdanig op gemak dat ik de best wel pijnlijke behandelingen zonder verdoving en in ruststand heb ondergaan.
Door de bali in telefoongesprek verwezen naar tandarts. Dat leidde tot onnodige problemen met de infectie door aanzienlijk tijdsverlies. Voelde me niet serieus genomen.
In meerdere opzichten professioneel en vertrouwen wekkend.
Goede behandeling er wordt ook goed gekeken naar je als klant. Kleinschalig daardoor ben je ook geen nummer. Als het nodig is zal ik ik zeker terugkomen. Hartelijke groeten
Elke 4 maanden ga ik voor een behandeling naar de KvpA. Mijn parodontitis probleem is opgelost en de staat van mijn gebit wordt goed bijgehouden. Als er een probleem is kan ik meteen terecht. Behandeling door goede en lieve mondhygienistes.
Efficiënt. Attent.
Prima geholpen
Maud werkt zorgvuldig en communiceert helder over haar handelingen en de vereiste mondzorg
De behandeling is goed gegaan ,ben vooraf niet goed voor gelicht het duurde veel langer dan ik dacht was erg onhandig om al die tijd niets in je mond te hebben, en de eerste keer dat ik geholpen ben kreeg ik iets over mijn hele gezicht en toen raakte ik in paniek en terwijl ik het bij de inschrijving nog zo heb vermeld dat vond ik een beetje slordig maar het is gelijk herstel en me gerust gesteld, de behandelingen er me zijn wel goed gegaan
Bij meerdere specialisten op het gebied van mondzorg parodontologie, , mondhygienist, implantoloog en tandarts en alle assisterende medewerkers goed en vriendelijk geholpen.
Ik ben ruim drie jaar in behandeling geweest door meerdere tandartsen en mondhygiënisten en krijg nu pas het eerste verzoek voor een review. Wat laat vind ik. Ik heb hele goede ervaringen en enkele vervelende ervaringen en die zijn niet samen te vatten in dit document. Dus de uitkomst is niet erg zinvol en representatief. Het zou goed zijn om patiënten die een lang behandeltraject hebben doorlopen een evaluatiegesprek aan te bieden. Dan komen de échte ervaringen en leermomenten aan de orde. Samengevat: supertevreden over behandeling, communicatie en resultaat van de meeste medewerkers maar ook vervelende incidenten en miscommunicatie bij een van uw medewerkers. Ik vul dit formulier nu in op basis van de laatste behandeling. Goed dus. Uiteindelijk een tevreden cliënt met een paar slechte herinneringen
Word netjes geholpen, goede uitleg ,aardig personeel
ik ben al 20 jaar klant naar volle tevredenheid
Good advice and professional treatment and doctors, I am going many years there , highly recommended
xx
Prettig en duidelijk
Behandeling per 3 maanden zeer zorgvuldig.
Zeer jammer dat Marion per 1 augustus bij jullie stopt. Heb meer dan 10 jaar mijn gebit samen met haar onderhouden. Altijd zeer goede tips waar ik bij het reinigen op moest letten. Naast haar professionaliteit en kundigheid, is ze bovenal een super aardig iemand. Ik ga je missen Marion!
Nadat ik was doorverwezen, heel veel jaren geleden, ben ik uitgebreid behandeld, incl. flapoperaties en is mijn gebit grondig schoongemaakt. Daarna ben ik onder behandeling gebleven en mijn gebit is er enorm op vooruut gegaan. Nooit meer ontstekingen van het tandvlees ook doordat ik heb geleerd hoe ikzelf beter moest poetsen.
Prettig, op tijd, correct en adequaat.
Als nieuwe patient heb ik goede ervaring met alle mensen die ik tot nu toe heb gezien. Deskundig en vriendelijk.
Uitstekend.
Veel te lange wachttijd, onderzoek voorgesteld die op dat moment helemaal niks toevoegde.
Weerdestein 117
1083GH Amsterdam
Zou u graag mooiere tanden willen? Heeft u last van bloedend tandvlees? Mist u een tand of kies? Of wilt u weer een frisse adem? KvPA heeft al veel cliënten met dergelijke problemen geholpen en ook u kunnen wij helpen. Neem gerust contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat u binnenkort weer voluit lacht.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.