Super goed geregeld

Ik werd goed ontvangen en alles rustig uitgelegd.

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts

niet de betrokkenheid die ik me wens

het is een hele fijne praktijk met goede medewerkers. Maar het is lastig als je al meer als een jaar zit te wachten op een brug. Ik ben daarvoor naar een specialist in Leerdam geweest van Mondzorg. Maar mijn tandarts vertelde dat hij dat ook wel kon regelen. Dus ik ben weer teruggegaan naar Culemborg. Natuurlijk zat daar Corona tussen maar als hij dan in de laatste afspraak vraagt of er een implantaat gezet moet worden.... dat is toch vervelend. Ook bij een eerdere behandeling voelde ik mij niet gehoord. Ik gaf aan dat ik pijn had maar hij wilde het nog aankijken. En voordat ik aangeef dat ik pijn heb dan is er echt wel iets aan de hand. Uiteindelijk is de kies getrokken en daar moet dus nu een brug voor gemaakt worden. Het duurt mij wel te lang.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Geweldig! Ik ben zo blij!!

Zo blij dat ik de stap heb gezet om dit te doen.. Na jaren van verschillende tandartsen die mijn angst alleen maar groter maakten en tijden niet durven gaan, nu dan eindelijk geweest. De eerste keer onder narcose en nu ook een keer voor de nacontrole. Voor de narcosebehandeling was ik ook erg bang maar werd heel de tijd gerust gesteld door eline en het team, ook toen ik eenmaal wakker was en nog vragen had is eline gewoon gekomen om ze te beantwoorden. Dat was alles meegevallen dus Een paar dagen later voor de controle weer erg bang omdat ik opgevangen had dat er waarschijnlijk wat gepolijst moest worden.. Toen ik aan de beurt was gelijk opgevangen door de assistent die ook heel lief en begripvol was. Even later kwam eline en hebben we eerst nog de narcosebehandeling doorgesproken en was er ruimte voor vragen, daarna besproken wat we nu gingen doen en dat was waarschijnlijk toch polijsten!! Gelijk weer bang, maar ze hebben samen eerst alle geluiden laten horen, steeds stapje voor stapje verder tot ik het aandurfde, steeds maar 2 sec gepolijst en voor ik het wist was ik al weer klaar... Zo onwijs blij en trots op mezelf en op jullie team voor de geweldige zorgen en dat ongelofelijke geduld.. Heel erg bedankt en tot over 3 maanden!

Deskundig team

Deskundig team

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld

Goede begeleiding

Ik ben tevreden met het resultaat. Goed voorbereid met de nodige begeleiding en zorg. Vriendelijk. Je wordt op je gemak gesteld. Alles wordt keurig uitgelegd.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Vriendelijke bejegening, grip en geduld. Als het bezoek gepaard gaat met angst is daar ook ruim aandacht voor. Er wordt geprobeerd om dit zo goed mogelijk te begeleiden.

mijn ervaring is prima

Correct en juist behandeld

Vakkundigheid Receptie oke

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.

Vriendelijk, kordaat en deskundig

Bijzonder prettige behandeling, humor, stevige doortastende aanpak, niet TE schoolmeesterig

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

Ik ben heel vriendelijk geholpen

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk

Van pijnlijk naar opluchting

Angstig binnengekomen rustig behandeld

Heel goed geholpen

Ik ben heel tevreden.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ik ben tevreden over het vriendelijke en professionele personeel.

Ik voel me correct behandeld. Men doet zijn best.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

goed geholpen

behandeling goed, wel veel nevengeluiden

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Er is naar tevredenheid een een handeling verricht

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Zeer vriendelijke ontvangst en behandeing

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld

gewoon, zoals je verwacht

de tandarts is beleefd, informeert naar gezondheid, vertelt wat er gaat gebeuren en stelt je op gemak.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Het is gewoon goed verlopen

snel geholpen

snel geholpen

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Super, heel duidelijk, eerlijk en oprecht

Stap voor stap samen het proces doorlopen, heel duidelijk en heel ondersteunend. Met begrip voor de angst, zonder veroordeeld te worden.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Alles naar verwachting, goede service, goede nazorg.

Zie de korte omschrijving. Toelichting over antwoorden zorgverlener: Waarom staan de tandtechnici en andere collega’s hier niet bij?

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Zoals gewoonlijk al was het intussenmeer dan een jaar geleden.

prettig

fijn geholpen waarbij er de tijd voor je werd genomen

Vakkundig en vriendelijk

Vakkundig en vriendelijk

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Goede tandartsen op deze praktijk

De raaf 13

4102DG Culemborg

Over Mondzorg Culemborg

Welkom bij Mondzorg Culemborg Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.