Wat een heldin!

Tandarts Eline jij bent mijn persoonlijke held! Dank voor alle begeleiding!

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts

Al bij de intake een erg goed gevoel over Mondzorg Culemborg. Vriendelijk personeel die je echt op je gemak stelt. Op de dag van de behandeling erg prettig ontvangen en begeleid. Goede en duidelijke info na de behandeling en na het weekend hebben ze gebeld om te vragen hoe het gaat. Top service!

Fantastisch!

Ik heb mijn bezoek aan mondzorg Culemborg super ervaren! Behulpzame receptionisten en super goede tandartsen die met zorg naar hun patiënten omkijken. Ik heb nog nooit eerder een bezoek aan de tandarts zo prettig ervaren.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ik ben super tevreden! Behandeling bij Eline gehad, je merkt gewoon dat ze echt een prof is in haar werk. Raad haar ook echt iedereen aan! Ik rij een uur heen en terug voor haar behandeling en blijft dat zeker doen! Bedankt voor de goede zorg topper! Heb zin in de bruiloft nu hihihi

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk

Netjes geholpen

De tandartsen zijn erg aardig en zeer geduldig

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent

Fantastisch!

Je vraagt en Jeffrey weet wat hij doet!

Ik ben prima geholpen.

Dankzij alle voorzorgsmaatregelen die genomen waren t.a.v. Coronabesmetting, voelde ik mij zowel in de wachtkamer als in de behandelkamer veilig. De behandeling was vriendelijk en professioneel.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

prima gegaan.

degene die voor mij was is eigenlijk te veel uitgelopen, graag bij constatering dit doorgeven aan receptie.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld

Kan niet beter

Efficiënt, alles goed geregeld, veilig

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Gerichte aanpak en snelle diagnose

Met kiespijn naar de tandarts gaan is geen pretje! Echter eenmaal in de stoel van de tandarts werd ik gerustgesteld en werd ik op de hoogte gehouden van wat de tandarts constateerde. Ook aan de hand van de gemaakte foto's kon de diagnose snel gesteld worden. Met de nodige tips op zak verliet ik met een opgelucht gevoel de praktijk. Na een paar dagen de tips opgevolgd te hebben was mijn kiespijn over!

Gewoon goed

Ik ben goed geholpen.

Uitstekend. Deskundig

Fijne tandarts... Duidelijk

Deskundig en vriendelijk

De tandarts Poppy was zeer geduldig en begripvol voor het feit dat ik claustrofobisch ben en deed er alles aan om mij op mijn gemak te stellen. Ook bewees zij zeer deskundig te zijn bij het trekken van een kies ! Ook vertelde zij eerlijk haar mening over vervolgbehandelingen. Een bijzondere ervaring ! Bedankt daarvoor !

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Positieve ervaring ondanks de angst voor de tandarts.

Ik had vreselijke kiespijn en toen ik mondzorg Culemborg belde hebben zij mij tussen door geplaatst. Ik kwam daar enorm zenuwachtig aan en heb zelfs een huilbui gehad in de behandel kamer. De tandarts luisterde echt naar mijn gevoel en ervaring en merkte hoe bang ik was. Hij heeft me toen rustig gekregen door heel rustig met mij te praten en voor het eerst voelde ik mij echt gehoord door een tandarts! Ook was het heel fijn dat de tandarts tot in de details uitlegde wat hij ging doen, hoe eng het ook klonk en hoe erg ik er tegen op keek als hij weer wat vertelde, het was fijn om te weten wat er precies gebeurde.

Prima tandartsen praktijk

Vanaf intake tot en met behandeling goede zorg

Deskundig en klantvriendelijk

Deskundig en klantvriendelijk.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Top service én mooi resultaat

In de ochtend was ik gevallen met m’n fiets met als resultaat een afgebroken voortand. Meteen Mondzorg Culemborg gebeld en die hebben alles in staat gesteld dat ik in de middag geholpen kon worden. Tandarts Eline legde goed uit wat ze precies ging doen en heeft er een mooi resultaat van weten te maken. Aan het einde van de dag kon ik gelukkig alweer lachen...

Vriendelijke en professionele praktijk

Naar een tandarts gaan doe je niet voor de lol, maar als het personeel vriendelijk is en de tijd voor je neemt, valt alles reuze mee :-)

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Mijn ervaring met mijn eigen tandarts Jeffrey is prima

Vriendelijke en deskundige tandarts . Overleg prima. Ik kan ook mijn eigen inbreng bespreken. Ik wil ook geen andere in de praktijk.

Uitstekend geholpen

Super goed geholpen door lieve en goede tandarts Eline! Een stuk angst verholpen en al een super mooi resultaat op na de volgende afspraak!

Netjes en geruststellend.

Word altijd netjes en discreet geholpen. Er word altijd goed verteld wat ze gaan doen tijdens de behandeling en dat vind ik geruststellend liggen in de stoel. Altijd een goede ervaring.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Top Eline is een top tandarts help me van me angst af

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ik heb een prima ervaring gehad Op tijd en goed behandeld In een nette hygiënische omgeving door een kundige mondhygieniste

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.

Gerustellend, professioneel,behulpzaam

Met myn meervorige angststoornissen ben ik erg vriendelijk, zeer begripvol warm, vakkundig geholpen. Alle tijd word genomen, erg duidelijke vakkundige uitleg, professioneel en zelfs met angststoornissen erg meelevend meedenken, vooral toch elke, waarvoor men grote dank

Duidelijke uitleg

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.

De raaf 13

4102DG Culemborg

Over Mondzorg Culemborg

Welkom bij Mondzorg Culemborg Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.