Neutraal

Vervelend dat ik vaak lang moet wachten totdat ik geholpen wordt. Ik haast me om op tijd te komen en dan moet je alsnog minimaal een kwartier wachten. Laat het dan even weten als het uitloopt..

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts

Gewoon super!

Ga altijd met plezier naar mijn afspraken toe en wordt altijd supergoed en heel vriendelijk behandeld! Voor mij geen andere tandarts.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja

Prima zorg

Goed, snel en vriendelijk geholpen. Adequate corona voorzorgen.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Ondanks mijn angst een goede ervaring

Mijn ervaring: Fijn ontvangst bij binnenkomst Prettig gesprek met assistente Een geruststellend en een vol vertrouwen gesprek met Eline.

Ontevreden

Toen er wat versoepeling was, kreeg ik een bericht dat de praktijk weer (aangepast) open was. Ik belde in 4 weken tijd 2x voor n afspraak waarbij ik steeds te horen kreeg dat ik niet naar de praktijk mocht, vanwege de doelgroep waarmee ik werk. Dit ondanks er in mijn prive -en werkkringen niemand besmet was, voor zover bekend. Een kies was afgebroken en ik had pijnklachten. Ik weet dat met kiespijn de klachten van mild naar erg kunnen oplopen. Ik werd na 6 weken gebeld en er werd n afspraak gemaakt. Kom ik bij de tandarts terecht voor de behandeling en het bespreken van een andere eerdere uitgestelde behandeling die ik later alsnog wilde doen... Tot mijn verbazing wordt mijn gebroken kies niet hersteld en moet ik na 7 weken terugkomen. Op mijn vraag waarom ik nu niet geholpen wordt en dat ik klachten heb Wordt me gezegde om de kies gewoon schoon te houden en bij klachten tandpasta in te doen. Dit zegt de tandarts bij wie ik al jaren ben ingeschreven. Ik ging totaal in de war terug naar huis omdat het niet duidelijk is waarom ik werd gebeld en erheen moest???

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.

Vriendelijk, snel en grondig

Vriendelijk, snel en grondig,

Je krijgt goede hulp/verzorging

Er wordt goed naar je geluisterd. Er wordt regelmatig gevraagd of het nog gaat, als je bijvoorbeeld een gaatje laat vullen zonder verdoving. Werken erg netjes.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld

Heb alleen ervaring met de mondhygieniste

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

Vakkundige hygieniste

Zoals elk half jaar voel ik de gastvrijheid, de vakbekwaamheid en de menselijke benadering. Iets anders is de afhandeling van een verkeerde factuur!! Dat laat al maanden op zich wachten.

Snel begripvol en vriendelijk

bijzonder prettige behandelingen

Heel vriendelijke tandartsen. Geen pijnlijke behandelingen. Er wordt verteld wat ze gaan doen, dat maakt een behandeling prettiger.

Kon beter

Bezoek was prima, maar zou offerte voor bijtplaat krijgen per mail, en heb niets ontvangen....

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk

Ondanks de slechte tijdsmanagement is de zorg goed

Ik kom hier al 10 jaar en ben niet vaak op tijd geholpen. Altijd 10 tot 20 minuten later dan de afspraak oorspronkelijk was ingepland. Ondanks dat, is meneer Rink erg vriendelijk en is de zorg zeker goed!

Prettig, vertrouwenwekkend

Prettig, vertrouwenwekkend.

Keurig

We worden netjes geholpen. Zowel aan de telefoon door de telefonistes als door de tandarts Jeffrey

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Ik voelde me gelijk op mijn gemak

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Goede behandeling, geen lange wachttijden

Vakkundig onderzocht, klachten serieus meegenomen, behandeling volgt nog.

uitstekende praktijk, goede begeleiding

Uiteindelijk besloten dat al mij tanden en kiezen er uit moesten wegens achterstallig onderhoud. De intake verliep al zeer vlot en professioneel waarbij je vanaf het begin op je gemak werd gesteld. De uiteindelijke sessie afgelopen vrijdag 10 juli was ook prima, je wordt heel erg op je gemak gesteld en slaapt voordat je het wet, wakker geworden met de nieuwe prothese en naar een uurtje naar huis. Kortom: zeer aan te bevelen als je weer normaal wilt lachen zonder schaamte.

*******

********

Prima!

Keurig geholpen

Behandeling onder narcose

Omdat mijn gebit aan een totale renovatie toe was heb ik gekozen voor een behandeling onder algehele narcose. Om 08.00 uur onder narcose en om 09.45 uur helemaal klaar. Goede informatie en prima nazorg. Ik zou het iedereen aanraden!

Gezond gebit

Elke keer als ik op een periodieke controle kom, wordt mijn gebit goed behandeld en duidelijke adviezen gegeven, bij spoed wordt ik meestal op de zelfde dag geholpen. Chapeau...

Professioneel maar afstandelijk

Dit was mijn eerste keer bij deze tandarts. Ik werd goed onderzocht en behandeld. Het contact was niet erg prettig. Tandarts bleef met zijn rug naar mij gekeerd bij bij binnenkomst. Niet erg vriendelijk vond ik dat.

De raaf 13

4102DG Culemborg

Over Mondzorg Culemborg

Welkom bij Mondzorg Culemborg Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.