Goed en snel geholpen

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts

Beste ervaring ooit bij een tandarts

Allemaal hele vriendelijke mensen. Voor het eerst een pijnloze ervaring en de narcose geheel zonder bijwerkingen

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Eline is de beste. Zij krijgt 5 sterren.

Ik heb PTSS. Eline is deskundig, professioneel, betrokken en weet hoe mij zo goed mogelijk door een behandeling heen te slepen. Ik geef 4 sterren omdat ik het door mijn PTSS naar vind dat er steeds andere assistentes zijn. Maar dat is waarschijnlijk niet te voorkomen. Kost mij veel energie, en afgelopen keer een enorme herbeleving, extra. Jammer. Ligt ook niet aan de assistentes zelf. Maar de praktijk is geweldig. Kan nergens beter zitten.

Super goed.

Goed verzorgd en goede voorlichting van de behandeling. Perfect.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

eindelijk geholpen en goed!

Na ruim 6 weken kon ik eindelijk worden geholpen aan een afgebroken tand.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Geweldige mensen die weten hoe ze om moeten gaan met angst

Zeer op mijn gemak gesteld voor de behandeling, vooral nu tijdens deze coronatijd is alles goed geregeld.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ze zijn aardig, kundig en bijna geen wachttijd.

Ik ben heel erg bang voor de tandarts, maar hier voelde ik me toch op m´n gemak.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld

Mijn ervaring bij Mondzorg Culemborg ik ben vanaf mijn jeugd al erg bang voor de tandarts, mijn angst is zo groot dat ik de laaste paar jaar als het nodig was mijn tand of kies zelf trok dmv een touwtje met een gewicht er aan Ben in de loop der jaren als ik echt niet anders kon bij tandartsen geweest maar bij binnenkomst in jullie praktijk was het voor het eerst anders, Erg vriendelijk mee levend en mee denkend onder narcose zijn de rest van mijn tanden en kiezen getroken onder en bovengebit geplaatst eerste controle gehad allemaal top voel me nu super gelukkig lach/praat nu zonder hand voor mijn mond, mijn gebit ziet er geweldig uit en ben er super trots op. Dus Mondzorg Culemborg tot nu toe heel erg bedankt voor de goed zorgen ben jullie erg dankbaar. Gr Henk Kamphorst.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent

Echt ontzettend fijn en professioneel geholpen door dit top team

Het was zeer prettige en fijne ervaring. Zo ontzettend blij met het resultaat.

Deskundig

Deskundig en vriendelijk

Goeie ervaring en goed geholpen

Goeie ervaring en goed geholpen

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Een hele eigen aanpak, met goed resultaat.

Wat eraan vooraf ging. Door een vreselijke nare ervaring, met een reguliere tandarts, was mijn man 30 jaar niet meer naar de tandarts geweest, met resultaat af en toe behoorlijke kiespijn, en kiezen die afbraken. Uiteindelijk na lang zoeken, en het gevoel te hebben, hier is het goed, ben ik bij mondzorg Culemborg terecht gekomen. Afspraak was snel gemaakt, manlief met torenhoge bloeddruk toch meegegaan. Er werd direct een scanfoto gemaakt, ik vond dat behoorlijk confronterend, maar de assistente zei, het werkt en ze had zo gelijk. Tandarts Eline, wist mijn wederhelft ervan te overtuigen dat hij grotendeels zijn eigen gebit kon behouden. Ze zei, "ik ben van het het zwart wit, als ik dit opknap, kunnen je eigen tanden en genoeg kiezen nog 10 tot 15jaar mee". Tot mijn grote verbazing stemde halve trouwboek hier mee in. Vrijdag de 13de (onze trouwdag 34 jaar geleden👍). We waren er om 7 uur in de ochtend, de anesthesist was zijn spullen nog aan het uitladen. Het wachten begon, manlief was redelijk rustig, we werden binnen geroepen en alles ging toen zo snel, een dekentje hem heen, infuusnaaldje, zuurstofkapje op, mijn lief keek me aan, een knuffel en weg was hij. Na een uur was alles achter de rug, was heel goed gegaan, in een fijne stoel bijkomen. Elke keer kwam of de anesthesist, tandarst of assistente kijken hoe het was. Het eerste wat mijn man zei, had ik dit maar jaren eerder gedaan. Na 3kwartier zijn we naar huis gegaan. Na alle nodige adviezen gekregen te hebben. Thuis gekomen veel geslapen, weinig tot geen napijn. Volgende dag alweer wat soep gegeten. 4 dagen later controle, alles heelde uitstekend, weer een heel aardige tandarts, en lieve assistente. Nu vandaag de 25ste maart, is hij weer aan het werk. Conclusie: mondzorg Culemborg, een aanrader voor mensen die zo bang zijn, deze lieve professionele mensen zorgen ervoor, dat je geen pijn meer hoeft te lijden. Het enige wat je zelf moet doen, is de stap nemen.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Sinds eerste contact heel sociaal en helemaal TOP !

Na de eerste stap over de drempel niets anders dan goede ervaringen . Na het herstel van mijn eigen fout door het team is elk controle bezoek iets waar eigenlijk naar uit kijkt en niet het gevoel hebben dat je daar bibberend naar toe moet .Ligt ook lekker aan je zelf en zeker niet aan het team van mondzorg !!

prima, vriendelijk, netjes.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Altijd goed en kundig geholpen!

Vanaf het begin enkel positieve ervaringen gehad. Ik kon snel terecht en het behandelplan was duidelijk.

Goede kwaliteit

Prettige behandeling aan de balie! Uitstekende behandeling door de tandarts

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Onder narcose geweest. Was een topervaring. Alles laten doen en niks meegrekegen

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Lieve mensen, vakkundig en luisteren tenminste naar je. Je voelt je eigen niet alleen. Proberen zoveel mogelijk te helpen met vakkundigheid en aandragen van oplossingen. Begrijpen je wensen en je angsten en daardoor een héle goede begeleiding. Kortom in één woord geweldig en kan het iedereen aanraden!!!

Uitstekend!

Prettig geholpen, goede uitleg en uitstekend werk geleverd. Ben heel blij met mijn facings!

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Zeer adequaat en op rijd.

Kroonkies was uitgevallen. Volgende dag weer geplaatst!

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Goed geholpen niks mee gekregen raad het iedereen aan die bang is voor de tandarts!

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld

Heel prettig

Prettig, tandarts stel me gerust en geeft me vertrouwen. Dat is ook erg belangrijk voor mij.

Vriendelijk en vakkundig personeel

Alle tanden en kiezen onder narcose laten trekken Geen moment angst gehad door het vriendelijke personeel

Fijne tandarts die Jeffrey Mesman

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Voor mij prettig om de behandeling onder narcose te laten dooen.

Na een heldere intake voldoende informatie gekregen, ook op papier, over te te volgen behandeling. Een afspraak was redelijk snel gemaakt. De behandeling zelf was ook prima, al had ik totaal geen voorstelling hoe de behandelruimte voor de narcose etc eruit zou zien. Geen partykiller, maar had ik wel fijn gevonden om daar wat meer inzicht in te hebben. Na de behandeling ook prima nazorg. 1 slordigheidje...ik kreeg de recepten en brief voor de huisarts mee van iemand anders (zat in een map waardoor ik er pas later achter kwam). Verder dik tevreden, goede begeleiding, zorg en nazorg en je houdt zelf de regie over het behandelplan.

De raaf 13

4102DG Culemborg

Over Mondzorg Culemborg

Welkom bij Mondzorg Culemborg Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.