
Er moest een klein gaarne gevuld worden
Was ongerust maar mocht dezelfde dag even langskomen
Een wortelkanaalbehandeling is nooit leuk. Deze keer hoefde ik niet lang te wachten en is deze professioneel uitgevoerd, met aandacht voor mij als patiënt.
Netjes geholopen aardig , geeft goed advies
Uitstekende behandeling, communicatie, kwaliteit van het resultaat.
Over het algemeen ben ik tevreden, maar ik heb een aantal punten van aandacht die ik graag wil delen: Wisselend personeel: Bij vrijwel elk bezoek is er een nieuwe tandarts of mondhygiënist die mij behandelt, vermoedelijk door personeelsverloop. Ik zou het prettig vinden om een vaste behandelaar te hebben, zodat ik kan wennen en een vertrouwensband kan opbouwen. Wachttijd: Ondanks dat ik altijd ruim op tijd ben voor mijn afspraken (vaak als eerste afspraak van de dag), ervaar ik regelmatig vertragingen bij de balie of behandelaar. Dit kan efficiënter georganiseerd worden. Herinneringsmails: De herinneringsmails voor afspraken worden altijd binnen 24 uur voorafgaand aan de afspraak verstuurd. Dit maakt het voor mij onmogelijk om, volgens de gestelde voorwaarden, op tijd te annuleren of te wijzigen. Daarnaast is het e-mailadres een no-reply adres, waardoor direct reageren geen optie is. Spoelkraantjes: Ik merkte dat de spoelkraantjes zijn verwijderd en kreeg als reden een interne zorg over een nieuwe Covid-variant. Dit is de eerste keer dat ik hiervan hoor en het komt op mij over als onnodige bangmakerij. Ik ben benieuwd wat de werkelijke reden hiervoor is. Commerciële indruk: Mijn ervaring is dat een bezoek aan de tandarts steeds minder voelt als een gezondheidszorgmoment en meer als een commercieel consult. Regelmatig krijg ik upsells te horen, vaak met medische onderbouwing die ik als leek moeilijk kan beoordelen. Dit roept bij mij vragen op over de intentie van deze adviezen en vind ik zorgwekkend. Positieve punten: Het personeel is erg competent en vriendelijk, wat zeker gewaardeerd wordt.
Bij deze praktijk heb je gelijk door dat geld belangrijker is dan de patiënt of de behandeling.
Altijd vriendelijk geef goede adviezen en tips word goed behandeld en aardig
Goede zorg
vakkundig , maar er ook op uit om geld te verdienen. Daar waar je geen last van hebt proberen te vervangen, nieuwe vullingen, kronen. scheve tanden recht laten zetten terwijl daar nog niet eerder over is gesproken. dit wekt de indruk dat er aan je verdiend moet worden. het moet aangekaart worden maar geeft een vervelende indruk
Snel en goed geholpen
Ik heb veel gedoe met mijn gebit en ben eigenlijk daardoor bang geworden van de tandarts. Hier wordt daar op een rustige en goede manier mee omgegaan.
Ik ben een (semi) angst patiënt, gezegend met een sterk gebit. Ik moest naar de tandarts, enkele jaren terug, aangezien ik koorts had door een ontstoken tandwortel. Sindsdien ben ik nog steeds niet blij om naar de tandarts te gaan. Toch geven uw medewerkers mij, tot op zekere hoogte, rust. Ik blijf gespannen maar accepteer het. Dit heeft niets met de medische behandeling, doch met de mensen in de uitvoering te maken. Chapeau, vanuit Frankrijk
Prettige en deskundige zorg.
Dit was de aller aller aller beste tandarts ooit. Wauw! Zo wil ik elke week wel naar de tandarts. Want een ongelooflijk top mens, die tandarts Johanns!
Ik ervaar de tandheelkundige zorg bij MZC Oosterparklaan als zeer goed en deskundig. Ik heb geen supergebit en zoals de meeste mensen lig ik niet graag in de stoel bij de tandarts. Maar mijn gebit is nu goed onder controle en wordt iedere 6 maanden goed gereinigd door de preventie assistent , met een verdovende gel in verband met gevoelige tanden. Ook zijn er in het verleden problemen met wortelpunten gevonden die op tijd zijn behandeld waardoor een hoop ellende bespaard is gebleven
Prima tandarts praktijk, nette hygiënische plek.
Was goed
Ging voor een controle. De mankementen direct opgelost. Geen vervolg afspraken
Vriendelijke en bekwame tandarts en medewerkers
Kwam alleen om ragers te kopen (TePe Interdental Brush). Waarom kan men bij de balie niet pinnen? Het moet toch mogelijk zijn zo'n apparaat te regelen!
Her zijn allemaal fijne mensen
Op tijd en goed geholpen
erg vriendelijke medewerker, luisterd goed naar je behandeld je goed en bij het afloop ben je gegarandeerd de deur uit met een super schone gebit.
Steeds een andere tandarts, steeds een andere mondhygieniste, baliemedewerkster altijd aan de telefoon
Eerste Oosterparklaan 76 78
3544 AK Utrecht
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.