
Na mijn controle van vorig jaar heb ik een afspraak gemaakt voor september dit jaar. Een aantal dagen voor de afspraak werd ik gebeld maar kon helaas niet opnemen. Na meermaals terugbellen kreeg ik eindelijk iemand te pakken. Geen idee wie er gebeld had en laat staan waarom. "Zullen we anders uw afspraak maar verzetten?" Vroeg de assistent. Ik vond dit geen probleem dus hebben we de afspraak een weekje verschoven. Helaas had ik op de dag van de nieuwe afspraak een verkoudheid en dus schoven we de afspraak maar weer 2 weken op. Weer een aantal dagen voor deze afspraak een telefoontje. De vraag was of mijn afspraak nog een keer verzet kon worden want er was een spoed geval binnengekomen. Ik wilde niet langer wachten omdat mijn verzekering alleen betaald als ik tenminste 1 keer per jaar voor controle ga. Mijn antwoord was nee. Helaas nam de assistent daar geen genoegen mee. "Het is maar een controle die kan nog best 2 weken uitgesteld worden." Na een kleine discussie is de conclusie dat ik hem andere keus had dan mijn controle afspraak waar ik al 3 weken ' te laat ' voor was, maar weer twee weken op te schuiven. De nieuwe datum werd 28 oktober. Door het stroeve telefoon gesprek had ik de tijd niet goed onthouden dus een aantal dagen voor de afspraak heb ik de bevestiging email erbij gepakt. Tot mijn verbazing stond hier een datum van 5 november. Ik heb de telefoon gepakt en kreeg dit keer een erg behulpzame assistent aan de telefoon. Zij heeft geregeld dat ik uiteindelijk de 29e oktober mijn afspraak had. Helaas was ook de tandarts zelf niet denderend. Laat ik er bij vermelden dat ik al zeker 10 jaar bij deze tandarts zit. Om het verhaal niet langer te maken dan nodig; er kwam geen sociaal woord uit. Het was puur zakelijk en op mijn sociale praatjes (voor zover dat lukt met je mond open) kwam 0 reactie. Toen ik na afloop een afspraak voor volgend jaar wilde maken was dat lastig, moeilijk en ingewikkeld dus werd ik verwezen naar de receptie. Dat heb ik dus niet gedaan.
Geen 5 sterren ivm vinden van de locatie. Ligt aan de achterzijde van een pand, erg zoeken. Bord met naam zou dit oplossen
Bij tandarts De Jong heb ik het idee dat mijn gebit in goede handen is. Ik heb verouwen in zijn deskundigheid.
Ik kom al ongeveer 33 jaar bij deze tandarts praktijk. Voorheen al die jaren bij tandarts Buisman die al enige tijd met pensioen is en de praktijk heeft verlaten. Vanaf dat punt is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan naar mijn mening. Ik begrijp dat wij moeten meegaan met de tijd, maar de manier hoe er nu met de klanten worden omgegaan vind ik best jammer. Ik ben in de afgelopen jaren Meerdere malen afgebeld omdat er of geen tandarts of mondhygiëniste aanwezig was en op die manier heb ik meerdere behandelingen gemist waardoor het soms voorkomt dat ik bijna een heel jaar geen mondhygiëniste had gezien en dat de tandarts het maar een beetje probeerde schoon te maken. Ik ben onlangs na enige tijd weer langs de tandarts geweest en nadat ik eindelijk door één mondhygiëniste geholpen kon worden zij mij eerst 10 min later heeft opgehaald om vervolgens aan te geven dat zij alleen mijn onderkant heeft kunnen doen omdat er teveel werk was nog om ook de bovenkant nog te doen. Komt ook doordat ik een aantal afspraken heb gemist natuurlijk. Toen ben ik tot het besef gekomen dat het na 33 jaar tijd is om afscheid te nemen van deze praktijk. Ik ben momenteel opzoek naar een andere praktijk en zodra ik die gevonden heb ga ik over. Ik vind het jammer maar ik voel mij hier helaas niet meer prettig en ik vind een gezond gebit ook erg belangrijk. Wij als patiënten willen graag snel en vaardig geholpen worden maar niet met een gehaast gevoel en alsof je een nummer bent.
Meer dan 30 jaar ervaring met Willem de Jong.
Tandartsen zijn kundig en heel rustig
Binnen een dag geholpen in een corona-veilige omgeving
We hadden een afspraak en wij werden gebeld door de praktijk om na te gaan of het voorgestelde tijdstip wel klopte. Vervolgens werd er opgehangen door de praktijk met 'doei'. Vervolgens kregen we de dag vóór onze afspraak (in dezelfde week dat we gebeld werden) een mail dat de afspraak verplaatst is. Volgens ons kan het altijd gebeuren dat een afspraak verplaatst wordt, maar dan is het wel zo prettig dat dat in overleg gaat om te voorkomen dat een ieders agenda uitloopt en er conflicten ontstaan met andere afspraken. Toen wij aankwamen bij de praktijk kregen wij een andere tandarts. Aan ons is niet doorgegeven dat haar voorganger, een prettige tandarts, niet meer werkzaam is bij de praktijk. De tandarts die ons hielp, daar hadden wij geen prettige ervaring mee. De naam van mevrouw weten we niet. Ze staat ook niet op de website vermeld. We hebben geen vervolgafspraak gemaakt.
Tandarts leek te weten waar hij het over had; was niet erg geneigd tot veel uitleg en ongeduldig als ik niet precies wist te doen wat hij vroeg.
Zie zin boven.
Na de eerste uitbraak Corona niet meer in de praktijk geweest. Had nog wel een behandeling staan. ( oude vulling vervangen voor nieuwe ) dit was door mijn vorige tandarts al geconstateerd deze is inmiddels vertrokken. Maar de vervanger ging zonder moeite gewoon verder waar de ander was gebleven dit getuigt bij mij als zeer vakkundig. Lof aan de vervanger en huidige tandarts
Vriendelijk
Als altijd goed geholpen. Zie bovenstaande zin
De eerste van nog diverse afspraken verliep keurig netjes. Geen enkele klacht of verbetering nodig
Hans is een fijne rustgevende en vriendelijke Tandarts! Eerder hadden we een minder fijne ervaring met een collega van hem. Helaas krijgen we, na de overname, het gevoel dat het meer om het 'commerciële ' gaat in de praktijk. Wij vinden dit erg jammer vooral gezien onze jaren ervaring met tandarts Keveling-Buisman.
Redelijk op tijd Als er een vulling uit is gevallen ligt dat dan aan de patient?
Mahshid is een kei in haar vak. Geduldig en vakkundig.
Ik ben bij de Mondhygienste geweest. Ze heeft alles super goed gedaan ik heb geen pijn gevoeld.
Ik ben geen liefhebber van een tandarts (staat los van de persoon) maar in tandarts de Jong heb ik het vertrouwen dat alles goed komt.
Was mijn eerste keer bij deze praktijk. Vond iedereen vriendelijk en behulpzaam.
Goed.
Goed3 communicatie, vriendelijke mensen, prima geholpen
Tandarts de Jong is een hele fijne tandarts. Ook hier nu bij samenwerkende tandartsen. Bij binnenkomst was het wel even kijken hoe het hier te werk ging. Bij de vorige locatie hoefde wij ons niet te melden, nu was ik bij binnenkomst even aan het kijken of er ergens aanvullende informatie stond. De baliemedewerkster vond ik wat bot overkomen en zei geïrriteerd: "Ja u moet zich eerst melden anders weet ik niet wie u bent." Dat vond ik niet zo klantvriendelijk.
duidelijke uitleg, doortastend.
Pech bij decwirtelkanaal behandeling Nu naar endontoloog Geen advies naar welke...Almere wachttijd 4 weken wat belachelijk is met deze pijn. Bussum 8 okt,
Botter 44
8243 JE Lelystad
Bij Samenwerkende Tandartsen Lelystad komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Botter 44-13. De tandartspraktijk heeft 4 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde zijn wij gespecialiseerd in het vervaardigen van kunstgebitten/ protheses op implantaten. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.