
Op 16 januari stond mijn reis naar Australie gepland. Op maandag 13 jan. krijg ik last van een zeurende pijn in mijn onderkaak. Afspraak bij tandarts kon op 15 jan. De kies gaf al langer problemen, er zat een breukje en er stond een afspraak in maart om de vulling te vervangen. Tandarts vond op 13 jan dat de kies getrokken moest worden. Er vond overleg met Olleke (mijn vaste tandarts) plaats en ook zij was het eens. Kies verwijderen vond ik een nare ervaring. En de kies brak af waardoor ik smiddags naar de kaakchirurg moest voor verwijdering van een wortel. Dit ging gelukkig snel. Met Perioaid (zelf gekocht) en pijnstillers ben ik op reis gegaan en dit heeft goed gewerkt. Achteraf ben ik blij dat deze kies eruit is. Zelfs de gevoeligheid van mijn ondergebit is afgenomen.
Op de soms lastige bereikbaarheid telefonisch en het bijna altijd later beginnen van de afspraken is het een prima praktijk. Er zitten grotere verschillen tussen de tandartsen in wat ze uitleggen, waarom iets noodzakelijk is. Waarbij je bij de één meer een nummer voelt en bij de ander meer gezien wordt, maar de kwaliteit van de tandartsen/mondhygienist e.d en het werk dat ze uitvoeren is overal meer dan voldoende.
Tandarts gaf goede uitleg, waardoor ik me op mijn gemak voelde Daarnaast hield tijdens de behandeling de assistente mij goed in de gaten, vertelde wat er ging gebeuren en stelde me ook gerust.
Deze nieuwe vrouwelijke tandarts is heel fijn, attent, vakkundig
Goede professionals die je vriendelijk benaderen.
Goed
Ik ben door Sigrid professioneel, vriendelijk en snel behandeld!! Ik moet regelmatig terugkomen. Ik weet waar ik naar toe moet!!
professionele behandeling, goed uitgeruste praktijk met veel subspecialisaties.
Prima ontvangst, heldere uitleg, zorgvuldig..
De sympathieke Bulgaarse tandarts verving in mijn in geval Olleke en deed dat aangenaam, geduldig en professioneel. Ook de mondhygiënist die ervoor optrad, deed met grote zorgvuldigheid en allure. Weet haar naam niet.
Echter verschil in aanpak van mondhygiënisten maakt dat ik voorkeur heb voor Laura. Helpt me door de behandeling door aan te geven wanneer iets pijnlijk of gevoelig is en de duur er van. Wat ik als zeer prettig heb ervaren. Ook gebeurde de behandeling grotendeels ‘machinaal’ en niet handmatig met ‘haakje’. Zoveel minder pijnlijk.
Zowel de mondhygiëniste als de tandarts en assistenten werken zorgvuldig persoonlijk en vriendelijk. Bij controle meteen een nieuw seal bij de vulling zonder een extra afspraak te hoeven maken. Dat is top. Ik zeg ook altijd dat ik een leuke tandarts heb.
Deze opmerking/klacht betreft een reparatie van voortand van 2 jaar geleden. Ooit is een stuk van mijn voortand afgebroken en zit sindsdien een cosmetisch stuk op. 2 jaar geleden waren er flinterstukjes afgebroken en ben ik bij jullie geweest om dit te herstellen. Dat heeft de tandarts zeer mooi en vakkundig gedaan. Echter werd er na 1 week een donkere streep zichtbaar. Ook tandarts papric viel dit op toen ik bij haar op controle was. Inmiddels is me duidelijk wat er gebeurt is: * het stukje was op oude manier gemaakt en destijds werd er een laagje nep-glazuur aangebracht. Dat nep-glazuur was er echter afgebrokkeld wat een riggel op de voortand achterliet. In de loop der jaren is er aanslag op die riggel gekomen. De tandarts die de nieuwe laag erop gezet heeft, heeft die aanslag niet verwijdert en is na 1 week zichtbaar geworden. Inmiddels heeft de zwaartekracht die donkere streep omlaag gebracht en is nu zichtbaar onderin de voortand. Een lelijke en ergerlijke donkere verkleuring! Hoewel mooi uitgevoerd is het niet verwijderen van aanslag die nu al 2 jaar zichtbaar is erg hinderlijk.
Hallo, Na jaren klant van jullie te zijn heb ik toch besloten om over te stappen naar een ander praktijk, i.v.m. rekeningen waar ik behoorlijk van schrok! Ik had namelijk een tandvleesontsteking, bij de behandeling heb ik dat duidelijk aangegeven. Helaas werd het erger op na de behandeling, i.p.v. minder. Toen heb ik nog paar keer een afspraak in moeten plannen omdat het niet in een keer kon. Ik had behoorlijk last en werd uiteindelijk door de arts naar een ander mondhygiënist doorverwezen. Ik moest dus paar keer langs komen uiteindelijk. Na de behandeling kreeg ik gelijk de rekeningen maar achteraf heb ik dus weer rekeningen moeten betalen. Toen ik belde over de rekeningen was de meisje die ik aan de telefoon had niet vriendelijk, ik kreeg constant chagrijnige antwoorden terug. Ik vind dat dit duidelijk erbij gezegd moest worden, i.p.v. zo onduidelijk te zijn. Nu ga ik toch naar een ander praktijk waar ik wel een beter gevoel bij heb. Graag wil ik mij afmelden, moet ik hiervoor nog iets invullen? Met vriendelijke groet, Seda Yilmaz 04-12-1992
Sinds 3 jaar bij jullie. Naast kleine ‘incidenties’ zoals geroddel tussen collega’s tijdens een behandeling, was het vorige bezoek de druppel om te vertrekken. Ik belde vanwege wederom ontstoken tandvlees. Telefonisch aangegeven dat ik graag ook een afspraak wilde bij de hygiëniste. Dit was niet ingepland. Tandarts prikt 3 keer in mijn tandvlees en komt met een conclusie die ikzelf had getrokken (zonde om daar een rekening voor te moeten betalen). Vervolgens kreeg ik alle uitleg in het latijn, en moest 6 weken wachten op een afspraak bij de hygiëniste. Daarop ben ik naar een andere tandarts gegaan, en goed behandeld. Eindelijk alle tandsteen echt goed verwijderd en ‘plan’ gemaakt qua afspraken om het niet weer zover te laten komen. Terwijl ik dit typ hang ik al voor de tweede keer 15 min in de wacht op mijn gegevens op te vragen ;).
Sinds 3 jaar bij jullie. Naast kleine ‘incidenties’ zoals geroddel tussen collega’s tijdens een behandeling, was het vorige bezoek de druppel om te vertrekken. Ik belde vanwege wederom ontstoken tandvlees. Telefonisch aangegeven dat ik graag ook een afspraak wilde bij de hygiëniste. Dit was niet ingepland. Tandarts prikt 3 keer in mijn tandvlees en komt met een conclusie die ikzelf had getrokken (zonde om daar een rekening voor te moeten betalen). Vervolgens kreeg ik alle uitleg in het latijn, en moest 6 weken wachten op een afspraak bij de hygiëniste. Daarop ben ik naar een andere tandarts gegaan, en goed behandeld. Eindelijk alle tandsteen echt goed verwijderd en ‘plan’ gemaakt qua afspraken om het niet weer zover te laten komen. Terwijl ik dit typ hang ik al voor de tweede keer 15 min in de wacht op mijn gegevens op te vragen ;).
Ik werd vriendelijk ontvangen bij de balie en door assistente. Het contact met de tandarts vond ik onprettig, met name zijn bejegening van mij en de assistente. Ik kreeg de indruk dat hij mijn vragen onwenselijk vond en hem laagdunkend in contact. Ik wilde graag dat tandsteen (minimaal bij mij) werd verwijderd. Bij het vorige consult had een collega tandarts dit verwijderd, maar deze keer moest ik daarvoor apart naar de mondhygiënist. Ik was hier vantevoren niet van op de hoogte en de manier waarop dit verliep, vond ik niet fijn.
Ik ben wel bezorgd over het data lek. Ons gezin krijgt steeds meer bedrieglijke email met concrete gegevens zoals bankrekening, nummers enz. Ik hoop dat u verspreiding van dergelijke gegeven heeft kunnen voorkomen.
Heb in maart nieuwe prothese boven en onderkaak. Boven prothese zit niet echt oké. Juli controle en er op attent gemaakt. Vorige week de implantaat los. Moest aangeschroefd worden, lag los in de mond... Is aangeschroefd en 2 nieuwe rubbertjes geplaatst omdat prothese nog steeds los ligt. REKENING bijna 58 euro....
Prima behandeling, goede uitleg
Snel en vriendrlijk
Vriendelijke behandeling en technisch lijkt alles mogelijk te zijn, met name ook door de vele apparatuur en kaakchirurgische mogelijkheden. Slechts een klein punt ter verbetering: noem altijd je naam als je de patiënt niet kent; dat blijkt zelden spontaan te gebeuren.
Ze weten wat ze doen en zijn goed.
heb het to nu to als heel prettig ervaren
Na 40 jaar Joep als tandarts te hebben gehad ben je misschien verwend met het feit dat je altijd dezelfde tandarst hebt. Nu is Rody Aarts mijn vaste tandarts en ik ben er zeer blij mee. Luistert goed naar je en probeert daar naar te handelen. Wat een fijn en vertrouwd gevoel geeft. Uiteraard zijn alle medewerkers van de tandartsenpraktijk allemaal vriendelijk en kundig. Alleen afspraken plannen is moeilijk omdat ze altijd ver vooruit vol staan.
Groenewoudseweg 315
6524 TX Nijmegen
Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.