Ik vind van de Geijn een prettige benaderingswijze hebben een kwalitatief goed.
Goede zorg, mag soms wat vriendelijker, hartelijker (geldt niet voor de mondhygiënist en assistentes) Iets duidelijker richting de kinderen
Afgelopen donderdag heb ik een halfjaarlijkse controle gehad. Dit had in principe telefonisch gekund. Mij werd gevraagd of ik klachten heb. Nee! Na een inspectie van nog geen 30 seconden stond ik weer in de gang. Belachelijk!!!
Naar 5 jaar niet te zijn geweest weer hartelijk ontvangen.En alle tijd
Wachtruimte is nu kil, en niet gezellig. Geen bladen om even in te lezen. Heeft te maken met corona. Vriendelijk personeel, eerste keer naar tandarts Alexander, heeft een andere benadering dan Van der Geijn, moet ik aan wennen.
Jammer dat er in de wachtkamer geen tijdschriften meer liggen. Gelukkig ben ik doorgaans al snel aan de beurt, maar bij langer wachten is het wel een gemis.
Geen klachten
Paro: - het draadje aan achterkant van de tanden is volgens mij tijdens de behandeling los geraakt. Ik had i.i.g. vóór het bezoek aan de paro en tandarts niet het idee dat het draadje los zat. Tijdens het tandarts-bezoek, direct na de paro, direct laten herstellen. Kosten € 48,23... en bedankt. - een dag later veel last van mijn gebit, zenuwenpijn; - momenteel last van een vulling. Ik snap dat het schoon moet etc., maar soms gebeurt het wat mij betreft iets té grondig en wordt er soms (ik denk en ik hoop per ongeluk) meer weggehaald dan nodig. Tandarts met een Duits accent. Tijdens behandeling vroeg hij mij dingen te doen. Hij moest regelmatig herhalen wat hij zei, omdat het soms voor mij niet te verstaan was. Kaakoverzichtsfoto: op de factuur blijkt dat de kosten voor het maken van de foto niet wordt vergoed. Geen info gekregen dat het maken van de foto mij geld zou kunnen gaan kosten. Daarnaast snap ik ook niet zo goed waarom de foto is gemaakt, er is/was mijn inziens geen aanleiding om deze foto te maken.
Mijn ervaring in deze praktijk is zeer positief
Veel angsten en vervelende ervaringen, voel ik mij nu rustiger bij het bezoeken van de tandarts.
Op verzoek van praktijk afspraak verzet. Ik heb altijd een afspraak met de mondhygiëniste en daarna met de tandarts. Na bezoek aan de mondhygiëniste een half uur zitten wachten op de tandarts. Deze was door omstandigheden niet aanwezig. Dit kan voorkomen maar had vooraf gecommuniceerd moeten worden. Daarna wel naar alle tevredenheid opgelost. Medewerkers zijn betrokken en kijken mee om een passen oplossing te vinden voor het probleem.
De op donderdag 7oktober geplaatste vulling viel er op 8 oktober uit. De op vrijdag 8 oktober door Tandarts Heemskerk (Lichtenvoorde) geplaatste vulling zit nog steeds. Kosten €37,38.
Ga met 'n gerust hart weer.
Alleen jammer dat als ik een afspraak om 8uur heb, de tandarts niet op tijd id
Mondhygiënist is zeer vriendelijk. Stelt je enorm op je gemak . Behandeling is prima te doen voor een zenuw freak als ik. Tandarts ook erg vriendelijk en kundig.
Ben goed en rustig behandeld
ben tevreden
ik had om 8.10 uur een afspraak en werd om 8.15 uur al geholpen.
Het was weer helemaal prima
Goede en vriendelijke behandeling
vriendelijk, toegankelijk, en gedreven
Goede behandeling.
Met de modernste apparatuur en de gedrevenheid van de tandarts zelf hoef je hier beslist niet bang te zijn! De behandeling is bijna altijd pijnloos !
Prima
Goed en vriendelijk geholpen
Vredensestraat 24 a-b
7101 MK Winterswijk
Bij Samenwerkende Tandartsen Winterswijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vredensestraat tussen huisartsenpraktijk ” ‘t Manschot” en “BENU”-apotheek in Winterswijk. De tandartspraktijk beschikt over 5 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.