Slechte communicatie. Bel je op voor een vraag over zwemles moet je mailen. Vervolgens doe je dat en krijg je geen antwoord! Nog steeds maar een keer per week zwemmen per week in plaats van 2 keer wat ons belooft was. Zo komen we er wel! Weinig op de hoogte gehouden over de vorderingen. Duurt allemaal erg lang voordat ze een groepje hoger mag.
Meestal onvriendelijk overdreven corona informatie op vragen. Weinig recreatief veelal gericht op sport gebeuren.
Slechte communicatie, duurt erg lang voor de kinderen een bad verder zijn. Per jaar is dat een plaatje... Hoelang moeten kinderen dan wel niet op zwemles zitten. Zijn al 3 jaar bezig. Zwemveiligheid is belangrijk, maar dit gaat te ver. Het hoeft ook geen Pieter Vanden Hoogenband te worden.
Communicatie omtrent voortgang zeer beperkt. Zonder duidelijke toelichting ontbreekt vaak zichtbare vooruitgang. We ontvangen graag vaker (twee wekelijks) informatie omtrent voortgang en aandachtspunten.
Over het algemeen zijn we heel tevreden over de zwemlessen, maar we missen wel inzicht in de vorderingen van ons kind. Een infoles eens in de zoveel tijd vinden we eigenlijk te summier. Graag zien we een soort logboekje waarbij wekelijks wordt bijgehouden wat de status is per onderdeel dat aangeleerd wordt. Dat maakt het veel inzichtelijker voor de docenten, het kind en de ouders!
Onze zoon gaat nu ruim anderhalf jaar 2x per week naar zwemles, hij is "pas"bij groen, in deze hele periode weinig communicatie tussendoor gehad (behalve de infoles, 1x p 14 wkn) Lijkt wel of de kinderen van de "mondigere"ouders "sneller" doorstromen...?! Kortom graag wat vaker interactie met badjuf/meester over de vorderingen zou wenselijk zijn. Neem aan dat jullie zelf ook de kinderen die blijven "hangen" waarnemen....
Ik vind dat je weinig te horen krijgt over de vorderingen van je kind.
Soms te weinig 1 op 1. Groep te groot. Misschien 3 kwartier net te kort.
wel teveel wisselingen van instructeur. Er is een tijd geweest dat er elke week een andere instructeur was en hierdoor kan er geen goed beeld gevormd worden over het kind. En kunnen de kinderen met weinig zelfvertrouwen of watervrees niet goed wennen en/of vertrouwen krijgen
te weinig 1 op 1 aandacht mogelijk
gelukkig krijgen we een nieuw zwembad, ik vind het lastig dat heren en dames aparte kleedruimtes hebben, als moeder van 2 jongens is het moeilijk kiezen waar je heen gaat, mijn oudste laat ik liever niet alleen bij de heren.
Een super team, met veel aandacht voor de kinderen. Af en toe mag de communicatie over bijvoorbeeld zwemmen met kleding ect. wat eerder aangegeven worden.
Zeer tevreden over zwemlessen, na afloop is er echter te weinig ruimte om te douchen. Verder vind ik dat moeders met kleine kinderen best in de dameskleedruimte (en vice versa) kunnen i.v.m. privacy. Zondags leuk zwemmen met kind (eren). Al met al ben ik tevreden over hetgeen geboden door Tijeraan en personeel.
Vind het jammer wanneer je vraagt hoe het met de zwemles gaat, omdat je kind na bijna 16 weken nog steeds geen vervolg plaatje krijgt, geen duidelijk antwoord krijgt. Of dat weet ik niet.
zweminstucteurs zijn zeer professioneel, alleen voor kinderen die extra aandacht nodig hebben zou het mooi zijn dat de instructeur wat meer tijd voor ze kon nemen, door bijvoorbeeld in kleinere groepen te zwemmen. de duur tussen de plaatjes zijn voor sommige kinderen te lang waardoor ze minder gemotiveerd worden.
Leuk team! Kwalitatief goede zwemles.
Zwolsestraat 68 a
8101 AE Raalte
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.