Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind Centre du Lac een heel prettige, niet zo grote sauna. De sfeer is goed, horeca is fantastisch en er zijn veel verschillende sauna's. Ook de tuin ziet er prachtig uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? In andere sauna's heb ik regelmatig gezien dat er een schaal fruit stond op de balie. Dit vind ik een mooie service en past ook goed bij het gezonde gevoel dat je overhoudt na een sauna. Het zou een mooie aanvulling zijn op jullie service. Zou verder graag al bij de ingang informatie zien over de tijden van de Loyli's, zodat ik deze gelijk kan inplannen in mijn saunabezoek.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne 'kleine' gezellige sauna

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Misschien wel goed bij blijven met onderhoud en styling en aanbiedingen voor vaste klanten
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer gezellige en Huiselijk Welness Center waar ik al ruim 28 jaar kom samen met mijn Vrouw (zij volgt maandelijks ook Behandelingen). Top Personeel en gezellige "bruin cafe" sfeer ook aan de Bar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Nee. Alles is Perfect.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bediening is klantvriendelijk en nemen klachten serieus. De kleinschaligheid ervaar ik als prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De hygiëne kan beter. Vloeren vaker droogtrekken, haren en stof verwijderen. Iets ad rioolvliegjes doen? .De prijzen van lunch en diner vind ik ad hoge kant. Zit en rustruimte beneden zijn aan updaten toe.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kleinschalig maar voel me er altijd goed op mijn gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Deze week nog geweest toen was het heel rustig maar ook dus weinig personeel in de sauna...kon beter qua even de vloer aantrekken etc...verder gewoon top weer hoor
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

klein, knus en huiselijk gevoel. goed eten en drinken. deskundig en vriendelijke medewerksters. bij diverse behandelingen wordt een duidelijke uitleg gegeven. een sauna centrum om meerdere malen te bezoeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Lekker kleinschalig, hou absoluut niet van grote sauna's.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Geen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne sauna niet te groot voor een heerlijk dagje relaxen met een fijne kaart in het restaurant. Een beetje ons kent ons gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Fotograaf hadden jullie een hele leuke lente aanbieding maar die heb ik nog niet zien langs komen. Verder vind ik het als niet roker irritant dat buitenmaat weinigruimte kaart gelegd voor niet rokers. Misschien een idee om de rokers naar het boven terras te verhuizen?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij komen naar jullie voor de rust. De kleinschaligheid en als je het goed uitkient: weinig volk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De eeuwige verbouwingen, loszittende tegels etc. Natuurlijk blijf je verbeteren en klussen achter de schermen, maar er is in de tien jaar dat we om de andere maand komen we ergens een bouwproject(je) Het lijkt nooit echt af.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De rust die je hier ook echt hebt. Wij zijn in veel sauna's geweest maar hier vind je die echt. Het all inclusief consept vind ik erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Het all inclusief consept is fijn maar ik vind het jammer dat we niet meer kunnen beginnen met een ontbijt wat eers wel zo was. Misschien toch een keuze kunnen laten voor de gasten iets duurder maar dan ontbijt er bij of de prijs van nu zonder ontbijt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Rustige omgeving, men respecteerd gewenste rust en stilte. Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kleinschaligheid en vriendelijkheid bevallen goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk personeel en een prettige sfeer en gelukkig niet zo erg druk als bv elysium

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Wachtruimte bij de behandelingen was redelijk stoffig en de laatste keer waren de spareribs niet gewelldig!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk, kleinschalig,

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Nee, doorgaan zoals nu.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Schoon, kleinschalig, goed restaurant, vriendelijk personeel!! Echt super!! Ben nu een paar keer bij jullie geweest met mijn vriendin Tiny Miltenburg en is ons prima bevallen, fijner als de grote sauna's!! Maandag de 23 ste komen we weer!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gastvrijheid Faciliteiten Horeca

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? * zeker bij drukte vaker dweilen; nat/vies met water en haren * verhouding prijs hoeveelheid horeca niet reeeel. Ik denk m.n. Aan ervaring met nootjes en olijven. Maar ook bijgerechten - frietjes - worden steeds beperkter * nadrukkelijke aanwezigheid vaste gasten. Wat m.n. ten koste gaat van de rust in de sauna’s zelf. Niet praten zijn soms helaas hele theekransen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk en klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? dat er vaak geen behandelingen mogelijk zijn op de dag van aankomst en je altijd vooraf moet reserveren. Beter zou zijn als er 1 persoon reserve is die alle behandelingen kan doen. Scheelt een hoop omzet volgens mij. Damesdag afschaffen. Veel dames komen ook op gemengde dagen. Veel te weinig animo voor.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijke medewerkers, op elk gebied. Iedereen probeert je als gast in de watten te leggen. Ik voel me al 27 jaar altijd zeer welkom en "thuis" bij CdL.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Check in de ochtend rond 10.00 uur nog even of alles goed werkt (Turk!!) en houd wat beter in de gaten of er niet een extra wis/trek-ronde van de vloer nodig is.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed, deskundig en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? 1 schoonheidsspecialiste, pedicure, massage achter de hand houden voor klanten die als ze aankomen pas reserveren. Omdat er dan vaak niemand beschikbaar is krijg je wel ontevreden klanten en lopen jullie veel inkomsten mis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij komen meestal aan het begin van de middag en blijven tot na het diner. Wij genieten van de combi van heerlijke suanafaciliteiten en een uitstekende keuken, en een prima service in het restaurant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Hieronder inzake de nieuwsbrief, die heb ik al en dat wil ik graag zo houden, vandaar dat ik "ja" heb ingevuld.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vooral de opgieting met Arnold was helemaal top. Heb begrepen dat hij dit vrijwillig doet. Helemaal top, nam ook echt de tijd voor de mensen. Hij heeft onze ervaring echt af gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Horecapersoneel was niet erg snel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zeer welkom, kleinschalig daarom zo"n huiselijk gevoel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben gisteren 14 augustus een top dag gehad. Wat ons wel op viel dat de serveerster Irene wel heel klantvriendelijk is en goed om haar heen kijk of mensen wat willen bestellen. Zij verdiend een 10 met een griffel!.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De rokers laten roken in de daar bestemde rookgelegenheid. Nu werd er ook gerookt bij de ligstoelen. Als niet roker is dat niet prettig.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nadat we met gierende banden waren vertrokken bij het in de buurt gelegen Elysium, zijn we op aanraden van gasten daar, hier terecht gekomen. Een kleine sauna die alles bied wat een je nodig hebt tijdens een ontspannen dagje wellness. Het is niet allemaal luxe en soms wat gedateerd, maar dat doet zeker niet af aan de vele faciliteiten waarvan je hier gebruik kan maken. Drie mooie saunacabines, een stoombad, infraroodcabine, zwembad en nog veel meer. Afgezien dat het wat verouderd is, zie je wel dat men hard bezig is de boel stukje bij beetje te vernieuwen. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en het personeel van de bar was ook zeer vriendelijk. Genoeg keuze op de kaart en het smaakte allemaal prima. Al met al zijn we uiteindelijk zeer tevreden en komen we zeker nog eens terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De ijsgrot ruikt wat muf.

Bedrijfsgegevens

Katwijkerlaan 105

2641PE Pijnacker

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.