Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne gezellige sauna met een huiselijk gevoel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Kleine gebreken sneller herstellen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goede sauna,jammer dat er geen badkleding dagen zijn, ik denk dat je dan meer publiek krijgt. Ik kom altijd op dames dag het is dan wel heerlijk rustig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Horeka personeel mag wat vriendelijker zijn
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sauna faciliteiten zijn geweldig. Het is echt genieten bij jullie. Personeel is allemaal even vriendelijk en aardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Het Horeca gedeelte kan veel beter. 20 minuten om de lunchkaart te ontvangen is erg lang. Daarna nog een 15 minuten wachten op je drankje is ook erg lang. Bij het diner 15 minuten wachten om een kopje koffie te mogen bestellen is erg lang. Helemaal als je er daarna nog een 20 minuten op moet wachten. Deze hebben we dan ook maar laten staan. De bittergarnituur had ik meer van verwacht. Zit totaal geen variatie in. Is alleen maar snack. Hierbij missen we de mosterd, moyonaise, stukje kaas, stukje worst, een echte bitterbal er tussen. Best moeilijk om deze kritiek te schrijven omdat het personeel allemaal heel aardig is.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Centre du Lac staat voor gastvrijheid en kwaliteit. het is altijd weer genieten. Het is onze favoriete sauna.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is hier heerlijk toeven. Heerlijke dag ontspannen met een hapje en drankje en als we tijd hebben heerlijk eten. Personeel staat open voor vragen en is uitermate vriendelijk. Een aanrader voor een dagje uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Op dit moment niet.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We vonden het heel relax en de bediening is top

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Nee eigenlijk niet. We hebben genoten
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heerlijke rustige sauna.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gastvrij, ziet er netjes en hygiënisch uit. Heerlijk eten in het restaurant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is altijd erg gezellig en gastvrij, men neemt uitgebreid de tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voor de eerste maal geweest, prima ontvangst met kopje koffie. Mooie sauna faciliteiten, schoon en goed verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Lekker compacte, maar complete sauna

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De reservering was voor de verjaardag van mijn man (op de dag zelf en tot mijn verrassing gratis voor mijn man ) helaas werd ik ziek en moesten we verzetten. Bij het betalen vroeg de dame aan de receptie wel of ik opgeknapt was, maar ik moest wel de volledige prijs betalen. Dat vond ik niet zo aardig
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een heerlijke kleinschalige sauna met alle faciliteiten die je nodig heb. Het personeel is altijd behulpzaam en uiters vriendelijk, kortom een verademing. Ik beveel iedereen, die van een heerlijk rustig dagje sauna wil genieten en niet van allerlei toeters en bellen houd, deze sauna aan gewoon een sauna zoals die hoort te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Doe aub niet mee aan al die acties zoals postcodeloterij,
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben gebeld door Centre du Lac en heb een heel goed gesprek gehad. Ik heb een aanbod gekregen en ik ga deze week naar Centre du Lac. Alle lof . Dus mijn negatieve ervaring is nu een positieve ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten N.v.t.
  • Algemene hygiëne N.v.t.
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onlangs bij Lisa de kapster geweest, zij heeft bij mij krullen (Curlsys) geknipt! Het is echt waar, wat een bos!! Ze heeft me een hele mooie kleur geadviseerd en ook meteen mijn haar geverfd. Ben er zo blij mee , heb nog nooit zoveel complimentjes op mijn haar gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten N.v.t.
  • Sauna/ buitenfaciliteiten N.v.t.
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Sanne in het restaurant weet wat gastvrouwschap is

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten N.v.t.
  • Algemene hygiëne N.v.t.
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De receptie heeft mij me zo ongewenst en ongemakkelijk laten voelen dat ik de voor donderdag gereserveerde behandelingen maar heb geannuleerd. Zo wil je niet behandeld worden.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Kapsalon. Hier heb ik mij laten adviseren en Curlys laten knippen. Het heeft een hoop geld gekost en geen resultaat opgeleverd. Ik heb hierover een (nette) mail gestuurd waar geen antwoord op is gekomen. Heel jammer. Slechte beurt
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik vond het altijd een relaxte vriendelijke kleinschalige sauna,maar vandaag was een grote tegenvaller. Voornamelijk veroorzaakt door de bediening en de dame achter de receptie toen wij vertrokken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De oudste dame in de bediening was ronduit chagrijnig en kortaf. Bovendien zat de bediening ongelofelijk inefficiënt in elkaar. Met z'n tweeën wachten totdat de jonden de drankjes had gemaakt. In die tijd kunnen de dames de glazen schoon maken, overige lege glazen afruimen etc. Compleet geen horeca ogen aanwezig. We vroegen naar een sauvignon blanc. Uiteindelijk 1 fles in de kelder gevonden.wij gingen uit van een gemiddelde prijs, bleek bij het afrekenen €5,90 te zijn!!! Een schandalige prijs. Hadden tijdens de lunch een karaf sauvignon. Wilde aan het einde van de middag allebei ook nog een glas maar er kon nog maar 1 glas geschonken worden. Mijn vriendinnen kreeg vervolgens een zeer slechte Chardonnay geserveerd. Hebben we ook vertelt maar er gebeurde niets. Ergo de oudere dame met het korte haar in de bediening werd alleen maar nog chagrijniger. Uiteraard stond ook dit glas niet opgedronken slechte wijn op de rekening. Bij het afrekenen hebben we bovenstaande aangegeven. Geen enkel excuus en gewoon betalen. De klant is helaas op geen enkele manier meer koning. Jammer want ik kwam er altijd graag. Vond het ook vies. Na een saunarondje stonden onze glazen er nog steeds en in de rookruimte stapelde het servies zich op gedurende de dag
4

2 sterren: slechter dan verwacht

schommelstoelen buiten erg aangenaam, zelf regelbare warmte in de doucheruimte ook erg prettig,turkse stoomcabine goed,

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? waarom cameras in de omkleedruimte ? als jullie niet verantwoordelijk zijn voor diefstal ? waarom zijn alle kussen doorweekt met water ? etherische oliën in het restaurant ? (verpest de smaak van het eten) veel tocht in de sauna waardoor het onaangenaam voelt horeca kwaliteit onder de maat, erg jammer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het personeel is heel vriendelijk en als er een klacht is, wat niet vaak voor komt, wordt het meteen goed opgelost. Verder is het er altijd heel rustig dus je kunt echt relaxen. Óók in het restaurant wordt je altijd snel geholpen en is het personeel ook heel vriendelijk. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Het aanbod aan bijvoorbeeld massages wat groter maken, met nieuwe verschillende soorten massages bijvoorbeeld chocolade massage of eens in de week yoga.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie faciliteiten! een sauna waar je echt aan sauna toekomt. Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Ga zo door!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn sauna complex waar we met plezier komen. Heel aardig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Meer goedkopere aanbiedingen. Een ander en eveneens goed sauna complex is goedkoper ( 5 badenkaart € 75 vanaf 1 juni € 65, ) Wij gaan dan maar naar de ander. Eten is nogal prijzig.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima faciliteiten, maar bij flinke drukte allemaal wat krapjes. Geweldige schommelstoelen in de sauna, en in de tuin, die zijn ook zalig. Heerlijk gegeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Dames in de horeca nogal kort en zakelijk, draaien braaf hun standaard vragen af. En 3,50 voor een petflesje spa blauw vind ik echt bizar duur. Dat is gebruik maken van het feit dat je veel moet drinken bij saunagebruik. Bij veel sauna's betaal je er hooguit 1,50 voor.....
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Plezierig, kleinschalig, rust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Ja, wat ik mis is een ruimte waar je je natte zware handdoek kunt laten drogen (net als op de wintersport een droogkamer!) terwijl je een cappuccino drinkt , bv een aparte ruimte / met radiatoren of zo waar de handdoek in een half uurtje weer droog is. De cappuccino in het restaurant is echt een te zwak aftreksel met waterig schuim, besteedt er aandacht aan!

Bedrijfsgegevens

Katwijkerlaan 105

2641PE Pijnacker

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.