Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De rust, de binnenkomst, het vertrek, alles. De persoonlijke aandacht en gastvrijheid. Professionele medewerkers, massage en overige behandelingen zover ik heb meegemaakt zijn een heerlijke ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Na de fantastische renovaties die stapsgewijs zijn uitgevoerd heb ik vooral complimenten! Maar.. de verlichting toiletcompartiment bij de rust/horeca gelegenheid is slecht, te donker, spiegel niet te gebruiken tenzij je jezelf niet wilt zien?! :) De nieuwe schommelstoelen in de sauna zijn fantastisch!!! Maar de neveneffecten van anderen die op of afstappen zijn hinderlijk. Voor mij persoonlijk hoeft het schommelen niet en zou een manier om de stoel vast te zetten ideaal zijn. De vorm van de stoelen is perfect namelijk, echt rustgevend. NB; nu moet ik aan het einde van deze vragenlijst wederom mijn emailadres aangeven, ik ontvang echter de nieuwsbrieven al. Hartelijke groet, Marja Mudde
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

voor mij de fijnste sauna ,de hele dag genieten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altyd relaxed dagje uit Heerlijke loly's Goede horeca

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een gezellig knusse sauna. Ik kom hier graag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De hygiene in het saunacomplex laat echt te wensen over. Wanneer ik s'avonds kom is de vloer in de sauna echt niet schoon te noemen. Ook de hekwerkjes bij de infraroodsauna zijn niet schoon! Ik heb dit ook al een paar keer aangegeven maar dan wordt het volgens mij een keer schoongemaakt en daarna niet meer. De stofragjes zitten aangekoekt tussen de hekwerkjes bij de lampen. Ik vind dit echt heel belangrijk voor een sauna. Ik ben misschien wel een zeur maar zou het geen idee zijn om een slang met water un het turksstoombad op te hangen zodat jezelf de zitplaats kan afspoelen? Of matjes van kunsttof? Toevallig vandaag bij Elysium geweest, was echt prachtig en bovenal schoon. Maar mijn zus en ik vinden het bij jullie wel veel gezelliger, maar de hygiene..... Ik hoop echt dat daar verandering in komt want ik wil heel graag blijven komen. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

rustige sfeer met vriendelijke bezoekers. pesoneel is vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Ja, dat er vlak bij het zwembad gerookt mag worden en in een flink deel van de tuin is voor mij soms een belemmering om naar jullie toe te kunnen komen. 1 kleine rookplek zou voor mij het ontspannen kunnen bevorden. Dit geld ook voor diegene die met mij is mee geweest.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zelf vind ik het heerlijk dat jullie sauna niet zo enorm groot is. Ik hou van het knusse. Helaas zijn er andere sauna's die soms flinke kortingen geven ( 2 voor prijs van een) en het komt regelmatig voor dat die financiele prikkel ons dwingt om niet naar jullie te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Misschien ook wat vaker entree kortings-aanbiedingen voor vaste bezoekers? In al de meer dan 20 jaar dat we bij jullie komen is er zelden een negatief iets geweest. Ga zo door!!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de opgietingen zijn zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? zorg voor wat vriendelijkere prijzen in de horeca wst minder bijzonder kijk eens op de website van Nass in Arnsberg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is niet zo groot, het is rustig, je kunt lekker buiten zitten, dichtbij. En het is schoon. Ik vind de loyly's leuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Ik heb al een paar keer gehad dat je lang moet wachten om iets te bestellen om te drinken. Er staat dan niemand achter de bar.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super goede behandelingen door vriendelijke mensen met ervaring, ik kom altijd als nieuw thuis!! De ervaring van jullie mensen is een zeer groot pluspunt aangezien ik, voor ik bij jullie kwam, elders zeer regelmatig jonge/onervaren meiden trof die maar wat deden waardoor de behandeling totaal niet ontspannend is, ook bij de bekendere beautysalons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten N.v.t.
  • Sauna/ buitenfaciliteiten N.v.t.
  • Algemene hygiëne N.v.t.
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Als jullie af en toe een badkleding-dag zouden houden dan kwam ik nog veel vaker.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

vriendelijkheid, vakmanschap, aandacht voor de gasten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? in de houtsauna een bankje voor onder je hoofd bij het liggen op de vier banken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prettige sauna, vriendelijk personeel en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? andere menukaart vaker de vloer droog maken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik houd van de kleinschaligheid van deze sauna. Ik vind het prettig dat het personeel mijn naam kent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Is er een mogelijkheid om honden mee te nemen en onder te brengen in een afgebakend stuk land? Ik zou dan langer in de sauna kunnen blijven.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voldoende en fijne sauna's. Goede hygiëne. De löly wordt gegeven in een ruime sauna. De kelo sauna is heerlijk heet. Erg blij met de dudok appelgebak. Het is goed dat sommige werknemers die de löly geven ook vragen om stilte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De kwaliteit van het eten kan beter. Het is storend dat de dames achter de bar hard praten, is door de hele ruimte te horen. We hebben een keer rustige muziek gehad tijdens de löly, dat mag vaker. Kunnen er in de sauna bordjes dat er niet gepraat mag worden? Veel mensen gaan naar jullie omdat zij rust zoeken, zij vinden Elysium allemaal te druk.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Centre du lac is door zijn kleinschaligheid voor ons de perfecte welness gelegenheid. We zijn recent geweest en hebben weer genoten. Dank namens ons. Ga zo door!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? een harde warme douche zou het geheel compleet maken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed verzorgd; goede sfeer; mooi gemoderniseerd;vriendelijk personeel (hoewel ik het jammer vind, dat er een paar vertrouwde oudere gezichten weg zijn); kleinschalig en voor mij mag dat zo blijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De menukaart is prima en het eten van goede kwaliteit. Maar tot mijn grote ergernis (en dat al ongeveer 20 jaar!), is het niet mogelijk om naast een karaf wijn een glas simpel kraanwater bij je eten te krijgen. En ik bestel altijd minimaal een karaf wijn bij het diner! Als dit niet verandert, overweeg ik om niet meer bij jullie te dineren! Het moet jullie als horeca-gelegenheid toch niet zijn ontgaan, dat dit één van de grootste ergernissen voor klanten is??
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als gast gekomen, als bekende herkent! De opmerkingen, verbeterpunten die ik deelde met de medewerkers werd naar geliusterd en soms zelfs uitgevoerd, zéér prettig, je voelt je dan gezien én gehoord!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Ja. Jammer vind ik het dat de stiltesauna buiten, zo dicht bij het bubbelbad buiten ligt! De mensen die in het bubbelbad zitten gaan, als de bubbels aan zijn, harder praten om boven het geluid van de bubbels uit te komen, dat vind ik in schril contrast met de stiltesauna!!! Advies: ruil de kelosauna, waar de loyly plaatsvindt om tot stiltesauna! Mensen, die niet deelnemen aan de opgieting vinden dat een heerlijke sauna om juist na de opgieting, als er wel een luchtje hangt én het er lekker vochtig is, te verblijven, in alle rust én stilte!!!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alisha is een ontzettend vriendelijke serveerster en heeft het ons prima naar de zin gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Jazeker, aan het begin van de middag was er in de bar een zekere Els werkzaam. Haar houding was niet bepaald vriendelijk, behoorlijk nors. Toen haar shift ten einde was werd de sfeer in de horeca een stuk beter.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

kleinschaligheid, gezelligheid, gastvrijheid en alles in huis hebben voor een niet "ADHD" sfeer....kortom: blijf jezelf en uniek!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Een continue vaste kracht in dienst voor het bijhouden van de natte gedeeltes....het is er té vaak té glad en té veel haar in douchegedeeltes...jammer...niet nodig!! Niet meedoen aan acties etc....dit gaat ten koste van de sauna...ik weet het.....ik ben niet commercieel....gelukkig.. Openingstijd aanpassen....09.30 uur.....uniek!.....heerlijk!!...
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gezellige sfeer en aardig personeel. Heerlijk eten en drinken. Mooie sauna's en een goede behandeling gehad!! top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg leuk, niet al te groot dat vond ik juist fijn. Aardig personeel en een heerlijke lunch!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanbiedingen Sauna bezoek?

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettige sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? In verhouding met sauna Elysium zou de prijs wel omlaag kunnen. Elysium heeft voor ongeveer dezelfde prijs veel meer faciliteiten.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De persoonlijke benadering en service is erg goed. Prachtig sauna complex!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De opgietingen mogen nog vaker!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

een dagje CdL is eigenlijk altijd geweldig. Een rustige sfeer, zeer betrokken medewerk(st)ers en eventuele vragen/probleempjes worden altijd snel en correct opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Ja
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Al eerder aangegeven: neem in een controle ronde tegen 10.00 uur even een kijkje bij het turks stoombad. Het komt nog al eens voor dat dit niet werkt 's-morgens.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heerlijke Sauna , dicht in de buurt , klein complex , maar ruim genoeg. Met alles erop en eraan Heerlijk ontspannen en eventueel behandelingen mogelijk. Lekker eten en drinken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Bent u een regelmatige (maandelijkse) bezoeker? Nee
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? losse jaarkaart met bijv. 15 bezoeken voor de prijs van 10. badkledingdag iedere maand , zodat mevr. ook mee gaat. Losse jaarkaart voor bijv. 10 bezoeken voor twee personen voor de prijs van 7. Jaarkaart onbeperkt voor een persoon voor €1000,- Jaarkaart onbeperkt voor twee personen voor € 1750,- ? ...:-)

Bedrijfsgegevens

Katwijkerlaan 105

2641PE Pijnacker

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.