Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ja zeer tevreden. Alleen vond ik dat sommige termen gewoon Nederlands moest zijn en niet van die moeilijke worden gebruikt. En dat theorie en praktijk op 1 dag vallen zowel dat theorie in de ochtend en niet zo laat pas. Verder vond ik het een leuke cursus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top cursus met een super leeraar

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De begeleiding was erg goed, evenals de locatie en de deskundigheid van de docent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super leuke dag,buiten was het erg warm,binnen erg koud. Ik had wel een vestje mogen meenemen. Verder was het Toppie. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een lange dag, maar het was allemaal prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Locatie was veel verder weg dan beloofd. Ook is deze 3x gewijzigd. Ik had graag Breda dit werd Gilze-Rijen en later zelf Goes !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

de docent is een bevlogen man welke op een leuke manier je de kennis bij brengt . deze man heeft werkelijk begrepen waar het om draait. mvg Bjorn Zorn

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

jammer dat er niet in de buurt een opleiding was (Emmen), Zwolle ging ook niet door moest nu naar Arnhem reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De cursus was leuk gegeven door meneer F. Baerveldt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond alles wel prima eigenlijk behalve dat we in school opstelling zaten. En tijdens het examen was er naast mij een koelkastje erg aan het brommen dat stoorde zeer erg. Groetjes kimberley

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond het zelf erg jammer dat ik niet meteen de zelfde dag de uitslag van het examen kreeg. En dat de cursus niet in Utrecht maar in Arnhem plaats vond en dit door middel van een brief werd medegedeeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De spoedcursus was goed te volgen. De vragen die je had werden ook goed en duidelijk beantwoord. Het was een goede voorbereiding op het examen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een goede leerzame dag. Vriendelijke docent die veel kennis had. De locatie was uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nuttige cursus gehad, en fijn dat je de zelfde dag examen kan doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer leerzaam,vakkundig les gegeven.in een comfortabele sfeer zeer prettig en ontspannen.duidelijk en makkelijk op te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Bedrijfsgegevens

Hoevestein 20 E

4903SC Oosterhout nb

076-5710078

[email protected]

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.