Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Best pittig, duidelijke uitleg van Gilbert als je iets niet begrijpt! Wel een verschil met eerdere opleidingen die ik gevolgd heb, het is even aanpassen!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NEMAS Middle Management.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Mba
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nemas middle management
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel fouten tussen opgave- en antwoordenboek. Ik ben het niet altijd eens met antwoorden en docent erkent de fouten in de boeken. Het theorieboek is wel oké.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training MBA
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijke begeleiding staat bij De Laat Kenniscentrum hoog in het vaandel. Ook buiten de lessen om kun je terecht met al je vragen. Voordat ik startte met de opleiding heb ik een intake gesprek gehad met Gilbert de Laat, hij heeft mij laten inzien dat een communicatie studie beter bij mij past dan een marketingopleiding. Fijn dat een opleider echt betrokken is met een studie-keuze. Ik heb het als zeer plezierig ervaren tijdens de opleiding NIMA communicatie A opleiding en ben doorgegaan met de NIMA communicatie B opleiding bij De Laat.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NIMA communicatie A & B
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede uitleg, goede lessen, en goede begeleiding gehad. Zelfs op zaterdag lessen kunnen volgen. Vooral Gerwin van Delst heeft zich zeer flexibel opgesteld vanwege de tijdsdruk. thuis of op locatie is bij de Laat geen probleem. Goed bereikbaar voor vragen via telefoon; email.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Commercieel Administratief medewerker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden, fijne lessen en fijn lesmateriaal.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Marketing
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zojuist geslaagd voor het diploma middle management. Dankzij kenniscentrum de laat heb ik het diploma met een voldoende behaald. De docent wist na een kort gesprek precies te vertellen waar mijn zwaktes lagen. Ik heb deze vakgebieden extra goed doorgenomen en kort daarna ben geslaagd! Nu ga ik genieten. Dankjewel!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Middle Management
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige opbouw van de cursus. lesstof was goed verspreid over de periode. Verder een bijzonder flexibiliteit van Geert als wel van Gilbert. daarvoor dank. Verder inhoudelijk. Goede aanvulling op mijn werkzaamheden, zeker gezien ik vaak samen werk met Marketing managers/medewerkers. Het is niet mijn doel om zelf marketeer te worden, vandaar dat ik relevante punten uit de cursus heb opgenomen. Persoonlijk vind ik het veel gaan over consumentenmarketing, waarbij de business heel weinig aandacht krijgt.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NIMA Marketing A
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundige, enthousiaste lessen, veel maatwerk en een prima leslokatie (Strijp S) hebben het voor mij mogelijk gemaakt om de opleidingen Management Assistent en Middle Management met goed resultaat af te ronden. Zeker aan te bevelen!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nemas Middle Management
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de lessen waren goed. Ik zou wel bij het lespakket het Handboek voor Loonheffingen en de Kleine Gids voor de Nederlandse sociale zekerheid verstrekken. Dit omdat je deze mag gebruiken bij het examen en je deze boeken al leert gebruiken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training PDL
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Je kunt klassikaal les krijgen of 1 op 1 vanuit mijn ervaring heb ik een top docent waarmee je samen de lestijden kunt aanpassen ivm werk ik ben dik tevreden

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Administratief medewerker
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training PDL
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ondanks dat ik de enige cursist in de regio was,hebben jullie toch mij een passende opleiding kunnen aanbieden. Ik ben ook zeer tevreden met mijn docent. ik zal zeker De Laat Kenniscentrum aanbevelen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training logistiek teamleider
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het zeer prettig lessen, doordat we met een kleine groep waren en Geert Seeters (docent), ook zeker geïnteresseerd was in ons en daarbij met veel enthousiasme de lessen invulde. Tijdens het examen kwam ik erachter dat er niks was dat we niet in de lessen hebben behandeld, al het stof is dus netjes aan bod gekomen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nima Marketing A
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede uitleg, goede lessen, en goede begeleiding gehad van Gilbert. Heeft ook extra lessen ingepland, zelf op zaterdag, dus zijn ook flexibel met de tijd. Positieve ervaring !

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nima Sales A
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke en goede Docent , kleine groep, Nima A materiaal mag wel in een nieuw didactisch jasje gestoken worden. Daar het een standaard Nima A training is mag De Laat hier niet van afwijken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training nima a
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vooral het voortraject van bekijken welke opleiding en in welke vorm het best bij mij zou passen was heel goed. ook de persoonlijke touch na slagen in de vorm van een felicitatiekaart kan ik wel waarderen. De training zelf was oké.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Basiskennis Loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Toch anders dan ik verwacht had, daarin onderscheidt de opleiding zich van anderen. In korte tijd en met veel plezier toch merkbare resultaten zichtbaar. Dit maakt dat ik DE LAAT KENNISCENTRUM bijzonder aanbeveel om een opleiding te volgen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NEMAS Middle Management
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik had eerst een thuisstudie gedaan bij NHA en toen was ik gezakt. Door de goede uitleg en vooral de training bij De Laat ben ik daarna wel geslaagd voor mijn examens.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NIMA Sales A
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De leraar is goed. De Laat Kenniscentrum is zelf niet bewust van de lesstof en de hoeveelheid ervan. Er worden per onderdeel 5 lessen van 3 uur voor uitgetrokken. Dit is veel teweinig(ook de leraar vindt dit) om alle stof door te nemen en oefen examens door te nemen. Verder wordt je door de Laat kenniscentrum goed en snel geholpen als vragen hebt.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training MBA
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik vond dat ik veel zelf thuis moest doen qua huiswerk. dat viel tegen

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training basiskennis Calculatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb veel informatie gekregen en het inplannen van lessen en tijden ging zeer flexibel. Gilbert kan zaken goed uitleggen en geeft ruimte aan de student om over de stof na te denken en gaat de dialoog aan. Wat ik erg knap vind is dat hij vrij snel in de gaten had wat mijn niveau bij aanvang was en vanaf dat punt te werk is gegaan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Marketingcommunicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind het heel goed en leuk. Heb een goede relatie met de docente. En de service is geweldig. Ik vind het op een leuke bijzondere manier gedaan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Telefoniste/ Receptioniste
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zowel het les geven door de heer de Laat als de toegankelijkheid van de leslocatie ervoer ik als zeer prettig. Ik zou de manier van les krijgen aan een ieder verder aan bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid

Bedrijfsgegevens

Daalakkersweg 10

5641JA Eindhoven

040-2485582

[email protected]

Over De Laat Kenniscentrum

Een tevreden klant, zowel zakelijk als particulier is wat ons elke dag drijft. Hierbij zetten wij in op langdurige relatie. De Laat Kenniscentrum is een hooggewaardeerde opleider wanneer het gaat om opleidingen voor de(loon)administratieve branche, het opleiden tot leidinggevende functies in bedrijfsleven en logistiek. Verbeteren van de skills op het gebied van sales en communicatie. De partner voor taalonderwijs in de praktijk en basisopleidingen voor de zorg. Verder bieden wij teamtrainingen gericht op verschillende bedrijfsprocessen of afdelingen. Kortom een zeer breed aanbod (175+ opleidingen en korte trainingen). Maatwerk, persoonlijk contact en een laagdrempelige leeromgeving kenmerken onze opleidings– en trainingstrajecten. Door deze werkwijze zijn wij wendbaar in de markt en kunnen we inspelen op hedendaagse trends. Door partijen als UWV, CRKBO en NRTO worden wij erkend als betrouwbare samenwerkingspartner. Het behouden van keurmerken en accreditaties zien wij als een vanzelfsprekendheid. Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.