Zeer goede trainer, programma was niet geheel wat ik had verwacht, maar wel goed.

• Docent(en)

Docent had verstand van zaken. De vrij technische materie werd praktisch toepasbaar aangeboden.

Leerzaam en interessant.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De training begon een 1/2 uur later doordat mensen van 1 firma bijna allemaal te laat waren, dat is niet leuk als veel anderen wel op tijd zijn. Een goede basistraining. Ik miste hier en daar wat tempo en diepgang.

• Docent(en)

Uiterst professioneel. Sterke inhoud. Verwachtingen volledig ingevuld. Hedendaagse kijk op HR. Interactieve sessie waardoor je ook veel opsteekt van de andere deelnemers.

• Docent(en)

De training was heel interactief. Het contact met de medecursisten en hun ervaringen is zeker een toegevoegde waarde.

• Docent(en)

Inspirerende dag met enthousiaste trainers!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Door prive omstandigheden is één docent na een uur vertrokken. Ik heb haar visie, ervaring en kijk op de praktijk wel gemist.

• Docent(en)

Docent wist een saai onderwerp (AVG) boeiend te brengen. Zeker het middagdeel was praktisch toepasbaar

• Docent(en)

Erg leuke dag met goede afwisseling tussen theorie en praktijk en goede trainers.

• Docent(en)

De dag voldeed erg goed aan mijn verwachtingen en bood de handvatten die ik nodig heb in mijn werk. De docenten gaven duidelijke uitleg, toelichting en voorbeelden.

• Docent(en)

Ondanks dat het om een workshop van slechts 1 dag ging, heb ik toch het gevoel veel geleerd te hebben. En door de interactieve vorm werd ik ook getriggerd tot nadenken en het zelf aan de slag gaan. Kwaliteit van de training was prima!

• Docent(en)

Goede training, veel interactie met docenten en deelnemers, kennis en inspiratie, ging vol energie naar huis !

• Docent(en)

De ene docent was wat veel op de achtergrond, ik had het leuker gevonden als zij een actiever deel van de dag voor haar rekening had genomen. We hadden nog tijd over dat was jammer, ik had gerust nog meer willen weten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Te weinig vernieuwende inhoud voor een masterclass die vernieuwing en onderscheidendheid centraal stelt. Stef vond ik best goed als presentator, de aanwezigheid van zijn collega van Merknemers was onnodig, voegde niets toe.

• Docent(en)

Goed georganiseerd (locatie, eten/drinken), aangename sprekers (kennis van zaken). Helaas weinig echt nieuws gehoord: had gehoopt op wat meer inspiratie en praktische voorbeelden van hoe het kan. Nu wel voorbeelden gezien van 2 bedrijven (en Proof zelf), maar dat kwam overeen met wat we zelf al doen of het past niet goed binnen onze organisatie (we hebben geen borrelcultuur ;-)). Ben naar huis gegaan met het plan dat ik zelf al had geschreven.. daar had ik wel wat meer inhoudelijke feedback of aanvullingen op gewild.

• Docent(en)

Prima masterclass Hr analytics. Duidelijke uitleg en gericht op praktijk.

• Docent(en)

Zeer deskundige docenten. Programma mag van mij iets meer stapsgewijs/gestructureerder en iets minder onderdelen/meer verdieping per onderdeel. Was soms wat vluchtig. Daarnaast mag er ook iets beter worden aangesloten op het kennisniveau van de deelnemers. Het kennisniveau vanuit de docenten was zeer hoog, dat van de deelnemers was m.i. lager.

• Docent(en)

Jan Tjerk Boonstra (human capital group) is zeer ervaren, weet de stof goed over te brengen en kan vragen goed beantwoorden. Erg prettige trainer. Wilma van Vuuren is ook erg bekwaam op haar vakgebied. beiden zijn toppers.

• Docent(en)

fijne training van Bea! Ontvangen we nog slides?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg fijn om de structuur voor het opstellen van een SPP op een rijtje te krijgen. Ik vond het wel zonde dat de verdieping tijdens de cursus niet ging op gebied van data, ondanks dat de cursus gegeven wordt door een econometrist. De cursus was vooral herkenning voor mij, omdat we binnen de organisatie al vrij veel doen met SPP. Ik had gehoopt wat dieper op de data-kant in the gaan. Het had mij geholpen om de juiste cursus te kiezen door in de omschrijving van de doelgroep nog wat duidelijker te specificeren dat het gericht is op mensen die nog weinig met SPP doen binnen de organisatie.

Zekeringstraat 21

1014BM Amsterdam