Zeer tevreden over inhoud programma en docent. Het aantal mails van HR Academy is heel vervelend, ik heb het aantal mails niet geteld, maar begon het echt vervelend te vinden.

• Docent(en)

Een interessante opleiding, waarbij duidelijke verbindingen met de praktijk werden gemaakt. Ook bood het direct handvatten om mee aan de slag te gaan. Ervaring voor wat betreft HR Academy. De tijd was onjuist doorgegeven (de opleiding duurde langer), waardoor ik een beetje in de problemen kwam met aansluitende afspraken.

• Docent(en)

Ik ben heel blij deze training te hebben gevolgd, ik heb nu een uitgebreide lijst met handvatten waar ik direct mee aan de slag kan.

• Docent(en)

Goede vertaling naar de praktijk en aandacht voor de individuele deelnemer en zijn of haar vooraf bepaalde doelen. Verzorging op locatie goed in de middag de trainingszaal wat benauwd. Uitloop naar algemene ruimte voor de opdrachten was prettig.

• Docent(en)

Heel inspirerend, leerzaam en verhelderend!

• Docent(en)

Fijne en heldere uitleg gehad gekregen van Marjolein Gobes m.b.t. de AVG. Daarnaast zorgde ze voor een ontspannen en open sfeer.

• Docent(en)

Gedreven humoristische vakvrouw, uitstekende cursus. Bij thuiskomst wel inhoudelijke vragen, ik ga ze aan de docent stellen.

• Docent(en)

Ik kwam naar deze training om ideeën op te doen. En dat is ook wat de inhoud was. En pak er uit mee wat je wilt. Ik merk dat ik zelf wel meer nieuwsgierig werd van instrumenten die gebruikt werden bij bedrijven. Dus daar ga ik graag achteraan. Docenten waren helder en betrokken. Genoeg interactie. Smaakt naar meer !

• Docent(en)

Heb er veel aan gehad en kan de inhoud goed gebruiken bij de vraagstukken waar wij binnen de gemeente mee stoeien. De temperatuur in de kamer was helaas onaangenaam koud en leidde af.

• Docent(en)

Kundige docenten, praktijkgericht, die zorgden voor een prettige sfeer. Genoeg stof om over na te denken.

• Docent(en)

Zeer prettige boostcamp met tips en tricks hoe bepaalde zaken aan te vliegen. Mijn tip: stuur geen mail op zaterdag met huiswerk en een reminder op 1e Paasdag. Zorg ervoor dat deze mails juist op 'werkdagen' worden verstuurd.

• Docent(en)

Een zeer goede docent, met interessante inhoud!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

top: praktische en actuele voorbeelden van docenten tip: duidelijke communicatie rondom duur trainingsdag -> in onze groep wilden een aantal mensen voortijdig weg ivm verkeer. Jammer voor de mensen die door wilden tijdens de voor ons bekende trainingsduur.

• Docent(en)

Het was een hele praktische training, met veel voorbeelden en ruimte om de eigen vraagstukken te behandelen. Deelnemers waren vriendelijke en de sfeer/ruimte om elkaar feedback te geven was erg goed.

• Docent(en)

Inhoudelijk goed opgezette training met veel casussen verteld door een zeer toegewijde trainster met veel ervaring.

• Docent(en)

Docent was een zeer goede expert en kon direct inspelen op de praktijk. Daardoor leverde het direct toegevoegde waarde op.

• Docent(en)

leuke trainer, fijne kleine groep en een prettige open sfeer.

• Docent(en)

Iets meer praktische toepasbaarheid had ik fijn gewaardeerd. Nu was het erg theoretisch.

Zekeringstraat 21

1014BM Amsterdam