Filters

5

2 sterren: slechter dan verwacht

ik heb de training Slim werken met de I-pad vorig jaar gevolgd. Daarvoor was enige basiskennis gevraagd. Vervolgens legt de docent alle basiszaken nogmaals uit. Ik zie dat als verloren tijd. Ik had liever gezien dat er dieper op de stof werd ingegaan en vragen werden beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Secretary Management Instituut is een bedrijf met goede cursussen, kwalitatief goede docenten en enthousiast personeel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond het niveau wat te laag, wat teveel open deuren - teveel 'Cosmopolitan' ipv vakinhoudelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik ben zeer tevreden over deze cursus. Het was een kleine groep en we krijgen alle tijd om onze eigen casus te bespreken. veel praktijkvoorbeelden en tips besproken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Werken voor meerdere managers (Management Ondersteuning)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een boeiende training, leuk om te ontdekken hoe je op verschillende typen persoonlijkheden moet reageren en hoe je hiermee om moet gaan. Het persoonlijk ontwikkelplan wat gemaakt is op de vooraf ingevulde vragen is ook heel verhelderend.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Manage de manager (Management Ondersteuning)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat een fantastische opleiding! Ik was erg onder de indruk van coach Titia Huisman. Zij wist mij in de breedste zin van het woord door deze opleiding heen te coachen. Zij is duidelijk en geeft praktijkgerelateerde voorbeelden. Elke vraag die maar in me op kwam n.a.v. de lesstof, werd door haar beantwoord op haar unieke manier, met de nodige humor. Ik heb er veel geleerd en voel me verrijkt met nieuwe handvatten & inzichten.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Hoger Management Support (Management Ondersteuning)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Organiseren van evenementen is iets wat veel mensen zich zelf aanleren. In deze training krijg je een hoop up to date tips hoe je het beste het traject van idee tot uitvoering van een evenement kunt invullen. Door het delen van elkaars ervaringen en dingen waar je zelf tegen aanloopt krijg je een andere kijk op de zaken. Iedereen heeft een andere denkwijze, maar om het event te laten slagen moet je allemaal een zelfde richting uit. Op de weg er naar toe krijg je nieuwe ideeën, door het samen delen van ervaringen en denkwijzen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Succesvol organiseren van evenementen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voor mij was de 1e dag de belangrijkste want die gaf meer duidelijkheid in de ict. Dit was voor mij nog zeer onduidelijk ondanks ik in de ict werk. De 2e dag vond ik niet zo spannend. Dat ging meer over de persoonlijke effectiviteit met een hoog bla, bla gehalte.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Secretaresse in de ICT (ICT werkomgeving)

Bedrijfsgegevens

Emmasingel 29 17

5611 AZ Eindhoven

040-2974947

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.