Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De opleiding is erg psychologisch waar ik nogal aan moest wennen. Na vierenhalve dag was ik er wel een beetje klaar mee en haakte ik af... De trainer is overigens wel een zeer inspirerende persoonlijkheid waar ik veel van geleerd heb. De temperatuurbeheersing in de lokalen kan beter, het was er af ten toe erg koud!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Hoger Management Support
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

trainer prima, maar soms teveel de psycholoog, gaat hierin wel ver. Lokalen waren soms erg gehorig met de buren en met de bouwvakkers. Ook erg koud. Catering prima. En leuke medecursisten, allemaal een beetje op hetzelfde niveau.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Hoger Management Support
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In de training leer je jezelf te positioneren als senior assistent. Kristine heeft veel handvaten gegeven om mezelf verder te ontwikkelen en me geleerd weer even de andere bril op te zetten. De voorbereidingsopdrachten waren leuk en nuttig.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Senior Assistant op strategisch niveau
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik vond de opleiding Psychology voor de management assistent een inspirerende opleiding die mij veel nieuwe inzichten heeft gegeven. De opleiding heeft mijn verwachtingen zowel qua inhoud, niveau en begeleiding overtroffen. Doordat je vijf dagen intensief met elkaar aan het werk gaat, onder zeer deskundige begeleiding, heeft het veel meer kans te landen dan wanneer je een eendaagse training volgt. Er is veel aan de orde geweest en de behandelde onderwerpen sloten goed op elkaar aan. Het heeft me van begin tot eind geboeid en ik ga er graag verder mee aan de slag het geleerde in te bedden in mijn denken en handelen. Ik heb de opleiding echt ervaren als een cadeautje.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Psychologie voor de management assistent
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige cursus. Zeer leerzaam! Echt een aanrader voor iedereen die ervoor open staat. Het is een spiegel voor jezelf, maar dit in de positieve zin! Deskundige trainster- die weet waarover ze spreekt. Kritisch, zonder oordeel. De kleine groep maakt het ook mogelijk dat er veel persoonlijke aandacht is. Doen!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Psychologie voor de management assistent
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer positieve ervaring. Cursus is echt een aanrader. Trainer zeer deskundig. Zeer goede verhouding tussen theorie en praktijk. Zeer leerzaam en toepasbaar. Locatie zeer goed bereikbaar, lunches etc. goed verzorgd. Leeromgeving zeer gebruiksvriendelijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Psychologie voor de management assistent
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond Kristine heel doortastend. Ze levert echt 'maatwerk'. De training heeft mij veel materiaal en tips gegeven om echt te werken aan mijn eigen koers en leiderschap. Ik heb nog 1 tip: de 'ik' flap had wat mij betreft nog wat vaker besproken mogen worden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Senior Assistant op strategisch niveau
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De trainer, Titia Huisman, was uitstekend. Echter ik vond het meer een coachingscursus voor jezelf dan een cursus waarin theorie werd behandeld waardoor je het hoger management beter kan ondersteunen. Dit laatste had ik aan de hand van de brochure wel verwacht. Vooral de deelnemers die een issue op het werk hadden zijn (dankzij Titia heel goed) gecoacht. Het lesmateriaal stelde niet veel voor, een paar A4tjes die je zelf ook nog moest printen. Ook apart dat het diploma niet wordt uitgereikt met een originele handtekening, maar dat je dat zelf moet printen. Ik mis ook de vermelding HBO op het diploma, dit niveau wordt wel in de brochure aangegeven. Al met al heb ik leuke contacten opgedaan, natuurlijk ook geleerd. Mijn complimenten voor Titia die van het weinige lesmateriaal interessante lessen weet te maken. Het is een dure cursus waarbij ik zeker meer naslagwerk had verwacht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Hoger Management Support
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Interessante cursus. Het lesmateriaal was echter wel heel erg summier. Ik had er graag een lesboek bij gekregen om de theorie en tips/toepassingen nog eens na te lezen. Kijkend naar prijs, inhoud en lesmateriaal vind ik de totale cursus erg duur.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Hoger Management Support
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Deze opleiding geeft je veel nieuwe kennis en inspiratie op financieel vlak. De financiën en achtergronden van een organisatie worden goed inzichtelijk gemaakt. De hoeveelheid stof maakt dat het tempo hoog ligt. De docent heeft veel kennis en kan dit, ook met humor, goed overbrengen.

  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De opleiding was qua onderwerpen interessant, met veel handige en bruikbare tips en tricks. Zeer matig vond ik het lesmateriaal en ik mis tevens een goed naslagwerk. De docent Titia zat goed in haar rol en pakte goed door met onze groep met mooie rollenspellen. Fijne dame om les van te krijgen. Prima locatie en zeer gebruiksvriendelijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Hoger Management Support
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De cursus NLP voor secretaresses heb ik gretig en met veel interesse gevolgd. In de drie dagen krijg je zóveel informatie dat je hersenen nadien bijna ontploffen, maar dan heb je ook wél een heleboel nieuwe kennis tot je beschikking om de communicatie met anderen te verbeteren en te verdiepen. Automatisch krijg je ook meer inzicht in jezelf en leer je wat je valkuilen zijn. Astrid Kies weet trouwens bij iedereen feilloos de pijnpunten te benoemen en zet je met één opmerking of vraag aan het denken, en vaak weet je dan zelf de oplossing al. Echt, een 10 met een griffel voor Astrid, wat een geweldige trainer en wat een fantastisch mens! Een inspiratie voor iedereen! (en ik weet dat ik namens de hele groep spreek!) Ik kan deze cursus ten zeerste aanbevelen aan iedereen die zijn of haar communicatievaardigheden wil verbeteren (met als doel: krijgen wat je wilt, doordat je leert duidelijker te zijn en je je manier van communiceren afstemt op de ander) en als bonus te leren hoe je een verbeterde versie van jezelf kunt worden!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Cursus NLP voor secretaresses
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vijf dagen vol inhoud! Ik heb enorm veel opgestoken van deze opleiding. Ik kan nu veel meer verbanden leggen, weet waar notities die voorbij komen over gaan en ik begrijp de inhoud, heb meer kennis gekregen van het reilen en zeilen van governance, beleidskunde, politieke zaken, organisatiekunde, financiele zaken... en nog veel meer. Aanrader!!!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Bestuurskunde voor de secretaresse
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De training Financieel Management heeft mij meer inzicht gebracht in de achtergronden van de financiële cyclus en de terminologie. Het is een verbreding van mijn kennis, door meer inzicht en een bredere blik op je werk. Je leert bijvoorbeeld hoe een budget tot stand komt, hoe de winst en verliesrekening wordt uitgelegd. Verder is o.a. waardebeheersing aan bod gekomen en de balanced scorecard, waardoor ik heb geleerd wat kritieke succesfactoren zijn die bepalen of de visie van een organisatie wordt behaald. De trainer, Hinrich Slobbe, gaf de lesstof helder weer, met af en toe een leuke grap en veel ruimte tot vragen stellen.

  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Locatie prima, voorzieningen in de cursuszaal ook prima. trainer was Mary José ter Heegde. Niveau van de training was goed. Praktijkgerichte lesstof. Vooraf en tijdens de training bruiktbare informatie ontvangen. In training ook ruimte voor eigen praktijk ervaringen, notulen etc. bespreekbaar. Kortom, veel aan deze training gehad. Misschien, maar dat zal per groep verschillend zijn, zou de tweede cursusdag een halve dag, dus 1 dagdeel, mogen zijn. Na lunch waren we vrij snel door de lesstof heen.

  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb 2 hele leuke en leerzame dagen gehad. Zou zo weer gaan. Groep was erg divers vond ik zeer aantrekkelijk. Nicoline van Straten deed het geweldig. Erg leuk dat ze zoveel uit eigen ervaring kon vertellen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Event Management voor de assistent
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het erg leerzaam met een goede opbouw. Ook vond ik het interessant om veel praktijkervaringen te horen. Graag had ik nog meer tijd aan het draaiboek van de dag zelf besteed. Door zelf een draaiboek samen te stellen en die samen met de klas door te nemen, merk je welke dingen je vergeet en waar je op moet letten.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Event Management voor de assistent
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een goede training, welke volledig aan mijn verwachtingen voldeed. Vlotte, heldere trainer, goed te volgen. De locatie was prima, vlakbij het station. In deze twee dagen veel geleerd, ook de achtergronden werden belicht van het ontstaan van het vak HR. Kortom een duidelijke training!!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding HR Assistent
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze 2 daagse cursus is aanrader voor iedereen die kennis wil maken met het HR-vak of werkzaam is voor de HR manager. Veel nuttige informatie en duidelijk naslagwerk. Enthousiaste leraar en genoeg mogelijkheden voor vragen. Aanrader!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding HR Assistent
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In deze 2 dagen heel veel nuttige informatie gekregen. Super! Ga deze opleiding zeker aanraden bij HR-collega's. Alle facetten HR goed toegelicht, incl. achtergrond en historie. Lesmateriaal is up-to-date met de snel veranderende wetgeving. Eigenlijk waren twee dagen te kort om dieper op de stof in te gaan. Misschien een idee om eens een driedaagse te doen? Eventuele aanvulling: -De participatiewet. -Bij verzuim de rol van caseregisseur en het verschil tussen casemanager en caseregisseur.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding HR Assistent
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In 2 dagen tijd veel geleerd over zaken die je al HR assistent moet weten. Fijne trainer, goed lesprogramma op een uitstekende locatie. Voor mij zelf had alleen de digitale leeromgeving iets eerder beschikbaar mogen zijn.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding HR Assistent
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hoi, ontvangst van 9.00 tot 9.30 uur is geen ontvangst, kun je het beter binnenloop noemen. Nicoline is erg inspirerend. Mooi om van zo'n vakvrouw les te krijgen. Op gebied van hoe overtuig ik mijn opdrachtgever had ik wel dieper in willen gaan. Veel geleerd, ga graag naar het vervolg! Locatie is prima, heerlijke lunch en mooi centraal.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Event Management voor de assistent
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele spontane en ervaren trainster. Inhoud was prima. Ook het uitwisselen van ervaringen met andere deelnemers was interessant. Locatie was met auto moeilijk bereikbaar (veel file) maar verder goed. Cursus vond ik wel echt prijzig voor 2 dagen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Event Management voor de assistent
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Trainer deed het leuk, heeft veel ervaring en weet dit goed over te brengen. Ik werk bij een non-profit organisatie en heb slechts te maken met interne bijeenkomsten e.d. dus ik zal niet gauw te maken krijgen met de voorbeelden waarmee en de manier waarop ik tijdens de cursus moest werken. Ik had van tevoren geen idee maar had verwacht dat het meer inhoudelijk zou zijn. Het waren lange dagen, doordat de groep zo groot was en iedereen zijn ding moest presenteren naast de instructie van de trainer die je krijgt, heb ik 80% van de tijd luisterend doorgebracht waardoor ik moeite had om de concentratie vast te houden en halverwege "afhaakte". Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding slecht. Veel geld voor wat je ervoor krijgt. Locatie en de inbegrepen lunch waren goed! Parkeergarage inpandig, perfect.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Opleiding Event Management voor de assistent
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Buiten dat het erg gezellig was, betreur ik het dat ik vooraf nergens iets over het niveau van de training kon vinden, waardoor ik helaas niets nieuws heb geleerd. Op de tweede dag heb ik vernomen dat er waarschijnlijk een vervolgtraining gaat komen, wat naar mij idee een beter instapmoment voor mij zou zijn geweest. Daarentegen was het wel een bevestiging dat ik mijn events op de juiste manier organiseer :)

  • Totaal oordeel

Bedrijfsgegevens

Emmasingel 29 17

5611 AZ Eindhoven

040-2974947

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.