Plezierig, snel en kundig opgemeten en geleverd.

Alles ging snel opmeten, lebrten em installeren. Zeer tevreden. De poezen ook, zij weten er al weer onderdoor te kruipen!ju

zijn zeer tevreden

Zeer prettig geholpen, zowel in de zaak, als de monteur bij ons thuis. Dus zijn wij tot op heden zeer tevreden. Henk en Truus Laman

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Al eerder bij Bekenkamp gekocht
  • Ervaring met N.v.t.

Perfect en snel geholpen door reuze vriendelijke mensen.

Wij waren al klant omdat jullie zonneschermen hebben geplaatst, en uw medewerker, een oude Laarder, die nu weliswaar in Huizen woont, gaf ons een tip voor de behandeling van onze vloerbedekking. Hij was bij ons om een rolgordijn op te meten en het leuke was dat we als Laarders onder elkaar veel wetenswaardigheden konden uitwisselen. Kortom een aangenaam bezoek. met vriendelijke groeten, Cees A. Konijn

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Al eerder bij Bekenkamp gekocht
  • Ervaring met Rolgordijnen

Met zorgvuldigheid gelegd en mooi resultaat

Fijn advies, met zorgvuldigheid gelegd, oog voor detail en netjes door gelijk contact met mij op te nemen over wanneer de plinten afgemaakt kunnen worden.

• Ervaring met Pvc vloer

Al het geleverde werk ziet er prima uit.

Zowel in de winkel in Laren als ook aan de telefoon heel vriendelijk te woord gestaan. De stoffeerders (Richard en Ton)werkten heel gedegen. De vloeren zijn prima gelegd en nu ook de trap: ziet er heel mooi uit. Heren, bedankt. Nu is het wachten nog op de luxaflex voor de badkamer als laatste.

• Ervaring met Pvc vloer, Laminaat

Service en kwaliteit zowel in personeel als materieel

Goed ingespeeld team. Zowel in de winkel in Baarn (Adrike en collega's), de planning (sorry, namen vergeten) als de mannen die het leggen (harde werkers Ton en Richard). Allen flexibel, servicegericht en communicatief. Fijne ervaring.

• Ervaring met Gordijnen, Pvc vloer

Van begin tot eind zeer goed geadviseerd

Erg blij met het resultaat van de gordijnen. Ik had wat specifieke wensen en daar ben ik zowel in de winkel, bij het inmeten en bij het ophangen heel goed bij geholpen. Er is echt meegedacht over wat het beste past bij mijn wensen.

• Ervaring met Gordijnen

Ben zeer tevreden over de service, vriendelijkheid en het produkt.

Goed en vriendelijk geholpen door de dames in de winkel. Vlotte doorzetting voor inmeten. Leveringtijd was zoals beloofd. Vakmensen die tapijt hebben gelegd. Zeer tevreden. Bedankt.

• Ervaring met N.v.t.

Prima vakmensen en uitstekende service

De vloerbedekking in 2 slaakkamers vakkundig gelegd. Ook de juiste kleur gekozen voor de afwerkstrip bij de overgang naar het parket. Nadat de PVC vloer was gelegd zijn een aantal PVC tegels vervangen voor een betere kleurverdeling van de vloer in de keuken. Wij zijn zeer tevreden

• Ervaring met Pvc vloer

Snel, mooi, kwaliteit, luisteren goed naar de klant.

• Ervaring met Rolgordijnen, Vouwgordijn

heel tevrede

Betrouwbaarheid,goede afspraken. En zeer vriendelijk.

• Ervaring met Gordijnen, Horren

Service!

Bekenkamp Woonspecialist is zeer servicegericht, vanaf het moment dat je binnen komt waarbij ze je vriendelijk ontvangen tot aan het plaatsen van je keuze. In mijn geval zocht ik rolgordijnen voor slaapkamer en woonkamer, kreeg ik uitleg over de verschillende varianten, mocht ik boeken meenemen met stofjes zodat ik deze in beide ruimtes tegen het raam kon houden en beoordelen. Middels eigen opgemeten maten maken ze een indicatie van de kosten. Na het maken van je keuze komt er iemand de maten thuis bij je opnemen en als laatste komt er iemand bij je langs om te plaatsen. Ja, het is prijziger als dat je rolgordijnen bij de bouwmarkt haalt, maar ik had geen onzekerheid of het past, ik kon 1 breed rolgordijn bestellen ipv 2 kleineren naast elkaar, ik wist precies hoe het stofje zou vallen in de zon en ik heb zelf niets hoeven boren of klussen.

• Ervaring met Rolgordijnen

Bijzonder prettige ervaring van bezoek aan de winkel tot aan de montage thuis.

Wij zijn zéér tevreden over Henrieke, de medewerkster van de winkel, alsook Ruud Bekenkamp die heel goed meedacht bij het inmeten van de gordijnen en ons op een mogelijkheid wees, die wij bij een eerdere woonspecialist niet hadden gekregen. Ook de medewerker die voor de montage kwam, was zéér beleefd en heeft alles tot in de puntjes verzorgd. We kwamen eigenlijk onverwacht nog even in de winkel bij Nijhof tegen sluitingstijd, maar er werd meer dan voldoende tijd genomen om ons netjes te woord te staan en te voorzien van goede informatie. En kregen monsters mee op zicht. Kortom een hele dikke pluim voor de medewerkers van Bekenkamp in Baarn. .

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

Goede werknemer.

Doet zijn werk met veel plezier en netjes. Ruimt ook alles gelijk op. Een prettig persoon.

Goede kwaliteit en service

Goede en correcte service en oplevering.

• Ervaring met Gordijnen

Van het advies in de winkel tot het ophangen van de gordijnen, alles verliep soepel en goed. Iedereen is even aardig en deskundig! We zijn erg tevreden en willen Bekenkamp graag bedanken voor de fijne service!

• Ervaring met Gordijnen, Vouwgordijn

Helaas waren de gordijnen voor de voorkamer niet diegene die wij hadden besteld. Zonder enige discussie of terughoudendheid werden deze weer meegenomen en werden na enige weken alsnog de juiste gordijnen geleverd Recent hebben wij gordijnen besteld voor de achterzijde van het huis. Bij het plaatsen bleek dat het plafond over een afstand van ongeveer 6 meter een verschil had van ruim 1 centimeter Als gevolg hiervan hing het gordijn op bepaalde plekken op de vloer Ook hier werd er geen probleem van gemaakt, niet exact opgemeten, gordijnen werden weer opgehaald en worden binnenkort weer netjes opgehangen maar dan overal met 1 centimeter van de vloer Uitstekende service !!!

• Ervaring met Gordijnen, Horren, Houten jaloezie

Service en communicatie waar je blij van word.

Na de eerste ontmoeting (zonnescherm voor) waren we al blij met de service, bij de tweede ontmoeting (zonnescherm achter) waren we ook blij! Daarom gingen we voor de derde ontmoeting (hordeur achter) en ook daarvan werden we blij! Super vriendelijk en gezellig personeel die goed meedenkt. Een dikke 5 sterren! Helaas is dat de maximale score die gegeven kan worden. Want ze verdienen een 10!

Vriendelijk klantgericht

Vriendelijk geholpen en echt klantgericht. Eerst kwam er iemand inmeten, daarna werd het keurig geleverd en opgehangen.

Doen wat ze beloven

Bekenkamp heeft mij raambekleding en een vloer geleverd van top kwaliteit, alle afspraken werden nagekomen en alles werd op en top verzorgd door vriendelijke medewerkers.

• Ervaring met Rolgordijnen, Gordijnen, Laminaat, Vouwgordijn

veel geduld, luisteren naar wat je vraag is en je wordt goed geholpen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij
  • Ervaring met Rolgordijnen, Gordijnen, Pvc vloer, Horren, Duette Shade, Plisse Shade, Verticale jaloezie

Koop elders!

Slechte service. Tapijt leggen lukt ze niet in een keer in ieder geval.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders
  • Ervaring met Vouwgordijn

Beste Bert, in een van de ruimtes is het tapijt inderdaad gekrompen. Dat is een natuurlijke eigenschap van tapijt. Echter voorkomen wij dit door het tapijt te verlijmen op de ondergrond. In de geval is ook de ondervloer losgekomen en heeft het tapijt toch kunnen krimpen. Wij hebben dit tapijt volledig voor u vervangen in de desbetreffende ruimte en hebben wij alles op die manier weer in orde gemaakt. Wij hopen dat u nu veel woonplezier mag beleven en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

In de winkel kreeg ik professioneel advies en er werd tijd genomen om tot de juiste keuze te komen. Ik heb1 min-puntje. In het mail verkeer word ik consequent meneer genoemd, maar ik ben een vrouw.

• Ervaring met Horizontale jaloezie

Goedemiddag beste Claudine, heel erg bedankt voor deze mooie review. In ons systeem stond de aanhef inderdaad verkeerd staan, dat heb ik direct voor u aangepast. In de toekomst zult u uiteraard worden aangesproken met mevrouw. Mijn excuses voor de verkeerde invoer in ons systeem. Wij hopen dat u veel plezier mag hebben van de raamdecoratie. De complimenten zal ik overbrengen aan Bas, Henk en Erwin. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Vlot en prettig afgehandeld volgens afspraak.

Goede adviezen, goed uitgevoerd en schoon opgeleverd.

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met N.v.t.

Goedemiddag heer Van den Heuvel, bedankt voor deze prachtige recensie en wij wensen u veel woonplezier toe. De complimenten zal ik overbrengen aan Patrick (inmeetadviseur), Tamara (showroomadviseur) en Ton en Patrick (stoffeerders). Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Klantvriendelijk en deskundig

Voor het contact en behulpzaamheid en deskundigheidt alleen maar lof.

• Ervaring met Rolgordijnen

Goedemiddag heer Van der Hulst, heel erg bedankt voor de mooie complimenten. Die zal ik overbrengen aan Tamara (showroomadviseur), Ruud (inmeetadviseur) en Patrick (stoffeerder). Heel veel plezier gewenst met de vouwgordijnen. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Nieuwe Havenweg 5

1216 BG Hilversum

Over Bekenkamp de Woonspecialist

Bedankt dat u de tijd neemt om de ervaringen van onze klanten te lezen. Wij streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen met hun aankoop en tijdens het gehele aankoopproces. Ook na de aankoop geven wij uitgebreide garanties op zowel het product als de installatie. Neem een kijkje in de ervaringen van onze klanten!