professioneel

over de jaren verschillende keren met het bedrijf meegemaakt. Ik vind ze goed. enige is dat ze een beetje prijzig zijn

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: een beetje prijzig
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag, bedankt voor uw review en voor het mooie cijfer dat u ons geeft. Wij wensen u nog heel veel woonplezier toe met de gekozen raamdecoratie! Dat moet zeker slagen, aangezien de gekozen kwaliteiten lang mee gaan. Met vriendelijk groeten, Martijn de Wild

Van begin tot het plaatsen zijn wij goed begeleid. Duidelijk en overzichtelijk. Snel en vakkundig geplaatst. Prachtig.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Niets
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertentie

Goedemiddag heer Broersen, heel erg bedankt voor dit prachtige compliment. Ik heb deze overgebracht aan mijn collega's met in het bijzonder Elza, Patrick en Bjorn. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Een professioneel bedrijf, goede service en altijd bereikbaar

Een professioneel bedrijf, goede service en altijd bereikbaar

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goede ervaringen en goede service en personeel

Dat alles goed is verlopen vanaf dag 1

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via kennissen/vrienden/familie

Goedemiddag Nancy, Bedankt voor het prachtige compliment! Deze zal ik zeker overbrengen aan onze showroomadviseur Angelique, inmeetadviseur Ruud en monteur Gerard. Veel plezier nog gewenst met de gordijnen en de raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Goede service/snel/goede kwaliteit

Bij de keuze van het soort materiaal en kleurkeuze had ik wel wat meer proactiviteit verwacht.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Online gevonden

Goedemiddag Fred, bedankt voor de mooie review en ook bedankt voor de feedback. Die nemen wij graag mee om ons advies naar klanten te verbeteren. Veel plezier nog gewenst van de raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Helemaal goed

Alles werkt goed

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Bedankt voor de mooie review. De complimenten hebben wij overgebracht aan onze showroomadviseur Bas, innmeetadviseur Roy en stoffeerder Erwin. Veel plezier nog gewenst van de raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Goed bedrijf Vakbekwaam en prettige medewerkers

Ik ben al heel lang klant bij Bekenkamp. Mijn ouders vroeger ook. Ze leveren kwaliteit en als er iets niet werkt komen ze snel om het te herstellen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

Goedemorgen Engelien, Wat leuk dat wij al meerdere generaties mogen voorzien van een mooie interieur. Deze mooie complimenten hebben wij ook overgebracht naar onze showroommedewerker Tamara, onze inmeter Henk en onze monteur Gerard. Heel veel plezier gewenst van uw rolgordijnen. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Prima, professionele vakmensen

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Beste Isa, bedankt voor deze mooie review en fijn dat wij de hal hebben mogen voorzien van een mooie schoonloopmat. Deze complimenten heb ik ook overgebracht aan Nathasja, Roy en Erwin. Meet vriendelijke groet, Martijn de Wild

Goed advies lamellen

Vlotte levering na bestelling. Prettige monteur bij installatie.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Beste Annet, Bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier gewenst met de raamdecoratie en de complimenten zal ik overbrengen naar Ruud en Dave. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Kwaliteit en service

Bekenkamp levert kwaliteit. Personeel in winkel en montage vakbekwaam en zeer vriendelijk.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Online gevonden

Goed en prettig geholpen

Heel prettig

Snelle, vriendelijke en goede service

Snelle, vriendelijke en goede service

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via kennissen/vrienden/familie

Fijne klantbeleving van begin tot eind

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar plisse gordijnen. Gezien onze eerdere plezierige ervaringen zijn we Bekenkamp binnen gestapt. We werden goed geholpen en kregen ook de voor- en nadelen te horen. Eenmaal onze keuze gemaakt werd de offerte opgemaakt waarbij duidelijk werd aangegeven dat er nog een nameting thuis zou worden gedaan. Dat was maar goed ook want een ouder huis heeft nog wel eens afwijkingen. Tevens had men kleurstalen meegenomen want we zaten nog te twijfelen over de kleur. De offerte werd nogmaals doorgenomen incl de leverings termijn. Je krijgt alles digitaal bevestigd. We waren blij dat de plisse-rolgordijnen eerder geleverd konden worden. De afspraak konden we gelijk bevestigen en ook het ophangen ging voortvarend. We kregen een uitleg over de werking en konden het ook een paar keer uitproberen. Ze hangen nu enkeke weken en we hebben er veel plezier van.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Prima vanaf advies t.e.m uitvoering

Wij hadden zelf al een idee. Daarop is goed geanticipeerd. Na akkoord bleek dat sprake was van een vrij lange levertijd. Het gordijn is prima gemaakt en ook nog opgehangen. Joop

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Keuze behang alleen duurdere soorten. Bij gordijn had men bij een eerste kostenopgave een foutje gemaakt
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Vriendelijk personeel en goede service

Werk goed afgeleverd

• Advies N.v.t.

Service gericht

keuze is groot en meerdere lokaties met groot aanbod en vriendelijk personeel. ook als je belt weten ze direct centraal goed te helpen en weten ze wie ze aan de lijn hebben. Afspraken worden goed nagekomen

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

Prima ervaring met de winkel en de heren van het inmeten en de montage. De levertijd vond ik erg lang.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: De levertijd vond ik erg lang. Verder alles prima.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via kennissen/vrienden/familie

Klantgericht en prima werk leverend

Prima zaak en men doet wat men belooft.

Uitmuntende service

Professioneel en zeer klantgericht geholpen, zowel door de binnen- als buitendienst. Kundig personeel. Heb PVC vloeren, elektrische lamellen en elektrische zonwering afgenomen. After-sales perfect. Kortom, nog nooit zo goed bedient door een bedrijf, een terechte 10. Indien nodig, kom ik alleen nog maar bij Bekenkamp, niet de goedkoopste, wel de beste.

Oke.

Op zich goed, maar ik heb het persoonlijke contact met de verkopers gemist. Veel ging per mail. Zo ook dit.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Persoonlijk contact verkoop.

Met wat hikjes…

Ging niet probleemloos maar het is prima afgehandeld. Voering was niet de gekozen kleur.. dus nieuwe afspraak maken en wachten op de nieuwe gordijnen. Helaas waren de oude gordijnen er al afgehaald. Bij het ophangen van de gecorrigeerde versie bleek 1 gordijn niet te zijn meegenomen in de auto… Kon gelukkig direct worden opgehaald. Gordijnen hangen en zijn prachtig! Wat mij wel stoort is dat ik de betaling 1 dag later had ingepland en dat er direct een herinnering werd verstuurd. Twee dagen wachten lijkt mij klantvriendelijker.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Product en uitvoering van de werkzaamheden prima, communicatie kan en moet veel beter

We hebben een prachtige marmoleum vloer/trap, komt tot zijn recht, mooi afgewerkt. Een team van stoffeerders hebben het werk heel goed uitgevoerd. Gebrek aan communicatie tussen de verschillende lijnen in de organisatie zorgde regelmatig voor verwarring, tijdsverlies. Uitvoerders waren vaak niet op de hoogte van de afspraken die wij hadden gemaakt met diverse mensen in de organisatie waar wij contact mee hadden.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Complexe communicatie, voorbeeld de klus zou eerst 2 dagen duren tien 3 en vervolgens nog diverse nawerkklussen omdat zaken over het hoofd gezien zijn

Goed en meedenkend

Prettig en professioneel

Super totaal pakket

Uitstekende communicatie en expertise. Het hele traject van aankoop, technische afwerking, aflevering inclusief montage verliep vlekkeloos!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Zeer plezierig, professioneel en uitstekende kwaliteit!

Zeer plezierig, professioneel en uitstekende kwaliteit!

Nieuwe Havenweg 5

1216 BG Hilversum

Over Bekenkamp de Woonspecialist

Bedankt dat u de tijd neemt om de ervaringen van onze klanten te lezen. Wij streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen met hun aankoop en tijdens het gehele aankoopproces. Ook na de aankoop geven wij uitgebreide garanties op zowel het product als de installatie. Neem een kijkje in de ervaringen van onze klanten!