Filters

10

Netjes en vriendelijk

Meneer werkte netjes en vriendelijk aan. De keuken la gaat nu wat zwaar open dus ik moet terug bellen of het wat lichter kan, Voor de rest supper tevereden. Mvg hoogesteger

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
8

Prima opgelost

Na mijn telefoontje werd ik vooral omdat het toch vakantie is snel door Uw medewerker geholpen aan een nieuwe kraan voor boven de gootsteen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Vriendelijke service

Een uiterst vriendelijke medewerker die het probleem meteen vakkundig heeft opgelost. Medewerker was geïnteresseerd en beleefd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

prima, snel handelen en probleem opgelost

's Morgens gebeld ivm kapot voordeur slot. Begin van de middag kwam er al iemand en is er een nieuw slot ingegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
7

Prima !

Voor het niet goed sluiten van onze iets scheef gezakte kunststof voordeur, had ik een specialist gevraagd en... gekregen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Goede service.aardige monteur

Reparatie netjes uitgevoerd en aardige medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

positief

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
4

Slordig en knip zit verkeerd om

Nieuwe (boven) knip op voordeur, slordig werk, zit verkeerd om en niet netjes gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Prima

Vriendelijk personeel,keurig gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

zoals altijd prima!

Zoals altijd prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
8

Prima

Het is fijn om een tijdpad te kunnen afspreken. De monteur kwam dan ook binnen die tijd. Vriendelijke man, mankement was snel verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Goed

Vriendelijke medewerker, netjes, verzorgd en loste het probleem goed en snel op

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
7

nvy

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Uitstekend!

De metselaar die mijn achtergevel moest repareren is een uitstekend vakman!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
9

Prima

Ze hebben mij goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
5

Liever iemand van vast personeel.

De medewerker die gestuurd was, kan het niet snel genoegd gaan (ZZP er), kan niet op tegen de ouderwetse service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

heb ik niet

Meeste medewerkers goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
9

Goed geregeld

Ze kwamen mooi op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Snel en correct gerepareerd......

Snel en correct gerepareerd.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Vriendelijk

Snelle reparatie en vriendelijke monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
7

Goed

Laten weken niet van zich horen, loze beloftes In dit geval van een keuken die nog steeds besteld moet worden. Rectificatie. Door een misverstand, had bovenstaande beoordeling moeten gaan over het gedane stukadoors werk,en niet met de keuken Over het stukadoorswerk ben ik zeer tevreden. Alles werd vlot en keurig netjes in orde gemaakt. Waarvoor dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
9

Probleem goed opgelost

2e monteur heeft alles zorgvuldig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5 (zeer veel moeite)
10

Fijn netjes en correct en als nieuw bedankt.

Ik ben snel en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Erg goede ervaring!

Hij deed zijn werk erg goed( een groot vakman)!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.