Filters

7

Redelijk/goed

Werkzaamheden zijn uitgevoerd door onderaannemer in opdracht van joziasse en (woongoed) Was alleen werkzaam ,en vroeg om hulp , Dat vond ik niet zo geslaagd verder netjes verlopen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Goed vriendelijke mensen

Werk werd goed gedaan keurig onderhouden

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Prima!

Hele vriendelijke loodgieter, die het probleem vlot verhielp. Daarna volgde een gesprek wat daar totaal niks mee te maken had!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
8

heel goed

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Snel en bekwaam

Jullie reageerden heel snel op mijn reparatieverzoeken. Er is goed gekeken naar wat het probleem precies was. En het is vakkundig verholpen door vriendelijke en behulpzame medewerkers. Uitmuntende service!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Fantastich

De medewerker was vlug bij ons en had het probleem snel gevonden en verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Goed

Het werd meteen opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5 (zeer veel moeite)
10

Snel

Professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
9

goede, vriendelijke vakmensen!

als je belt of mailt, staan ze je vriendelijk te woord en proberen altijd zo snel mogelijk een probleem op te lossen of reparatie uit te voeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
9

Snelle reparatie

Aardige man en reparatie snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Heel erg goed

Deze man heeft gedaan wat er gedaan moest worden en ik werd goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Op afgesproken dag en tijdstip prima werk afgeleverd!

Na melding van een kapotte kraan in de keuken werd er snel een nieuwe kraan gemonteerd. Ook werd een fonteintje in het toilet vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Prima

Ontzettend vriendelijke en behulpzame elektricien. Nam de tijd en heeft het probleem keurig opgelost. Kreeg zelfs nog een lampje erbij .

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

correct en snel geholpen

goed en snel gerepareerd met correcte man

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Geheel tevreden

Door de medewerker goed geholpen en nog wel op dezelfde dag van de reparatie aanvraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Klantvriendelijk en professioneel bedrijf

Het plaatsen van de nieuwe keuken is zeer snel en uitstekend uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Uitstekend

Keurig werk geleverd. Vriendelijke mannen. Er werd zelfs nog voor me schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

kan niet beter

netjes en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
1

De reparaties in Agaat 3 zijn nog niet gedaan.

21 Augustus 2021 Er zijn reparaties in behandeling, die nog niet zijn verholpen: Ik heb geen licht bij de ingang. Balkon (In Agaat 7 gooien ze van boven water naar mij) Vogelvoederhuisje (In Agaat 7 wil je het niet verwijderen en mijn raam zit vol met vogelpoep). Het tuinhek is kapot en de buurman van Agaat 1 wil niet helpen repareren. Misschien is dit allemaal het probleem van WOONGOED, en niet dat van JOZIASSE. Daarom ben ik van mening veranderd. JOZIASSE, is snel en efficiënt en ik zou het iedereen aanraden. Met vriendelijke groeten

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

goed

goed snel geholpen prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
9

altijd vlug geregeld

ik ben zeer tevreden,je belt of email,ze bellen vlug teug om meteen een dag af te spreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Niks op aan te merken

niet van toepassing

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
9

Goed.

Hopen dat het is verholpen en geen lekkage meer is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Snel en goed gerepareerd!

Kundig en goed vakmanschap. Bouwbedrijf Joziasse is een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)
10

Snel en goed !

Snelle service .

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1 (zeer weinig moeite)

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.