nvt
Heel attent om een bloemstuk te geven voor renovatie overlast. Reparatie van lekkage in de keuken was eenvoudig en prima. Snel opgelost. Vriendelijke medewerker. Wat renovatiewerkzaamheden betreft in de straat, glaswol op straat, niet zo fijn. Lichtgevende hesjes aan bewoners geven zou een goed idee zijn. Veel bouw-vrachtverkeer in het donker om 7.30 waar we langs/doorheenmoeten lopen. De overlast is waarschijnlijk meer door bedrijven aan wie Joziasse/woongoed uitbesteed.
Deur moest besteld worden, zou in februari geleverd worden. Maar volgende dag was hij er al.
Wegens drukte niet teruggebeld op afgesproken datum. Nadat ik na 2 weken weer gebeld had wegens mijn automatische ontluchting, was afspraak snel gemaakt
Goed werk geleverd
prima service
Monteur zou tussen 13 en 15 komen. Was er echter al om 12 uur. Mijn dochter kwam ook net thuis maar wist niet precies wat er moest gebeuren. Ik kwam thuis en de monteur was al weg. En heeft maar gedeeltelijk gedaan wat er moest gebeuren. De rest is dus nog niet opgelost. Vrije middag voor niets.
Bewoonster gesproken en bleek een miscommunicatie te zijn. We hebben een afspraak gemaakt om het werk alsnog volledig uit te voeren.
Online een afspraak gemaakt voor een reparatie aan de achterdeur. Hier werd vlot op gereageerd en de volgende dag heeft een vriendelijke en beleefde medewerker de deur gerepareerd. Heel blij mee!
Ze waren vriendelijk en snel
mijn ervaring is dat de interne communicatie niet goed verloopt laat staan met mensen die bellen voor reparaties want ook die communicatie verloopt slecht doordat er intern blijkbaar een hoop mis gaat ook 2 weken terug nog nadat er al in 2 mnd 3 keer iemand is geweest na een hoop discussie en bellen is voor het toilet is besloten een nieuwe te plaatsen maar diegene die kwam wist hier weer niks van en belde zelf naar bedrijf waarom die dat niet wist nadat die me eerst geirriteerd benaderde toen ik vroeg waar de nieuwe toilet was en hij me al verbaasd aankeek of ik stond te liegen waardoor hij ging na vragen en zelf ook geiiriteerd was waarom hij dat niet wist en moest alsnog achter een toilet aan nou dit is dan een mooi voorbeeld en zo gaat al maanden ook hoor ik om me heen een hoop negatieve en soortgelijke klachten van mensen waar ik op uit maak dat er dus wel degelijk te lange wachttijden zijn en miscommunicatie hierdoor zowel intern als met mensen die bellen wat een hoop stress en irritaties veroorzaakt wederzijds
Deze man was vriendelijk en beleefd Maar jammer dat het probleem niet is opgelost het ging iets makkelijker door wd40 maar dat voordeeltje is al weer weg maar het probleem lig ergerns anders en dat werd niet gehoord
Fijn geholpen en goed en vriendelijk
Goed beoordeeld en opgelost. Is gemaakt
Ze doen prima hun werk.
perfecte behandeling
Precies op tijd verscheen een monteur en hij heeft keurig gehandeld
Op donderdag gebeld om een afspraak in te plannen om te kijken welke kleur kastjes e.d. ik kan kiezen. Op de maandag erna stond dh Marijs al voor mijn deur. Super snel! Nu afwachten wanneer het ingepland kan worden.
Heb tig keren gebeld vanwege lekkage dak of dakgoot. Er is iemand geweest eind oktober die heeft foto's gemaakt. Daarna niemand meer gezien of gehoord. Hetzelfde geldt voor een schroef die uitstak aan de binnenkant van het raampje in de wc. Dat is dinsdag eindelijk gerepareerd. Keukendeur gaat niet op slot. Zijn ze een keer voor geweest maar helaas.
We hebben bewoonster gesproken en een afspraak gemaakt om de punten door te nemen en alsnog op te lossen.
Ervaring was goed
Ervaring was goed
Ervaring was goed
Ervaring was goed
zeer goed
zeer goed
Snelle en prima afhandeling van klacht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.