We zijn zeer tevreden met Schipper kozijnen, alles klopt en zeer nauwkeurig gewerkt. Alles wat is afgesproken is uitgevoerd. TOP!!!
(Alweer) Goed advies in de showroom, professioneel en goed geplaatst door zeer sympathieke en meedenkende monteur
Op 11 april wordt een defect aan onze dakkapel verholpen door Feenstra Leeuwarden als onderaannemer van Schipper Opmeer. Zij plaatsen een verduisteringsgordijn voorzetraam in het kunststoffen kozijn. Blijkbaar niet goed, want op 1 mei valt dit raam eruit en het frame is kapot. Schipper gebeld, maar dit moest per mail. Er wordt niet op gereageerd. Weer bellen. Pas op 10 mei wordt er door nazorg gereageerd. Schipper kan het niet oplossen en geven aan, dat het probleem doorgeschoven wordt naar Veldhuis in Zwaag. Op 12 mei weet dit bedrijf van niks. Weer Schipper gebeld. Het probleem is weer naar Feenstra gestuurd. Mij wordt dat niet verteld. Nu weer wachten op een reactie.. als je iets nieuws besteld, kan het direct, maar binnen de garantie word je van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing. Bepaald geen reclame!!
Beste heer Koop, Wij vinden het bijzonder vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit op alle vlakken. Mocht er iets niet goed zijn, dan lopen we daar zeker niet voor weg. Heldere communicatie met u als klant is hierin dan wel erg belangrijk. Inmiddels is hierover contact met u geweest. Wij vertrouwen erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Wij hebben het kozijn online besteld. Er wordt snel gereageerd en ter plaatste het kozijn nagemeten. Na oplevering alles netjes aangeveegd.
Schipper kozijnen werkt samen met een aannemer die de dakkapel plaatst. Blijkbaar heeft deze aannemer ook weer een partij in onderaanneming. Dit was op voorhand niet bekend. De 3e partij was niet op de hoogte van gemaakte afspraken en kwam met aanvullende eisen mbt voorbereiding. Met de aannemer was afgesproken dat deze de afwerking zou verzorgen. Deze gaf echter pas op de dag van plaatsing aan dat hij hiervan zou afwijken. Na veel veel discussie heeft de oplevering een week geduurd waarbij de aannemer de laatste afspraak was "vergeten". Dit heeft ons veel tijd gekost en consequenties gehad voor werk.
Ik ben blij met het plaatsen van de schuifpui. Ik zou nog wel graag teruggebeld willen worden. Ik heb een vraag over het handvat.
Goede afspraken, vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding. En alles binnen tijdsbestek gerealiseerd.
Raam zit goed in
In 2020 kozijnen laten plaatsen. Maart 2021 gaat kozijn één lekken. Na tientallen gefrustreerde mailtjes en telefoontjes is dit in September pas opgelost. Begin februari is kozijn twee gaan lekken, in beide gevallen is er geen loodslab aangebracht door onderaannemer Knol Bouw. We zijn alweer verschillende belletjes en mailtjes verder maar behalve een kort bezoek door één van de medewerkers horen we niets. Hopelijk worden reviews beter gelezen dan de mail.
Beste heer Apeldoorn, Wij vinden het bijzonder vervelend voor u dat er lekkage is ontstaan bij de kozijnen. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit. Als die niet goed is, lopen wij hier niet voor weg. Door de grote werkdruk is het helaas niet gelukt de herstelwerkzaamheden op korte termijn uit te voeren. U heeft inmiddels contact gehad met onze Klantenservice om een concrete afspraak te maken voor het oplossen van de lekkage door plaatsing van lood. Met vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Super gewerkt door de mannen. Alles netjes achter gelaten. Netjes afgewerkt. En alles op afgesproken tijd. Niets stuk of beschadigd Super levering. 1 min puntje is de levering van het glas van de voor en achter deur. Had privacy glas moeten zijn. Hopende dat dit tot ieders tevredenheid word opgelost. Denk het wel. Familie uit Zijldijk
Wij vinden het mooi en wat een goede monteurs werken netjes en goed
Complimenten voor Niels, zeer goede vakman
In oktober 2021 is de opdracht voor een schuifpui en een vast raam goedgekeurd. Lijkt niet zo moeiijk, gewoon standaard werk. We zijn met Schippers in zee gegaan, omdat ze de snelste waren met het realiseren van dit project. Gezien dat onze verbouwing hieraan vast gekoppeld is gaf dit de doorslag. Verkoopster geeft een datum ongeveer , met de woorden , kan een week ernaast zitten , maar hou deze datum maar aan voor de planning verbouwing. Dus aanbetaling gedaan en dan begint de ellende.. De inmeting komt 3 weken later dan gezegt. Daarna duurd het weken voordat er uberhoud een montage datum komt. We zijn dan al weken over de voorgegde datum bij vetkoop. Dan 2 weken voor aanvang een belletje en mail gaat 8 weken langer duren door grondstoffen levering. Over gebeld en gemaid, maar krijg geen reactie op mijn mail. Dan na 6 weken een belletje, we gaan alles opnieuw doen. De montage ploeg die bij mij zou komen, hebben zij de laan uit gestuurd. Alles moet weer opnieuw worden ingemeten. Dat duurd ongeveer 6 weken. Dan geven ze aan dat ze niet kunnen gegaranderen of ze het binnen een paar maand kunnen plaatsen. We zijn woest, de verbouwing ligt al maanden stil, en nog geen belletje van excuus. Nee, wel een mailtje sturen, die per ongeluk naar ons is gestuurd, dat meneer naar al deze ellende geen tegemoetkoming krijgt. De verbouwings planning is een probleem van meneer zelf. Letterlijk geciteerd. Wij hebben veel extra kosten moeten maken. Na een paar maanden vertraging is de verbouwing met 35% duurder geworden. Bedankt Schipper kozijnen. Wij gaan naar de concurrent in Zwolle. Hopelijk gaan zij wel menselijk om met ons.
In oktober 2021 is opdracht gegeven. Helaas zou de levertijd inderdaad langer zijn dan als indicatie bij opdracht opgegeven. De levertijden staan al enige tijd onder druk en zijn daarom nooit definitief. Dit is ook wat we vermelden in de offertes. We betreuren het dat de levertijd uitloopt en snappen de frustratie. We konden echter niet anders handelen door het verbreken van de samenwerking met een partner, om hele goede redenen.
alles was snel en vakkundig geplaatst en de kwaliteit is top.
Onlangs een nieuwe schuifpui laten plaatsen. De communicatie tussen bestelling en plaatsing verliep moeizaam: na maanden niks gehoord te hebben was de pui er ineens. Het inplannen van de afspraak ging niet erg soepel. Het plaatsen zelf ging vlot, de monteurs waren vriendelijk en kundig. Echter zijn er wat beschadigingen aan de schuifpui te zien die we gemeld hebben. De betalingsherinnering was er eerder dan een reactie op deze klacht. Bijzondere gang van zaken. Het versterkt in ieder geval mijn gevoel dat een oplossing vinden nog lastiger wordt als ik de betaling bij ze binnen is, dus dat mag nog wel even wachten. Geconcludeerd: de pui is op zich mooi en de kwaliteit lijkt prima. Communiceren zijn ze gewoon niet erg goed in. Als de beschadigingen worden opgelost ben ik tevreden met de aankoop, maar erg onder de indruk van de gang van zaken ben ik niet.
Wij hebben het gehele huis laten voorzien van Schipper kunststofkozijnen. we zijn zeer tevreden. Alles keurig geregeld (Art van schipper kozijnen was onze adviseur/verkoper), afspraken klopten, alles liep op rolletjes. Wij willen een pluim geven aan Wijers Diensten Kozijnenservice & montage. Wij hebben een goed gevoel overgehouden van hun werkwijze, contact en afspraken. De directeur, Sander, was kundig, fijn in omgang en hij dacht mee wat resulteerde in goed adviezen. De montage werd gedaan door Edwin en Ramon, vader en zoon. Ook zij waren kundig, correct en werkten netjes. Kortom, vanaf het begin van het contact met Schipper Kozijnen tot en met de montage hebben wij als zeer goed gevoel overgehouden, bedankt daarvoor
Al paar jaar vasteklant en nog steeds tevreden met het resultaat. En een prima service van Walter Driessen.
Door alle medewerkers goed geholpen.
Prima gewerkt
Wij zijn zeer goed geholpen bij het maken van onze keuze. Plaatsing werd snel en vakkundig gedaan.
De heren hebben keurig gewerkt, zit er mooi in en ruimen ook alles weer op. Heel blij mee!
fijn, gezellige mensen die hun vak verstaan en een uitmuntende service verlenen
Een buurman raadde mij Schipper Kozijen aan. Mijn ervaringen tot dan toe met andere kozijn- en dakkapelbedrijven waren ronduit slecht. Gewapend met een gezonde argwaan ben ik het traject met Schipper Kozijnen ingegaan. Mijn argwaan bleek volstrekt ongegrond. Goed advies van Walter Driessen, en vervolgens zeer goede en zorgvuldige begeleiding door de heer Tettero. Er waren wat technische en andere uitdagingen in het project. Die zijn goed en zorgvuldig opgepakt en afspraken werden goed nagekomen, en dat in een tijd waarin ogenschijnlijk heel Nederland aan het verbouwen was! De gloednieuwe pui ziet er uit als een nieuwe auto - ik ga ervan uit dat hij lang en goed dienst zal doen.
Tussen de aankoop en plaatsing zijn zonder overleg veranderingen doorgevoerd, afspraken en data niet nagekomen. Het ergste is de afhandeling nu mijn dakkapel ook nog is gaan lekken. Uiteraard gebeld om aanspraak te maken op de montage garantie. Dan word je toch direct heel duidelijk gemaakt dat het echt niet de bedoeling is om te bellen. Je moet het webformulier invullen en dan gaan zij jou bellen. Een week later was dat natuurlijk niet gebeurd. Dan toch maar weer bellen... "O, vervelend ik ga zorgen dat u gebeld wordt". een week later helemaal niets. Na de vierde keer bellen kon er vier weken later iemand komen. Dat mijn gerenoveerde zolder volledig was verruïneerd hadden ze geen boodschap aan. Op de dag van reparatie werd er met het zelfde gemak afgebeld. Op mijn vraag hoe en wanneer de lekkage nu dan opgelost zou gaan worden kreeg ik de reactie, "hoe bedoelt u"? Na veel stennis en discussie gingen zij dan zorgen dat er een andere dakdekker bij mij de lekkage zou gaan oplossen. Vervolgens is het licht volledig uit gegaan en heb ik nooit meer iets gehoord. Je geld is bij ons uitgegeven en vervolgens kun je de *** krijgen.
Beste Dennis, We vinden het oprecht heel vervelend dat door lekkage waterschade is ontstaan aan uw zolder. We hadden de intentie om de lekkage daarom ook zo snel mogelijk voor u op te lossen. Helaas kon de eerste afspraak inderdaad niet doorgaan en zal een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden. Afgelopen week hebben wij u niet kunnen bereiken. We zullen dit blijven proberen. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Ons project kende meerdere tegenslagen.Te beginnen bij het verplaatsen van de plaatsingsdatum.Kan gebeuren snappen wij.Dag van montage blijkt de boel niet te passen? Vreemd er is toch een in meting gedaan er moet dus een stuk kozijn weggeboord worden wat onze pech is, ons huis is van beton, niet van bakstenen.Met als gevolg een huis vol puin en stof. Hoewel de werkmannen echt wel hebben geprobeerd dit zoveel mogelijk te beperken. Dan wordt er tijdens de verbouwing wederom gevraagd een dag te schuiven, want andere klant zit ook te wachten. Ach oke dan.De dag van oplevering. Eindelijk alles klaar dachten we. Niet dus. De horren zijn niet geleverd, en ook deafstandsbediening mist. Dit wordt na geleverd. 0p dat moment komen wij er ook achter dat de mondelinge afspraak over het aantal horren niet correct is opgenomen in de offerte. Afspraak was; alle ramen voorzien van horren. Dat zijn er 6 i.p.v 5.Er worden er maar 5 geleverd. Afstandsbediening laat nog even op zich wachten. Op dit moment hadden wij service en coulance verwacht van jullie. Dan bedoel ik dus dat hor zonder gezeur gewoon leveren. Gezien de tegelslagen en onze flexibiliteit. Maar nee deze blijft uit. Vervolgens moet ik zelf bellen om te vragen hoever het staat. Dikke pech zeg, bouwvak. Even geduld mevrouw. We bellen u na de bouwvak.Op 29 december heb ik lang genoeg gewacht en bel ik zelf. Ah kerstvakantie, we bellen u terug. 11 januari bel ik wederom met de vraag wat is de status van onze hor en afstandsbediening.Dat moet uiteraard even uitgezocht worden en we bellen u terug.Ik krijg te horen dat de hor niet in de offerte staat dus daar heb ik geen recht op. We komen tot de compromis dat er ergens wat mis is gegaan in de communicatie en die hor komt toch. Wat fijn!!De bediening kan niet in combinatie met de hor is het volgende probleem.Komt er op neer dat er een keus gemaakt moet worden. Hor of bediening.Ik kies de hor met de vraag of er dan ook een compensatie komt mbt tot de rekening. maar nee. niks
Beste Petra, Het verloop van het project is helaas niet gelopen zoals we dat voor ogen hadden. Dit vinden we echt heel vervelend voor u. De uitvoering is klaar en in goed overleg is deze week de order naar uw tevredenheid afgerond. Vriendelijke groet, Klantenservice
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.