Mijn ervaring met Schipper Kozijnen begon positief, maar na de eerste opdracht liepen we steeds tegen meer problemen aan. Communicatief laat Schipper het vaak afweten. Bij meerdere leveringen fouten met bestellingen van de order, zaken die niet geleverd worden maar daar kom je allemaal pas achter op het moment dat de monteurs hier staan. Vervolgens wordt er gewezen naar het hoofdkantoor en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Monteurs geven aan dat dit al langer een probleem is en zijn hier zelf ook niet tevreden over. Als je een kozijn inclusief raamdecoratie besteld is het toch wel fijn dat je dochter niet vervolgens bijna 3 maanden zonder raamdecoratie zit en er dus vervolgens vuilniszakken voor het raam gehangen moeten worden om het enigzins te verduisteren. Een levering daarop werd het glas van de deur in zn geheel niet geleverd. Ook dit kregen we pas te horen van de monteur op de dag van de levering. Vervolgens was dit nog niet alles want toen bleek ook dat het keukenraam verkeerd besteld was waardoor de luxaflex bediening niet bediend kon worden. Ook dit is dan vervolgens weer maanden wacht tijd voordat dit gecorrigeerd is. Al met al raad ik het dus niet aan om bij Schipper je kozijnen te laten doen. Zoals gezegd de monteurs leveren prima werk maar de organisatie erachter kan stukken beter! Ik hoop van harte dat jullie hierin stappen gaan maken.
Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Terecht dat u hier ontstemd over bent. Onze welgemeende excuses. Onze organisatie werkt er hard aan om deze storende zaken in de toekomst te voorkomen.
Na een aantal offertes van kozijnen gehad te hebben zijn we bij Schipper Kozijnen terechtgekomen. Alles was heel snel geregeld: bezoek van de vertegenwoordiger aan huis. We hadden een heel goed gevoel hierover, nette vertegenwoordiger die goed met ons meedacht. De dag erna zijn we naar de showroom in Gouda gegaan om de kozijnen en accessoires in het echt te zien. De vertegenwoordiger liet ons alles zien en gaf ons een goede uitleg. Zo kwamen we samen tot een besluit wat we gingen nemen. We kregen ter plekke een nette offerte en deze gelijk ondertekend. Vier weken later kwam de inmeter en daar konden we ook al onze vragen aan kwijt en dat was heel fijn. Toen werd gezegd dat het medio september geplaatst zou worden. In juli kregen we een telefoontje met de datum dat ze zouden beginnen en hoe lang het zou duren. En inderdaad op de afgesproken dag stond hier een ploeg klaar. Ook werden de ramen en kozijnen geleverd. Maar helaas vertrok deze ploeg na anderhalf uur weer, omdat ze niet voor deze klus geschikt waren. Direct naar Schipper Opmeer gebeld voor de planning. ‘s Middags nogmaals gebeld omdat we nog niet terug waren gebeld. Toen kregen we te horen dat we voor vrijdag teruggebeld zouden worden voor een nieuwe afspraak. Natuurlijk waren we hier ontzettend teleurgesteld en boos over. We hebben toen een mail gestuurd naar de klantenservice met in de cc onze vertegenwoordiger en de inmeter van vestiging Gouda. Gelijk nam de inmeter contact met ons op, nadat hij met onze vertegenwoordiger overlegd had. Zij hebben alles in het werk gesteld dat er toch die week begonnen zou worden. Twee dagen later zijn de monteurs begonnen en binnen de gestelde termijn was het klaar. Een zeer capabel team, erg beleefd, werkten ontzettend netjes. Dankzij vestiging Gouda en hun monteurs hebben we nu heel mooie afgewerkt kozijnen en ramen. En dat zonder beschadigingen en geheel compleet afgewerkt.
Alles volgens afspraak verlopen, op een professionele en in een prettige werksfeer.
Keurig geplaatst, nette en vakkundige timmermannen
Super tevreden met het bestellen van de nieuwe kozijnen en nieuwe deur! Eventjes op moeten wachten, maar dat is overal. Ze zouden twee dagen komen, maar ze hebben het in 1 dag al geklaard! Precies op tijd (hou ik van) stonden ze voor de deur en super aardige mannen! Een echte aanrader dus!
zeer tevreden over schipper kozijnen , alleen de planning was chaotisch de montage naar tevredenheid door een zeer vriendelijke montageploeg van onderaannemer Uyting en Neves in de persoon van Maike en Nikky deze waren zeer klantvriendelijk erg opruimerig elke dag weer alles schoongemaakt
Monteurs zijn er gedeelten van 2 dagen geweest. Werkzaamheden hadden gemakkelijk in 1 dag gedaan kunnen worden. Denk dat ik dus te duur uit ben. Start was matig omdat monteurs er van uit gingen dat kozijnen op de klus klaar stonden. Dat was niet zo, telefonisch contact met Schipper lukte niet dus wachten. Kozijnen zijn later gebracht. Inefficiënt en dus duur.
Meer dan een jaar gewacht op deur/kozijn. half afgemaakt, dan na 2 maand bericht dat het afgemaakt zou worden. toen weer afgeblazen. maar wel beloven. slechte communicatie.
Schipper is 5 weken geleden begonnen met het vervangen van onze kozijnen en gevelbekleding. Vanwege een te strakke planning hebben ze de klus niet afgemaakt. Nu 5 weken verder hebben ze nog steeds geen actie ondernomen om de klus af te maken. Al het materiaal ligt in de voortuin te verregenen en de gevel is voor de helft gedaan. Dagelijks contact met de klantenservice van Schipper. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Nu nog steeds geen datum wanneer ze de klus komen afmaken.
Beste heer Kraaij, Het verloop van het project is helaas niet gelopen zoals we dat voor ogen hadden en helaas hebben we niet eerder een concrete afspraak kunnen maken voor het vervolg. Dit vinden we oprecht heel vervelend voor u. Onze excuses. Inmiddels is contact met u geweest en zijn er concrete afspraken gemaakt. We zullen er voor zorgen dat het eindresultaat helemaal naar uw tevredenheid wordt uitgevoerd. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Vakkundig geplaats en super netjes afgewerkt.
Monteurs prima. Klantenservice slecht.
Werknemers werken vakgericht en netjes .Het eindresultaat was netjes
Alles naar wens gegaan.
9 maanden moeten wachten maar dat was verteld. Maar dan binnen 1,5 dag ons kozijn met ramen en 2 deuren volledig afgewerkt geplaatst. Zels de tuin weer keurig geveegd. Wij zijn zeer tevreden!
Voor de vervanging van mijn houten kozijnen voor & achter van mijn appartement heb ik uiteindelijk gekozen voor Schipper kozijnen. Uiteindelijk erg blij dat ik deze keuze heb gemaakt: Eerlijk verkoopadvies waarbij de tijd werd genomen om mijn vragen door te nemen en vlotte & goede reacties op al mijn e-mails (ondanks de drukte). Daarnaast ook een mooie oplevering waarbij de heren netjes, rustig, bekwaam en met alle respect voor mijn woning & spullen de kozijnen kwamen installeren (wat zeker niet gemakkelijk was omdat de ruimte in bepaalde gedeeltes beperkt is). En als kers op de taart hadden zij aan het eind ook wat plinten die sinds lange tijd loszaten alsnog vastgemaakt ;) Heel fijn hoe dit is gelopen
We zijn tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden. Het eindresultaat ziet er goed uit. Echter een minpuntje is er wel: het bijgeleverde stokje voor het rooster. Hierover hebben we reeds melding gemaakt. Dus de beoordeling over de service van Schipper Kozijnen laat nog even op zich wachten. Ons vertrouwen op een goede oplossing is er zeker.
Alles perfect geregeld tot stelling aan toe.
Bij het vervangen van het kozijn, deuren en ramen was de bouwkundige montagemethode van de serre onduidelijk, en zijn er een aantal aannames gedaan. Problemen die naar voren kwamen met het verwijderen van de deuren zijn door de monteurs goed opgelost, hetgeen vertrouwen schepte in het team "Bert en Ernie". Eindresultaat zijn we erg tevreden over. Bij de uitvoering is er meer mogelijk dan wordt aangegeven bij de opname voor offerte. Tip: Betere afstemming van de mogelijkheden tussen opname en uitvoering kan resulteren in meer werk/aanpassing. In ons geval was dit zeker van toepassing. Volgende stap: Vervolg afspraak voor vervanging van keukendeur en voordeur en voorruit
Het hele proces van oriëntatie tot plaatsing hebben we als zeer prettig ervaren. Gedegen advies, deskundig personeel en vlotte en nette plaatsing van de deur en bijbehorende kozijnen.
Het was voor mij heel duidelijk, twee man van Schipper Kozijnen, één vakbaas en een leerling. Het is de ideale combinatie om het vakmanschap over te brengen op nieuwe medewerkers. Voor Schipper ook ideaal om te zien wat voor vlees ze in de kuip hebben. Die van ons had nog wel wat scholing nodig!
Keurige planning, perfecte gemotiveerde demontage en installatie en netjes afgerond. In het meegeleverde hor zat helaas een gaatje, maar die wordt omgeruild. De hoofdmonteur is bij ons bekend en is een echte vakman.
heb geen puien meer helaas! Wel misschien belangstelling voor raamdecoratie maar eerst........ De aankoop betrof de gehele achterpui
Bij de verkoop verloopt echt alles soepel. Ook bij montage verliep alles volgens afspraak. Ondanks een probleempje met de geleverde hordeur. Dat was in 2016, nu in 2022 is dat probleempje er nog omdat het ieder jaar terug keert. Inmiddels durf ik al niet eens meer te bellen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar voor mij. Via de mail moet je weken wachten op antwoord maar uiteindelijk kan men al over 3 maanden komen, schandalig!!!! Ik zal nooit maar dan ook nooit iets meer kopen bij Schipper Kozijnen. Alleen maar excuses en maar zeggen dat we de deur niet open of dicht mogen doen. Maar dat doe je nu eenmaal met een deur!!! Je koopt het product niet om het helemaal niet te gebruiken. Waardeloos, ik zou willen dat ik die verkoper nog eens te spreken zou krijgen.
In 2017 is een laatste servicebezoek geweest voor de hordeur en het probleem verholpen. Inmiddels is de hordeur ruim 5 jaar oud. Het spijt ons als de plissé hordeur niet aan de verwachtingen voldoet, maar deze is nu eenmaal, bij veelvuldig gebruik, veel kwetsbaarder dan een gewone loopdeur. Hoewel onze klantenservice wel eens piekmomenten heeft, zijn we voor al onze klanten altijd bereikbaar tijdens kantooruren. Door de grote werkdruk was het helaas inderdaad niet mogelijk een eerdere afspraak te maken dan op 8 september (ruim 2 maanden verder). Klantenservice Schipper Kozijnen
Wij hebben voor de 2e keer bestellingen gedaan bij schipperkozijn in opmeer. Nu ons voorgevel kozijn en 3 zijgevel kozijnen laten plaatsen door schipperkozijn. Wij zijn zeer tevreden ...aardige vakmannen zeer professioneel. Super netjes afgewerkt. Ik raad ook ander mensen aan om naar schipperkozijnen te gaan in opmeer.
In 2020 2 schuurdeuren en een voordeur laten installeren, producten zijn goede kwaliteit en mooi, advies in de showroom is goed maar... de service. Schipper is nog steeds bezig met het afronden van de installatie van de voordeur (juni 2022). De deur was eerst scheef geïnstalleerd waardoor deze niet goed sloot, hierbij is de deur beschadigd, verschillende service monteurs die langs komen met allen een andere kijk en het werk niet goed afronden, materialen die niet meegenomen worden, nieuwe afspraken maken moet je zelf achteraan anders gebeurd er niets, wachttijden zeer lang. Wij hebben de indruk dat de rekeningen zijn betaald (12Keuro) het geld is binnen wij zijn niet meer belangrijk er kan niets meer verdiend worden en zijn niet meer belangrijk terwijl je na 2 jaar nog steeds in de rommel zit en iedere keer nieuwe afspraken moet maken. Inmiddels is het kozijn afgemonteerd en de installatie voltooid.
Beste Sander, Wij vinden het echt bijzonder vervelend voor u dat het zo is gelopen. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit. Daar hoort ook een goede service bij en daar lopen we ook niet voor weg. Helaas kunnen we door hoge werkdruk en een tekort aan personeel onze klanten niet altijd de service geven die we voor ogen hebben. Een nieuwe afspraak is inmiddels met u gemaakt en we vertrouwen erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Originele beoordeling
In 2020 2 schuurdeuren en een voordeur laten installeren, producten zijn goede kwaliteit en mooi, advies in de showroom is goed maar... de service. Schipper is nog steeds bezig met het afronden van de installatie van de voordeur (juni 2022). De deur was eerst scheef geïnstalleerd waardoor deze niet goed sloot, hierbij is de deur beschadigd, verschillende service monteurs die langs komen met allen een andere kijk en het werk niet goed afronden, materialen die niet meegenomen worden, nieuwe afspraken maken moet je zelf achteraan anders gebeurd er niets, wachttijden zeer lang. Wij hebben de indruk dat de rekeningen zijn betaald (12Keuro) het geld is binnen wij zijn niet meer belangrijk er kan niets meer verdiend worden en zijn niet meer belangrijk terwijl je na 2 jaar nog steeds in de zooi zit en iedere keer nieuwe afspraken moet maken. De rest van het huis gaat ook in nieuwe kozijnen worden gezet maar Schipper komt bij ons nooit meer over de vloer voor iets nieuws tenzij ze eindelijk de klus komen afronden.
Beste Sander, Wij vinden het echt bijzonder vervelend voor u dat het zo is gelopen. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit. Daar hoort ook een goede service bij en daar lopen we ook niet voor weg. Helaas kunnen we door hoge werkdruk en een tekort aan personeel onze klanten niet altijd de service geven die we voor ogen hebben. Een nieuwe afspraak is inmiddels met u gemaakt en we vertrouwen erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.