De medewerkers van Schipper Kozijnen waren precies op tijd om de werkzaamheden aan te pakken. Met de nodige voorbereiding zijn de 3 raamkozijnen geplaatst en afgewerkt. Waar vuil of stof is ontstaan is netjes opgeruimd. Dus prima vakwerk.
Goed advies en heldere uitleg over de kozijnen. Komt afspraken na.
Goed werk afgeleverd.
We werden op vrijdag 1 mei wel verrast. Volgens de planning zou die dag onze voordeur en het keukenkozijn worden gemonteerd. Op woensdag 6, 7 en 8 mei was de bovenverdieping voor- en achter gepland, maar alles werd op die 1e mei gebracht en de montage vond al plaats op 4 en 5 mei, waarna op 6 mei de afwerking is gedaan. Minpuntje: de rekken met onze oude houten kozijnen en voordeur werden niet direct opgehaald, wel de volgende dag het steigermateriaal. De rekken werden pas -na een telefonisch verzoek- op 13 mei opgehaald. Pluspunt: onze nieuwe kozijnen en voordeur zien er geweldig uit. We zijn er blij mee!
Ronald en Eduard waren beleefd en hebben hun werkzaamheden secuur, snel en uiterst netjes uitgevoerd. Hoewel het kostenplaatje behoorlijk aan de hoge kant was, zullen we een volgende keer terugkomen.
Onze ervaring met Schippers is uitstekend. Van begin tot einde wordt er transparant en klantgericht gewerkt. Wij vonden het erg fijn om tijdens de oriëntatie de materialen en opties live te kunnen bekijken in Zwolle. Dit heeft onze keuze beïnvloed en voorkomen dat we wellicht een verkeerde keuze zouden hebben gemaakt. Het inzetten van de kozijnen ging razend snel, netjes en keurig afgewerkt. Vakwerk! En het was nog gezellig ook.
Van adviesgesprek, tot showroom, tot de uitvoering van het werk (gedeeltelijk plaatsen van kozijnen), hier allemaal een goed gevoel over gehad. Offerte was iets duurder als sommige anderen, maar kennis is er, kwaliteit van product is goed, en uitvoering ook.
Netjes snel vriendelijk gewerkt Vraag Wat zijn de opties voor een bij de schuifpui passend vliegen/muggen horregaas gaarne een reactie
op de dag zelf ging alles perfect. op tijd aanwezig netjes gewerkt en alles netjes opgeruimd en snel klaar. zou zo weer terug gaan als ik kozijnen nodig zou hebben.
In goed overleg tot een mooie keuze gekomen. Alles werd goed gecommuniceerd en uiteindelijk door vakmensen in record tempo geplaatst. Erg goede ervaring en ik zal zeker terugkomen voor de laatste kozijnen die nog gedaan moeten worden.
Prima advies en een goede service. Monteurs zijn vriendelijk en werken netjes.
Netjes afgewerkt
Wij hadden al eerder producten besteld, bevallen na jaren nog steeds. Hebben dus voor hetzelfde bedrijf gekozen
Afspraken zijn nagekomen. De plaatsing is vlot verlopen en ook de nazorg is goed uitgevoerd. We zijn erg tevreden over het resultaat.
Na meerdere bedrijven gesproken te hebben en over de vloer te hebben gehad en ervaringen van andere bekenden die ook voor Schipper hebben gekozen, hebben wij uiteindelijk ook voor Schipper Kozijnen gekozen. Wij zijn nog steeds heel erg blij met de keuze voor Schipper Kozijnen!!. Het is geld wat je natuurlijk maar 1 keer uitgeeft, daarom is het belangrijk een goede keuze te maken. Wij zijn in Gouda in de showroom geweest, hier kan je goed zien wat voor een producten Schipper heeft en dat het dichtbij Zoetermeer gelegen is. We zijn zeer goed en vriendelijk geholpen door Walter Driessen. Hij heeft ons alle mogelijkheden laten zien en ons goed geadviseerd bij onze keuzes. Ook zijn wij zeer te spreken over Michel Tettero, die bij ons het inmeten heeft verricht, maar ook gedurende het plaatsen van de kozijnen, voordeur en schuifpui een aantal keer kwam kijken of alles naar wens verliep. Begin april 2020 zijn onze kozijnen, voordeur en schuifpui geplaatst door de montageploeg Bert en Ronald. Ook fijne mannen die goed zijn in hun vak en perfect werk hebben geleverd. Ook de netheid waren wij zeer over te spreken. Elke dag netjes de rommel opgeruimd, zodat ze de volgende dag weer goed verder konden. We hebben al veel reacties verkregen op het mooie werk wat is geleverd. Uiteindelijk ook nog voor raamdecoratie gekozen die nog geleverd dient te worden. Bedankt Wim, Jolanda, Cris voor de keuze hulp die jullie hebben geboden. We zijn ook steeds netjes teruggebeld. We zijn nu in de afrondende fase. Er dient nog 1 raam van de schuifpui te worden vervangen, i.v.m. kleine beschadiging en we hebben er toch voor gekozen om een extra inzethor te willen gebruiken. Gezien het feit hoe het tot op heden is gegaan, hebben wij hier ook het volste vertrouwen in dat de laatste zaken ook goed worden uitgevoerd. Wij raden Schipper Kozijnen iedereen aan!
Beste Frank, Mooi om uw ervaringen met Schipper Kozijnen te lezen en dat u zo tevreden bent over het traject en de samenwerking met de medewerkers. Dank voor uw reactie. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Bij aankomst zeer nette benadering van de monteurs, begripvol en meedenkend. Vanwege mijn leeftijd 70+ waren de heer erg behulpzaam
Beste heer Bertelkamp, Fijn om te horen, bedankt voor uw bericht. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
In 2 delen mijn hele huis van hout naar kunststof kozijnen laten brengen door Schipper kozijnen. Bij de 1ste montage is alles helemaal TOP gegaan, verkoopadviseur die mee dacht, uitvoering gewoon TOP. Na weer gespaard te hebben de rest van het huis ook laten doen. Verkoopadviseur komt met onrealistische offertes, na heen en weer bellen is dat goed gekomen. Monteur die na 4 maanden pas kwamen opende de dag met "Je denkt toch niet dat we met zijn 2en die zware ruit naar boven dragen" Tijdens de montage zijn ze 2* een uur weg geweest voor de koffie en de lunch, ipv 2 dagen moest alles in 1 dag ivm met de huur steiger. Kitwerk is slecht, plaat onder het kozijn is krom, nu voor de 2de keer naar de showroom om reinigingsmiddel en purschuim op te gaan halen om het zelf maar weer schoon te maken. Met veel 5en en 6en wel een korting gekregen maar nog geen diner bon die wel aangeboden was. De diner bon heb ik inmiddels ook ontvangen wat de "pijn" een beetje kan vergoeden. Het zijn zulke mooie kozijnen en deuren die Schipper Kozijnen plaats dat je huis er echt van op knapt. Schipper kozijnen heeft wel geleerd van de montage bij mijn woning en beloven dat dit niet meer voor zou komen. Als je goede afspraken maakt krijg je prima kozijnen, niet goed goedkoopste maar well de beste kozijnen.
Beste Remco, U heeft ervaren welke kwaliteit en service Schipper levert. Heel vervelend dat u nu deze ervaring met ons heeft. Onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels is hierover contact met u geweest en natuurlijk ontvangt u van ons de toegezegde dinerbon. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Originele beoordeling
In 2 delen mijn hele huis van hout naar kunststof kozijnen laten brengen door Schipper kozijnen. Bij de 1ste montage is alles helemaal TOP gegaan, verkoopadviseur die mee dacht, uitvoering gewoon TOP. Na weer gespaard te hebben de rest van het huis ook laten doen. Verkoopadviseur komt met onrealistische offertes, na heen en weer bellen is dat goed gekomen. Monteur die na 4 maanden pas kwamen opende de dag met "Je denkt toch niet dat we met zijn 2en die zware ruit naar boven dragen" Tijdens de montage zijn ze 2* een uur weg geweest voor de koffie en de lunch, ipv 2 dagen moest alles in 1 dag ivm met de huur steiger. Kitwerk is slecht, plaat onder het kozijn is krom, nu voor de 2de keer naar de showroom om reinigingsmiddel en purschuim op te gaan halen om het zelf maar weer schoon te maken. Met veel 5en en 6en wel een korting gekregen maar nog geen diner bon die wel aangeboden was. Helaas door het 2de contact geen aanrader meer, erg zonde het zijn zulke mooie kozijnen en deuren die ze plaatsen.
Beste Remco, U heeft ervaren welke kwaliteit en service Schipper levert. Heel vervelend dat u nu deze ervaring met ons heeft. Onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels is hierover contact met u geweest en natuurlijk ontvangt u van ons de toegezegde dinerbon. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Plaatsing kozijnen en voordeur na 6 maanden, "afhandeling" en reactie op klachten duurt telkens zeer lang, té lang. En als je dan een afspraak gemaakt hebt, zoals vanmorgen, dan komen ze niet, als je belt waar ze blijven, hoor je dat dan pas, de afspraak was 2 maanden(!) geleden de eerst mogelijke afspraak, zou meteen om 08.00 uur zijn en net gebeld, 15 minuten als eerstvolgende beller in de wacht, "helaas ik kan niets voor u doen er komt niemand??" Alleen een strip onder de deur plaatsen, volgens monteur die de strip niet bij zich had op de afspraak op 6 maart (na klacht op 19/2), kon hij de strip in 5 minuten plaatsen, dus 08.00 uur afspreken, want anders zou hij weer pas om 14.00 uur komen.... (ipv tussen 08.00 en 12.30 uur) Schipper vindt het heel moeilijk om afspraken na te komen, klanten "service" zou ik het niet willen noemen. Kozijnen zijn mooi, maar daarna moet je er niets meer van verwachten, die 50 jaar ervaring vind ik daar echt niet in terug.
Bijzonder vervelend dat de afspraak is fout gegaan door een interne fout bij ons. Terecht dat u hierover ontstemd bent. Dat betreuren we ten zeerste en bieden hier nogmaals onze excuses voor aan. Er is inmiddels contact met u geweest, uitleg gegeven en in goed overleg met u een nieuwe afspraak gemaakt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Originele beoordeling
Plaatsing kozijnen en voordeur na 6 maanden, "afhandeling" en reactie op klachten duurt telkens zeer lang, té lang. En als je dan een afspraak gemaakt hebt, zoals vanmorgen, dan komen ze niet, als je belt waar ze blijven, hoor je dat dan pas, de afspraak was 2 maanden(!) geleden de eerst mogelijke afspraak, zou meteen om 08.00 uur zijn en net gebeld, 15 minuten als eerstvolgende beller in de wacht, "helaas ik kan niets voor u doen er komt niemand??" Alleen een strip onder de deur plaatsen, volgens monteur die de strip niet bij zich had op de afspraak op 6 maart (na klacht op 19/2), kon hij de strip in 5 minuten plaatsen, dus 08.00 uur afspreken, want anders zou hij weer pas om 14.00 uur komen.... (ipv tussen 08.00 en 12.30 uur) Schipper vindt het heel moeilijk om afspraken na te komen, klanten "service" zou ik het niet willen noemen. Kozijnen zijn mooi, maar daarna moet je er niets meer van verwachten, die 50 jaar ervaring vind ik daar echt niet in terug.
Bijzonder vervelend dat de afspraak is fout gegaan door een interne fout bij ons. Terecht dat u hierover ontstemd bent. Dat betreuren we ten zeerste en bieden hier nogmaals onze excuses voor aan. Er is inmiddels contact met u geweest, uitleg gegeven en in goed overleg met u een nieuwe afspraak gemaakt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Goede, vakkundige mensen die met je meedenken zonder opdringerig te zijn en een goed advies geven.
Ziet er zeer goed uit ,keurig netjes geplaatst ,volgens afspraak en pas betaald na plaatsing.
zeer bekwamen en vriendelijke monteurs die echt verstand van zaken hebben.
Aardige mensen. Goede uitleg. goede voorlichting. kijken goed naar de wens van de klant. Prachtige Kozijnen. Wij zijn Meer dan tevreden.
Reviews zijn bedoelt om kritisch naar je eigen bedrijf te blijven kijken. Een lovende review is goed voor een bedrijf. Daarmee onderscheidt het zich van de anderen. Een kritische en met name een negatieve review geeft aan dat er ergens iets niet geheel correct is verlopen en vraagt om actie. Als de actie wordt ingezet met als enig doel de negatieve review zo snel mogelijk om te zetten naar een positieve, zonder echt te luisteren naar (het ontstaan van) de klacht, begrijp je het als bedrijf dus niet. Mijn negatieve ervaring begint met een slechte (interne) communicatie van de klantenservice medewerksters. Vervolgens een onvolledige analyse van het probleem, miscommunicatie op afdeling planning en uiteindelijk het niet echt serieus begeleiden in de verdere afwikkeling. Frontoffice en backoffice zijn echt niet op orde ! Funest, want het product is prima. De ervaren monteur heeft de klacht uiteindelijk goed en snel kunnen verhelpen. Waarvoor dank.
Beste heer De Keijzer, Wij zijn inderdaad blij om te horen als iets niet goed gaat. Ter verbetering van onze organisatie is uw ervaring direct intern besproken. Vervolgens is geschakeld en zijn er afspraken gemaakt om alles naar uw tevredenheid te regelen. Dit doen we als eerste voor de klant. Ten tweede voor onszelf. Kwaliteit, service en vakmanschap staan namelijk hoog bij ons in het vaandel. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Marketing & Communicatie
De aankoop van de openslaande deuren hebben onze woning weer een nieuw aanzicht gegeven! Wij zeer content over de service en de montage van Schipper. Dakkapel volgt deze zomer
Opdracht in mei 2017 opgestart, nu bijna 3 jaar verder en zijn maar accoord gegaan met hun voorstel😡, wat een drama, kan er wel een boek overschrijven, maar nog steeds niet geleverd wat was afgesproken, mooie praatjes. Zijn niet de enige hier in de straat kan nog erger, mensen hier in de straat zijn al 4 jaar bezig en hebben een advocaat in de armen genomen, tranen springen je in de ogen!!! Schipper Kozijnen nooit weer, mooie praatjes maar dan!!
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.