De aankoop van de openslaande deuren hebben onze woning weer een nieuw aanzicht gegeven! Wij zeer content over de service en de montage van Schipper. Dakkapel volgt deze zomer
Opdracht in mei 2017 opgestart, nu bijna 3 jaar verder en zijn maar accoord gegaan met hun voorstel😡, wat een drama, kan er wel een boek overschrijven, maar nog steeds niet geleverd wat was afgesproken, mooie praatjes. Zijn niet de enige hier in de straat kan nog erger, mensen hier in de straat zijn al 4 jaar bezig en hebben een advocaat in de armen genomen, tranen springen je in de ogen!!! Schipper Kozijnen nooit weer, mooie praatjes maar dan!!
Wij wilden onze achterpui doorbreken en vervangen door openslaande deuren naar de tuin. Het contact met de adviseur en de inmeter van Schipper was prettig en ze dachten goed met ons mee. Het sloopwerk en het plaatsen van het nieuwe kozijn was zo gebeurd, de (overigens erg vriendelijke) mannen waren vóór de lunch alweer vertrokken, ze hebben mooi vakwerk achtergelaten. We zijn erg blij met het resultaat.
In ons gesprek met Walter Driessen zijn wij goed geholpen en hebben wij alle mogelijkheden kunnen bespreken en bekijken. Ook tijdens de montage super aardige monteurs die heel netjes gewerkt hebben. Er zijn een aantal dingen mis gegaan bij de levering maar alles is naar tevredenheid opgelost. We zijn enorm blij met onze schuifpui en kozijnen.
Eigen personeel werkt schoner (oplettender) dan ingehuurd personeel/firma. Over het algemeen werd er goed en snel gewerkt.
Schipper ingeschakeld bij lekkage aan een van onze kunststof kozijnen. Netjes via de website een melding aangemaakt , kreeg ik geen reactie, bleek dat ze een letter zijn vergeten in mijn e-mailadres. Uiteindelijk een afspraak gemaakt, monteur geweest op 28-2-2020 , is nog geen 5 minuten bezig geweest. Heeft wat versteld aan het kozijn en gaf aan nu moet het goed zijn. Dag erna zelfde lekkage en weer de vloer nat. Heb dit aangegeven bij Schipper, maar volgens de medewerker moet ik een nieuwe afspraak maken en ook weer €117,50 euro betalen omdat dit een nieuwe afspraak is. Op de site staat toch echt garantie op de werkzaamheden en kan nergens vinden dat dit niet geldt bij lekkage. Bah wat heb ik een nare smaak van dit bedrijf. Update: na bovenstaand schrijven is de lekkage alsnog onder garantie voorwaarden verholpen. Na een goed gesprek met Jeroen Morsch ook begrepen dat de interne communicatie en processen verhelderd worden voor de nieuwe klantenservice medewerkers en dat mijn oprechte verbaasdheid terecht was. Hierdoor wel eind goed al goed.
Beste heer Mars, Bij navraag hierover bij onze afdeling Onderhoud en Reparatie blijkt dit ook een misverstand te zijn. Helaas is het niet altijd mogelijk direct de oorzaak van een lekkage op te sporen. Ik heb begrepen dat na een 2e bezoek van de monteur, onder garantie, het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie
Originele beoordeling
Schipper ingeschakeld bij lekkage aan een van onze kunststof kozijnen. Netjes via de website een melding aangemaakt , kreeg ik geen reactie, bleek dat ze een letter zijn vergeten in mijn e-mailadres. Uiteindelijk een afspraak gemaakt, monteur geweest op 28-2-2020 , is nog geen 5 minuten bezig geweest. Heeft wat versteld aan het kozijn en gaf aan nu moet het goed zijn. Dag erna zelfde lekkage en weer de vloer nat. Heb dit aangegeven bij Schipper, maar volgens de medewerker moet ik een nieuwe afspraak maken en ook weer €117,50 euro betalen omdat dit een nieuwe afspraak is. Op de site staat toch echt garantie op de werkzaamheden en kan nergens vinden dat dit niet geldt bij lekkage. Bah wat heb ik een nare smaak van dit bedrijf.
Beste heer Mars, Bij navraag hierover bij onze afdeling Onderhoud en Reparatie blijkt dit ook een misverstand te zijn. Helaas is het niet altijd mogelijk direct de oorzaak van een lekkage op te sporen. Ik heb begrepen dat na een 2e bezoek van de monteur, onder garantie, het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie
deskundige vakmensen
Vriendelijke en proffesionele verkoper . Veel verstand van het Product, en geeft je zo nodig ook goed advies wat je eventueel beter kan doen. Ook word je niet gepusht iets te kopen en is alles eerlijk en open. Montage verliep ook super. Koen en collega’s hebben perfect werk geleverd. Wij zijn zo tevreden dat wij ook terug komen voor een nieuwe voordeur.
Goedemorgen Walter Driessen, Het is nogal wat wanneer je besluit om goed voor isolatie dubbelglas etc te kiezen. Maar bij binnen komen werden wij welkom geheten door Walter. Een jonge man met potentie!
Het nieuwe kozijn en de nieuwe voordeur zien er keurig uit. We zijn constant vriendelijk geholpen. Hier zijn duidelijk vakmensen aan het werk.
Informatie over het vervangen van onze kozijnen gevraagd bij Schipper in Katwijk. Nu bleek dat Katwijk niet in Den Haag kozijnen plaatst dus moesten we contact opnemen met de vestiging in Gouda. We werden positief verrast dat er door Gouda zelf met ons contact werd opgenomen. Dat voelt goed. Die verkoper was Walter. Een verkoper die luistert. Hij gaf ons goede voorstellen en enkele opties om in overweging te nemen. Geen snel verkooppraatje en geen gedram. Een verademing na onze ervaring met een andere leverancier van kozijnen. De opdracht voor een schuifpui, de buitenkant van onze erker met ramen en de voordeur met kozijnen werd geplaatst. Volgens afspraak werd er om 7:00 uur 's-ochtends door Bert en Ronald bij ons aangebeld. Het spektakel ging beginnen. We waren toch een beetje zenuwachtig. Je vraagt jezelf af of het allemaal wel goed zal gaan. In zo'n geval wensen wij iedereen (een) Bert en Ronald toe. De rust van beide mannen gaf je het vertrouwen dat het goed ging komen. Over de erker hadden we nog wat vragen. Het maakte hun gewoon niet uit hoe vaak je je vraag stelden. Elke keer deden ze hun best om het uit te leggen en gaven de mogelijkheden die er waren aan. Nooit werden we opgejaagd om een beslissing te nemen. Niet bij de erker en niet bij de afwerking. Kortom allemaal fijne (vak)mensen. En het eindresultaat? Is werkelijk schitterend. De schuifpui loopt als een zonnetje. De voordeur heeft nu 3 al drie westerstormen (Caira, Dennis en Ellen) doorstaan en geen zuchtje tocht. We zijn de trotse bezitters van de mooiste erker uit de straat. We hoeven geen schilder te vragen om de binnenmuren bij te werken. We krijgen complimenten van de buren over onze erker, voordeur en de nette afwerking. . Die complimenten geven we graag door aan Schipper Kozijnen.
In 2008 ons voorraam en deur laten vervangen, Nu is tijdens de storm de bovenkant van het raam uit het kozijn gekomen, je kunt er zo je vingers insteken, de wind waait zo naar binnen, en de regen net zo hard. Het water liep met bakken over de vensterbank en over het laminaat. Direct 's avonds via de website Schipper geïnformeerd. Per mail reageert Schipper de volgende middag met een standaard email: "De kosten voor een eenmalig storingsbezoek bedragen €117,50- inclusief BTW. " Daarna nog enkele regels over kosten en de melding "Indien monteurs bij aankomst melden dat het om houten kozijnen gaat , wordt er alsnog €115,- in rekening gebracht" Buiten het feit dat men zich zonder te kijken beroept op de verlopen garantietermijn , heb ik ook nog geen "wat vervelend voor u" gehoord. Contact was ook alleen mogelijk via de mail meldde de klantenservice telefonisch, dus terwijl het water bij ons naar binnen stroomde, zaten wij te wachten op een mailtje van de Firma Schipper, dat vaak de volgende dag, aan het eind van de middag kwam. Inmiddels ruim 2 weken verder, na een bezoek van een monteur is de zaak uiteindelijk toch naar tevredenheid geregeld, binnen anderhalf uur zat het raam er weer netjes in.
Beste heer De Jong, Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Na uw melding van lekkage bij het kunststof kozijn is er inderdaad miscommunicatie en enige onduidelijkheid geweest over de garantie. We zijn blij dat we dit nu toch naar tevredenheid hebben opgelost. Ter verbetering van onze organisatie wordt uw ervaring intern besproken. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie
Originele beoordeling
In 2008 ons voorraam en deur laten vervangen, kostte ruim 8000 Euro. Eerst al een hoop gedoe met het glas in lood van de deur, dat niet in een andere kleur kon. Toen ik echter een leverancier had gevonden voor ander glas in lood, kon het opeens bij hun ook wel in een andere kleur. Maar goed, deur en kozijn geplaatst. Men zou nog terugkomen voor een offerte voor hordeuren, maar daar wachten we nu nog steeds op. Tijdens het eerste bezoek van de monteur voor een servicebeurt (speciaal afgesloten) gaven wij aan dat het raam/kozijn tikt en kraakt als de wind erop staat. De monteur kon niets vinden. Nu is tijdens de storm de bovenkant van het raam uit het kozijn gekomen, je kunt er zo je vingers insteken, de wind waait zo naar binnen, en de regen net zo hard. Het water liep met bakken over de vensterbank en over het laminaat. Direct 's avonds via de website Schipper geïnformeerd. Per mail reageert Schipper de volgende middag: "De kosten voor een eenmalig storingsbezoek bedragen €117,50- inclusief BTW. " Dus we bellen, over het feit dat er volgens de website 15 jaar garantie op montage zit, maar blijkbaar moet alles via de mail, dus we mailen terug. En weer gaat er een dag overheen, inmiddels wordt er een nieuwe storm verwacht, dus we dringen aan om het toch deze week te regelen. Maar nu heeft men geen monteurs ter beschikking, alleen als we 85 Euro EXTRA betalen kan er deze week nog iemand komen. Buiten het feit dat men zich zonder te kijken beroept op de verlopen garantietermijn , heb ik ook nog geen "wat vervelend voor u" gehoord. Het enige dat Schipper nu doet, is zichzelf op alle mogelijke manieren indekken. Als het niet onder de garantie valt, dan zijn we gewoon verzekerd, ik wil gewoon een raam dat niet lekt. Inmiddels 2 week verder, we schakelen maar een ander bedrijf in voor de reparatie. De kunststof kozijnen aan de achterkant, en de dakkapel komen zeker niet bij Schipper vandaan.
Na een goede ervaring in de winkel, waar we vriendelijk werden geholpen hebben we bewust ( want niet de goedkoopste ) voor SK gekozen. De montagedatum werd nagekomen, monteurs daar prima op tijd. Tot en met de 1e montage ging het best aardig, daarna vreselijk. Veel opleverpunten die maar weinig handig opgepakt en opgelost werden. De communicatie is waardeloos, vrij nemen en dan afspraak op het laatste moment niet gehaald, veel verkeerde materialen of niet geleverde onderdelen. Inmiddels bijna 3 (!) jaar verder en nog niet alle punten opgelost.
Beste Bas, Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. We begrijpen dat u hier ontstemd over bent. Kwaliteit, service en vakmanschap staan hoog bij ons in het vaandel en het is jammer dat er desondanks dingen niet goed gaan. Onze oprechte excuses. Er is met u inmiddels een afspraak gemaakt om de laatste punten op te lossen. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie
Wij zijn eerst in de showroom in Gouda geweest, hier kregen we duidelijke informatie en kregen we er een beeld bij wat er mogelijk is. We zijn geholpen door Walter Driessen, waar we blij mee waren! Hij gaf eerlijke informatie en dacht tegelijkertijd met ons mee. Degene die later kwam inmeten was vakkundig en daar konden we onze laatste vragen bij kwijt. Na kunststof kozijnen genomen te hebben zijn we terug gekomen voor een dakkapel. Ook toen weer goed geholpen door Walter Driessen.
Vakkundig advies bij verkoop, hoogwaardige kwaliteit van deuren en materialen. Montage was meer dan uitstekend, keurig afgewerkt en alle ''rommel'' afgevoerd en schoongemaakt. Heel tevreden en blij met deze aanschaf.
Het is de derde keer dat wij voor Schipper Kozijnen gekozen hebben. Goed advies, scherpe prijs en een goed gevoel dat je met een betrouwbare partner te maken hebt, hebben ons doen besluiten om met deze firma in zee te gaan.
Samen een mooie offerte gemaakt duidelijk overleg en voorlichting Zeer goede voorlichting van de inmeter De monteurs werkten hard en netjes ook in goed overleg bij oplevering alles opgeruimd en netjes
Contact verliep niet perfect omdat na aanvraag en herinnering email er kennelijk iets mis was gegaan. Uiteindelijk wel contact gehad met de verkoper maar inmiddels elders een schuifpui gevonden. Kan dus niet oordelen over de kwaliteit en prijs van hun producten
Beste heer Van der Zanden, Wegens de combinatie van aanloop van nieuwe klanten en de vakantieperiode is het helaas bij u voorgekomen dat er niet tijdig is gereageerd op uw aanvraag. We zijn blij dat u ons hierop aanspreekt, dit is niet conform onze normen. Vervolgens hebben we geprobeerd om alsnog een afspraak met u te maken. Uw reactie is volkomen begrijpelijk dat u hier van afziet, al hadden wij graag een offerte voor u gemaakt. Dank voor het aanpassen van de review. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Marjolein Marketing & Communicatie
Originele beoordeling
Aanvraag in begin januari gedaan en herinnering ca 3 weken later en nog steeds geen reactie of offerte. Met zo'n instelling ben ik er al klaar mee.
Keurige service, vriendelijke mensen, mooie producten.
Prima geregeld en aardige en bekwame mensen die komen plaatsen.
Goed geholpen in de showroom. Offerte en inmeten ging netjes met goede voorlichting. Plaatsing 8 Nov. Maar door ziekte monteur ging dat niet door en werden we boven aan de lijst gezet. Dat werd 6 weken later. boven aan de lijst!!!!!!! slordig! Plaatsing was 20 Dec. Monteurs hebben bij de plaatsing van kozijnen en tuindeuren goed en netjes werk verricht. ondanks de regen. TOP! Even een aandacht punt voor Schipper. Geef even een bevestiging s mail voor de plaatsing.
Advies in de showroom was prettig en duidelijk Wijziging bij de offerte soepel verlopen Het inmeten verliep zonder problemen Alleen de levertijd werd behoorlijk overschreden. Nadat ik zelf gevraagd had hoe ver het met plaatsing stond was er ineens tijd om binnen een week te plaatsen. Wat eerder een berichtje had wel op zn plaats geweest. Het plaatsen gaf blijk van vakmanschap met een goede maatvoering Alles netjes opgeruimd.
Goed advies vervolgens keurig en correct uitgevoerd tegen een goede prijs.
Men nam de tijd terwijl het eigenlijk etenstijd was op donderdag avond. Ze zijn daar gesloten tussen 18.00 uur en 19.00 uur. Hadden we kunnen weten. Staat op de website. Zijn nog een keer terug geweest om een paar dingen nog goed te bekijken. Een kopje koffie zou trouwens wel lekker zijn als je een eind gereden hebt om daar te komen en je praat ook niet over een pakje boter. We kregen een lijst van reverenties uit onze buurt mee om te kunnen zien hoe het er uit zou komen te zien. We zijn ze langs gegaan. Er zaten ook oude kunststof kozijnen bij die niet mooi meer waren. Geen goede reverenties. Het nieuwe kunststof is beter verzekerde ze ons. Met de offerte gingen we akkoord en daarna kwam er iemand om de boel op te meten. Dit ging heel precies en hij vertelt hoe het allemaal in z'n werk gaat. Een afspraak gemaakt voor de montage. Helaas kwamen ze niet op de afgesproken datum opdagen. Foutje in de planning. Het zou weken later worden maar dat was natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig kon het toen de week er op. Twee vriendelijke monteurs kwamen de kozijnen en ramen plaatsen. Dit hebben ze heel goed gedaan precies zoals de man die het had opgemeten gezegd had. Zelfs geen schade aan het behang en tegelwerk. Alles paste perfect en werd netjes afgewerkt. En iedere dag werd de rommel opgeruimd. Het ziet er allemaal mooi uit. Nu hopen dat het zo mooi blijft als ze beweren. Over de kwaliteit kunnen we dus nog niets zeggen en over de service die we misschien nog nodig hebben ook niet. De tijd zal het leren.
Duidelijk mensen met ervaring. Niet goedkoop. Maar mooi.
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.