Vanaf dag 1 komen ze hun afspraken niet. Juni 2018 contract ondertekend voor het plaatsen van 2 dakkapellen. Installeren zou eind september/begin oktober gebeuren. Installatie was eind november 2018. Inmiddels november 2019 en restpunten zijn nog steeds niet opgelost. Ondanks meerdere beloftes.
Geachte heer Lekkerkerker, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben inmiddels vernomen dat u het gesprek bent aangegaan met onze collega. Hij zal het verdere verloop van uw order op zich nemen, zoals afgesproken. Wij nemen uw feedback mee in de organisatie zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Bea Laarman Klantenservice Schipper Kozijnen
Snelle montage en levering. Alles keurig afgewerkt
Vanaf offerte tot laatste aflevering tevreden over de service! Bij de volgende verbouwing zeker weer schippers!
kwaliteit en service waren prima, zowel van de voorbereiding en offerte, als van de materialen (voor zover ik dat kan beoordelen) en montage. En de prijs was daarbij redelijk. Ik ben dus erg tevreden !
Goed werk geleverd
Mooi op tijd zoals afgesproken om 0700 uur kwam de de trailer voorrijden, met daarop het te plaatsen kozijn.De monteurs waren al vooraf gereden en stonden de chauffeur van de trailer op te wachten. De oude kozijnen gedemonteerd. De nieuwe geplaatst. De werklieden hebben vakwerk geleverd. Alles netjes afgewerkt. Tevens het bouwvuil opgeruimd. En de monteurs zijn weer vertrokken. regelmatig de mannen voorzien van koffie. De ervaring was prima. Ga zo door.. Mvgr, Tom
Alles goed velopen
Jullie hebben vakwerk geleverd.
Verkoopgesprek kon iets beter.De verkoper was kort in dienst en was een aantal dingen vergeten door te berekenen. De montage was professioneel.Prima vaklieden.De montage was binnen 1 dag gereed.
Alles verliep soepel, afspraken werden nagekomen, gezellige, vakkundige monteurs, Bert en Ronald! We komen terug!
Advies & verkoop in Amstelveen is matig. Jammer dat de adviseurs daar geen plezier hebben in hun werk! Advies / vakkundigheid is daar matig. Eenmaal als dakkapel is geplaatst en er moet nog werk afgemaakt worden, word je van hot naar her gestuurd ipv oplossen met de klant die de dakkapel al heeft betaald! Intussen heb je zo vaak je verhaal moeten vertellen aan mensen die daar werken , van de projectleider tot aan klantenservice en ga zo maar door! Goede begeleiding vanaf het 1ste moment ,? Jullie mogen de mooie woorden op jullie website aanpassen! Teleurstellend voor zo een mooi familie -bedrijf!
Netjes en precies
Alles ging perfect op tijd en de afwerking waren wij bijzonder tevreden over je kon aan alles merken dat het vakmensen waren die wisten waar ze mee bezig waren.
Afspraken worden niet nagekomen. Bij het leveren van de materialen blijken kozijnen te missen. 1 kozijn geleverd met het draaikiepraam aan de verkeerde zijde, staat inmiddels al bijna 2 weken in de slaapkamer van onze dochter. Zegt te worden opgelost binnen 2 weken. Uiteindelijke bericht dat alles in week 48 geleverd wordt. Dat is pas over 6 weken. Vensterbank geleverd die te kort is. Lekdorpels missen. Schade aan kozijnen. Scheurtje in geplaatst raam. Troep wordt achtergelaten in beide tuinen en op de stoep. Communicatie slecht. Problemen worden niet als problemen gezien en niet op een fatsoenlijke wijze opgelost. Kortom, een en al drama!!!
Beste Marjolein, Er is inmiddels contact geweest tussen u en de projectleider. Er zijn nog enkele opleverwerkzaamheden. Hiervoor wordt zo spoedig mogelijk een afspraak ingepland. Wij hebben onze monteurs aangesproken op het slordig achterlaten van uw woning. Dit is niet conform onze normen en we zijn blij dat u ons hierop aanspreekt. Vriendelijke groet, Bea Laarman Klantenservice Schipper Kozijnen
Voorbereiding zeer professioneel. Duidelijke offerte en geen gedoe over meerwerk. Vriendelijke vaklui.
Vriendelijke mensen in showroom en monteurs we waren zo tevreden dat we meteen voor een voordeur gingen kijken
In alle aspecten van de aankoop van de Schuifpui zijn wij prima geholpen: - Showroom - Gesprek aan huis en offerte - Bestelling en Inmeten - Uiteindelijke uitvoering
Begin maart in de showroom in zwolle geweest om een en ander te bekijken. Offerte laten maken en mogelijke datum om te plaatsen. Zou ongeveer 13 weken gaan duren ( begin july ). Na een week of vier komt er iemand de deuren inmeten. Het oorspronkelijke plan blijkt moeilijk uit te voeren... Er komt een aanpassing op de tekening en dat duurt weer drie weken. Ik bel naar de showroom om te vragen of dit effect heeft op de plaatsing datum. Volgens de dame van de showroom niet dus blijven wij hopen op eind juni als plaatsingdata.... Lang niets gehoord. Bellen dus. Plaatsen kan niet meer voor de bouwvak. Begin september gaat het gebeuren. Er zit een en ander tegen bij slopen en montage. Kan gebeuren. Maten van deuren kloppen niet. Met spoed nieuwe besteld. Gat is met een noodoplossing dicht gemaakt. Niet echt mooi, maar leefbaar. 2 weken denken ze. Na 4 weken maar weer gebeld. Het kan nog wel 4 weken duren. Was toch een spoed bestelling? Beloven terug te bellen. Wanneer dan? Het is nu begin oktober. Morgen maar weer bellen. Bea, u mag gerust reageren, maar ik heb liever wat meer actie.
Je moet veel achter je eigen producten aan . Er is een slechte communicatie binnen het bedrijf. Daarnaast hebben wij een foute geleverd product gekregen en dat is NOG niet opgelost! Er is ZELFS geen contact meer opgenomen om een afspraak te maken, wat mij wel toegezegd is.
Beste Lyan, Wij vinden het vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Kwaliteit, service en vakmanschap staan hoog bij ons in het vaandel. Graag willen we met u in contact komen om het op te lossen, maar we hebben u telefonisch niet kunnen bereiken. Wilt u zo vriendelijke zijn om contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch via Klantenservice: 085 7921200. Vriendelijk groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Het enige dat wat mij betreft beter kon was de planning tussen Schipper en Veldhuis, ondanks opmerken of dat op dezelfde dag wel ging kwam geen reactie en dat bleek toch niet tegelijk te kunnen, dus dat werd een nieuwe afspraak een maand later. Verder top.
Informatie en advies was goed en duidelijk. En plaatsing conform afspraak. Het is erg mooi geworden.
Als je vragen of iets had beantwoorden ze die top klantvriendelijk. De gene die kwam inmeten legde alles heel rustig uit als je het niet snapte of hij adviseerde wat anders. Niks werd geforceerd van je moet dat of dat nee heel netjes werd er gehandeld. Heel goed geholpen. Blij met mijn nieuwe raam :)
Ging zo snel, bijna niet gemerkt dat ze er waren. Ziet er geweldig uit.
Van begin tot einde goed geholpen.
Heel erg tevreden ! Zeer te spreken over de mannen die onze pui geplaatst hebben ! Perfecte arbeid en alles keurig weer schoon achtergelaten ! Ook zeer tevreden met onze pui !!
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.