Ze waren op de dag dat het kozijn werd geplaatst keurig op tijd. Alles ging voorspoedig en netjes. Wij zijn heel blij met onze nieuwe kozijn. Als wij in de toekomst nog iets moeten vervangen in ons huis dan laten wij het zeker door Schipper doen!
Ik heb een offerte opgevraagd en gekregen. Over deze offerte waren nog wat vragen. Deze telefonisch en schriftelijk gevraagd. Tot op heden geen antwoord. Hiervoor al 2 keer klant geweest naar tevredenheid. Maar dit vind ik een vreemde gang van zake.
Beste John, Kwaliteit, service en vakmanschap staan hoog bij ons in het vaandel, dat bent u ook van ons gewend. Terecht dat u hier ontstemd over bent. Dit is intern direct besproken en er is hierover inmiddels contact met u geweest. Bea Laarman Teamleider Klantenservice
vanaf de eerste dag toen wij onze wensen op tafel legden tot de laatste werkzaamheden alleen maar lof.
in de crisis jaren heb ik al mijn kozijnen vervangen voor kunstof. dit is toen perfect gedaan. echter ik was een raam vergeten: het wc raam. een offerte aangevraagd. Dit ging vrij snel. een paar maanden later kwam de inmeter. Daarna beleef het stil. totdat ik zelf ging bellen en mailen... en op een gegeven de aanvraag annulleerde. Daarvoor was er geen een keer gereageerd. Nadat ik mijn annuleringsmail stuurde werd ik de volgende dag al gebeld. Dit was niet de bedoeling. Na maanden wachten werd binnen een maand het kozijn geplaatst. Ik vind het jammer dat je hen wel door de crisis heen helpt en de voor hun vette jaren was dit laatste raam niet echt belangrijk voor hen. Schipper kozijnen is of beter gezegd was een begrip in Noord Holland. Maar ik geloof dat dit nu niet meer zo is. Ik ben in ieder geval teleurgesteld geweest in hen. De volgende keer weet ik niet zeker of ik het nog door Schipper Kozijnen laat doen. Er zijn betere en goedkopere in de markt
Geachte heer Keijser, Wij betreuren het feit dat de montage voor uw gevoel zo lang heeft geduurd. De levertijd van de kozijnen wordt in de offerte besproken en ligt tussen de 14 en 16 weken. De inmeter is 4 weken na uw bevestiging komen inmeten en het kozijn is 10 weken daarna gemonteerd. Iedere klant verdient onze volle aandacht, het maakt daarbij niet uit wat er besteld wordt. Wij zijn het met u eens dat vanuit de kant van Schipper Kozijnen binnen die 10 weken wachttijd meer communicatie gewenst is. Hier zijn we inmiddels mee aan de slag gegaan. Bea Laarman Klantenservice Schipper Kozijnen
Op de bewuste dag komen er 4 man om 7.00 uur ons oude kozijn eruit halen en ons nieuwe kunststof kozijn plaatsen. 4 beleefde mannen die hard en netjes werken. De mannen wisten precies wat hun taak was en dat was mooi om te zien. Kozijn zat erin en we kregen netjes uitleg hoe het slot en de schuifhor werkten. Alles werd netjes opgeruimd en mijn achtertuin was weer helemaal top. Superblij met het resultaat en superblij met Schipper kozijnen.👍👍 Op naar ons volgende project.😁
Perfecte monteurs.... humor en toch serieus werken...klasse
Vanaf gesprek in showroom tot uitvoering ging goed .we hebben een complete gevel vervangen voor en achterkant.
vanaf de offerte tot en met montage alles volgens afspraak verlopen
Wij zijn erg tevreden over Schipper Kozijnen. Al diverse keren zaken met Schipper gedaan en altijd tot volle tevredenheid.
Afspraken moeten echt duidelijker, heb zelfs het idee dat showroom, inmeter en uiteindelijk de monteurs langs mekaar heen werken. De een zegt dit, de ander dat, komt gewoon niet overeen. Wanneer de monteurs met een slijptol of cirkelzaag aan de gang gaan, zou het te wensen zijn dat ze eerst alles afdekken voor de vonkenregen of stofwolken die het huis in geblazen worden. Na weken vind je nog overal stof. Omdat wij wel heel tevreden zijn over het product, hebben wij nog een offerte gevraagd voor een schuurdeur en apart kantelraampje, maar uiteindelijk vanwege de exorbitant hoge kosten hiervan afgezien.
Die heb ik niet krijg alleen een hele rare na smaak van schippers kozijnen. Als ik alles had geweten had ik alles bij een andere firma gekocht!!
Geachte heer Pijp, Onze excuses voor het niet tijdig reageren op uw verzoek tot contact. Inmiddels heeft de projectleider u vandaag gebeld om de opleverpunten door te nemen. Binnenkort nemen wij contact met u op om het verloop van de order met u te bespreken. Wij willen graag uw verbeterpunten voor ons daarin meenemen. Bea Laarman Klantenservice Schipper Kozijnen
Goed advies en perfecte verzorging en installatie
Ik ben heel tevreden
Betere voorlichting bij offerte. Dat een andere drempel was aan te bevelen hoorde ik pas bij het opmeten, meerprijs hiervan viel bij mij ronduit slecht. Dit heeft gevolgen gehad bij het invullen van deze enquête.
Ik ben erg tevreden met resultaat. Weg er naartoe is prima verlopen. Mogelijkheid om in fabriek rondleiding te hebben, heeft mij geholpen bij het nemen van beslissing.
Vakmanschap! Hoogwaardige kwaliteit kozijnen. Zeer prettige ervaring m.b.t. de verkoop. Goede service! en bekwame monteurs.
Afspraken nagekomen, wachten nu alleen nog op binnenkomst van vensterbank voor keukenraam, vanwege onjuiste kleur
Contact, advies, afwerking waren prima De deur ziet er perfect uit
Prima geholpen en volledig tevreden
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.