Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er gaat nogal eens wat mis bij afdeling planning. Ook mistte ik adviezen omtrent de mogelijkheden, waardoor ik achteraf meer kosten kreeg dan voorzien vanwege een aanpassing : (

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof schuifpuien|Voordeuren
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb plus minus 8 geleden mijn ramen met kunststof laten vervangen. Ik was zeer positief. De plaatsing liep zoals afgesproken was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Voordeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Ik heb in april 2017 de showroom bezocht. Ik werd door een mederwerker geholpen, echter die mederwerker was ook te gelijk met een andere klant bezig. Ik vond het klant vriendelijk, want als voelde ik mij niet serieus genomen. Ook over de prijs maakt die medewerker een opmerking ik denkt dat u de deur in deze prijsklasse te duur is voor u. Ik vond dat echt niet kunnen, want hij weet mijn financiële situatie niet. Al met al vond ik deze medewerker onprofessioneel. Ik had besloten om mijn voordeur te bestellen. De bestelling is door een andere medewerker. Deze medewerker kent zijn vak en was zeer vriendelijk en gaf ook goed advies. Voor de eerste medewerker dient de klant niet op uiterlijk te beoordelen, maar zich professioneel op te stellen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de mensen die kwamen installeren kwamen met een andere betere en mooiere oplossing dan degene die het opgemeten had. Wel mooi geworden en geluid is minder en wind hoor je niet meer tegen het raam. Als je vergelijkt met andere kozijnen in de wijk mooier geinstalleerd, vinden wij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

communicatie. Via mail entelefoon kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Aluminium schuifpuien|Voordeuren
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Schipper levert prima kozijnen en deuren, maar heeft in ons geval behoorlijk wat steken laten vallen.. Onze verbouwing heeft enorm vertraging opgelopen, omdat Schipper veel te laat, en na lang aandringen van onze aannemer, net voor de zomervakantie toch de kozijnen geplaatst heeft. Daar zijn, tot overmaat van ramp, ook nog de verkeerde ventilatieroosters bij geleverd en de voordeur heeft een mankement. Tot op heden zijn wij nog steeds in afwachting van de juiste roosters!! Onze aannemer zit er regelmatig achteraan, maar daar trekt Schipper zich blijkelijk weinig van aan... Wij zullen de volgende keer dus ook niet zo snel meer bij Schipper terugkomen, als we op de slaapkamers en zolder de kozijnen willen vervangen. Het excuus is dat het zo druk is, maar dit heeft niks met drukte te maken, maar met een fatsoenlijke communicatie en een betere planning. Update: Ik ben met 3 sterren nog veel te royaal. Nog steeds aan het wachten op ventilatieroosters, wat blijkbaar 3 maanden moet duren. Daarnaast zouden ze de voordeur komen maken. Ze waren zowaar op komen dagen, maar bleken geen of de verkeerde spullen bij zich te hebben.... hoe dom kun je zijn!!!! Nu wil ook 1 van de ramen niet meer sluiten. Ondertussen dus 3 ergernissen verder, maar nog steeds geen reactie of actie Schipper... Wij zijn helemaal klaar met dit bedrijf en hun medewerkers. 1 ster is eigenlijk nog veel teveel!

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Tuindeuren|Voordeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Al het bovenstaande
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed advies en mogelijkheden, bij aankoop. Prettig, goed werkend personeel, mooi solide materiaal, nette afwerking, ook het opruimen na de klus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Groningen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: De bereikbaarheid via de mail. Graag een mail naar de klant dat de mail is aangekomen en in behandeling is. Ik hoorde weinig tot niets.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

een vriendelijk ontvangst in de showroom Goede voorlichting goed advies aan huis Mooie afwerking van de producten Leuke actie betreft de schuifhorren en goede nazorg

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Kunststof schuifpuien|Voordeuren|Overig
  • Overig, namelijk: horren
  • Verbeterpunten/ tips: alles is naar wens verlopen en zijn blij met onze aankoop
5

2 sterren: slechter dan verwacht

De kozijnen en deuren zien er goed uit. Het cube profiel is echt mooi!

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Tuindeuren|Voordeuren
  • Verbeterpunten/ tips: De achterdeur in proCoverTec was na een week al beschadigd op een plek en inmiddels op meerdere plaatsen. Niemand bij Schipper kozijnen heeft ons nog kunnen vertellen of dit normaal is en hoe groot de kans is dat dit ook bij andere deuren gaat gebeuren. De cilinder op de achterdeur paste niet en we wachten al 3 maanden op de juiste cilinder. De deuren sluiten weer niet goed, ook niet nadat het een keer is gesteld. Het keukenraam zit scheef. Tijdens onze vakantie werden we gebeld over de betaling van de factuur, zonder dat we wisten wanneer alles werd gerepareerd en afgemaakt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

netjes gewerkt en afgelevers

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Voordeuren
  • Verbeterpunten/ tips: de onderdorpel van de deur niet helemaal tevreden, vuil blijft er makkelijk in zitten
5

2 sterren: slechter dan verwacht

De kozijnen en zonneschermen zijn goed geplaatst. Is goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Zonnescherm / Rolluiken
  • Verbeterpunten/ tips: - De communicatie van jullie uit naar ons was zeer slecht. We moesten overal zelf achteraan bellen, soms wel 3 keer. We kregen een mail dat jullie in een bepaalde week zouden komen om de kozijnen te plaatsen. Een week van te voren hadden we nog niets gehoord dus er zelf maar achteraan gebeld, blijkt het een week verschoven te zijn. We snappen dat dit kan voor komen, want het weer blijft toch iets onvoorspelbaars. Maar we hadden het fijn gevonden dat we dan gebeld waren dat het later werd in plaats van dat we er zelf achteraan moesten bellen. - Er is ons nooit verteld dat het een tweedaagse klus zou worden, hier kwamen we bij toeval achter toen we belden voor bovengenoemde. - We wisten ook niet dat er een loodgieter zou komen voor de dakgoot. We vroegen aan de mannen die de kozijnen kwamen plaatsen, wanneer ze de dakgoot zouden gaan doen. Deze vertelde ons dat hier een loodgieter voor zou komen. Voor dit hebben we ook 3 keer moeten bellen voordat de loodgieter contact met ons opnam voor een afspraak. Dit hebben jullie verder ook niet in de hand maar het geeft geen goed beeld van het bedrijf. - De mannen van het bedrijf waar de zonneschermen vandaan kwamen zeiden dat de manier waarop ze de screens moesten plaatsen (en dus door jullie waren ingemeten) volgens hun niet logisch was. Dus dit hebben we in samenspraak met hun veranderd. - Er zou een afspraak worden gemaakt voor de laatste oplevering (sleuteltje zou gebracht worden en er zouden andere haken op de horren komen). Volgens de mail die we hebben gekregen zouden we in week 28 gebeld worden. In week 30 waren we nog niet gebeld, dus ook hier maar weer achteraan gebeld. Wordt er verteld dat alle onderdelen er al wel waren. Waarom worden we dan niet eerder gebeld? Nogmaals het kan gebeuren dat onderdelen te laat aankomen enz, maar laat dit dan even weten door middel van een mailtje of een belletje. We zijn erg tevreden over onze kozijnen en de zonneschermen. Maar de gang van zaken vonden we erg vervelend en gewoon slecht. We waren van plan om nog 2 projecten door jullie te laten uitvoeren, maar door hoe alles is gegaan bij dit project beginnen we hier toch sterk aan te twijfelen. We hopen dat jullie iets met deze feedback doen voor de andere klanten. Dit zijn wel punten waardoor wij jullie niet zullen aanbevelen aan anderen..
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben nu voor de derde keer zaken gedaan met Schipper in Zwolle en zijn uitermate tevreden. Er ligt een offerte voor een volgende klus in 2018.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Zwolle
  • De aankoop betreft: Kunststof schuifpuien|Overig
  • Verbeterpunten/ tips: Wij hebben drie keer zaken gedaan, maar ook drie keer andere monteurs. Deze hebben ook allen hun eigen afwerklijsten, waardoor wij nu met verschillende lijsten te maken hebben. Dat zou niet zo moeten!
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Montage personeel zeer goed. Vriendelijk en netjes

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Groningen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: 2 week geleden een mail met foto gestuurd over een productie fout dit na een vervelend gesprek met service dienst eind juli is pui geplaatst en ze komen nu met als we komen kost dat 135 € na mail met cc naar vestegings verkoper totaal niets meer gehoord. Nog geen bevesteging zeer slordig ik ga nu naar vesteging en begin een gesprek met verkoper hier over ,ook al zit hij dan aan tafel met eventuele kopers
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Amstelveen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: zou het niet weten.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed advies waar ik erg blij mee was. En erg blij met het resultaat. Heb jullie dan ook al 2 x doorgegeven aan vrienden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Kunststof schuifpuien|Tuindeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Dat er toch even beter nagedacht wordt over hoe te plaatsen van een hordeur en daardoor ook het goed te plaatsen nu na 3 x was de 4x keer eindelijk goed en kon het goed geplaatst worden, maar zit nog wel op een service monteur te wachten ( dit kwam door vakanties ) om een onnodig gaatje nog weg te werken. Ook zie ik nu bij het geplaatste keukenraam dat de kit los laat bij het schoonmaken met alleen water en dat is nog niet doorgegeven maar dacht dat komt nog wel met de service monteur die nog moet komen. Maar het geheel is nog niet af hier dus.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Levering op tijd. Uitstekende montage van monteurs IB en Jan. Hebben echt vakwerk afgeleverd. Zeker ook de nauwkeurige afwerking. Wij hebben shutters in de erker en deze zijn op een keurige manier weer geplaatst op kunststof kozijnen en top afgewerkt. Monteurs denken graag mee om een zo mooi mogelijk resultaat te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Amstelveen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Tuindeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Raambekleding voor voorkant geleverd i.p.v. achterkant. Stond goed in opdrachtbevestiging maar onjuist op tekening. Hoop dat dit snel hersteld gaat worden.
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Aluminium ramen en kozijnen beginnen nu na ca 8 jaar blazen te vertonen. De coating laat los. Schipper zegt dat de aannemer die de opdracht heeft gegeven inmiddels faiiet is. Maar hoe zit het nu met de kwaliteit van het produkt?

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom N.v.t.
  • Advies en verkoop N.v.t.
  • Behandeling van uw order na opdracht N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Aluminium kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Zorg voor tevreden klanten en bied een oplossing aan!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima installatie van twee vakbekwame monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Amstelveen
  • De aankoop betreft: Kunststof schuifpuien
  • Verbeterpunten/ tips: geen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn netjes in de winkel geholpen. De medewerkers hadden goed verstand van de producten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage N.v.t.
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Dakkapellen|Overig
  • Overig, namelijk: Raamdecoratie
  • Verbeterpunten/ tips: Aantal punten van bijvoorbeeld verkopen van een dakkapel mogen de verkopers wel benadrukken. Dit is achteraf niet helemaal duidelijk geweest. Afhandeling van orders moet echt een stuk beter. Is verschrikkelijk. We hebben nu voor deze order 6 verschillende adressen gehad. Terwijl wij er echt in de winkel met de getekende offerte het juiste adres hebben genoteerd. Daarna hebben wij per mail en per telefoon nogmaals ons correcte adres doorgegeven omdat het weer fout ging. Ook jullie leverancier had weer een ander adres. Sla alle gegevens op van de producten die jullie verkopen aan alle klanten. Het is raar dat jullie een dakkapel verkopen maar achteraf de maten niet meer hiervan weten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De tuindeuren zijn zeer kundig en snel geplaatst,deze lui verstaan hun vak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop N.v.t.
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Tuindeuren
  • Verbeterpunten/ tips: De communicatie binnen het bedrijf kan wel een op fris beurt gebruiken
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afleverdatum zonder opgaaf van reden met 2 weken overschreden. Pas geïnstalleerd na telefonisch contact mijnerzijds met planner. Hordeur bleek al aanwezig te zijn in vestiging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Overig
  • Overig, namelijk: Hordeur
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kan het anderen aanraden

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vanaf het begin tot en met de oplevering, heeft het ons een 100 % veilig gevoel gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er waren een aantal panelen van de voordeur in een andere kleur geleverd. Wellicht kunnen jullie checken waarom dit precies gebeurd is?

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Amstelveen
  • De aankoop betreft: Voordeuren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed en deskundig geadviseerd en netjes geplaatst en mooi binnen de afgesproken tijd. al is het niet de goedkoopste maar zeker het geld meer dan waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: sneller/beter zichtbaar op het internet. we kwamen pas na veel zoeken bij jullie terecht.
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom N.v.t.
  • Advies en verkoop N.v.t.
  • Behandeling van uw order na opdracht N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Amstelveen
  • De aankoop betreft: Aluminium kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Wanneer iemand met een deur zit die niet dicht kan, niet aanbieden dat je 1,5 maand later kan langskomen om het probleem te verhelpen.

Bedrijfsgegevens

Middelweg 11

1716KB Opmeer

085 79 212 00

[email protected]

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.