Duidelijk in afspraken maken en fijn om mee samen te werken

Ik heb Amanda als scriptie begeleider. Er worden duidelijke afspraken gemaakt door de scriptiebegeleider en zorgvuldig gekeken naar wat haalbaar is betreft planning/tijd om de scriptie in te leveren. De feedback die wordt teruggekoppeld is helder en kan goed verwerkt worden in de scriptie. Tijdens gesprekken is het fijn om terug te horen dat de scriptiebegeleider streeft om het beste resultaat te behalen, een goed cijfer. Ik ben blij met alle hulp dat is verleend. Ik werk aan de scriptie met een goed gevoel. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

• Scriptiebegeleider

Zeer tevreden over de begeleiding van mijn scriptiebegeleider

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding die ik heb ontvangen van mijn scriptiebegeleider Amanda. Vanaf het begin was Amanda beschikbaar voor vragen en bood ze waardevolle feedback die me hielp mijn onderzoeksverslag gestructureerde en duidelijker vorm te geven.

• Scriptiebegeleider

Door de hulp van Scriptiemaster werd alles helder!

Met immense dankbaarheid wil ik mijn waardering uitspreken voor de onschatbare hulp die ik heb ontvangen bij het afronden van mijn scriptie. De ondersteuning en begeleiding die ik kreeg, hebben niet alleen geholpen bij het structureren van mijn gedachten, maar hebben ook gezorgd voor helderheid en focus in een periode waarin ik het overzicht dreigde te verliezen. De toewijding en professionaliteit waarmee ze altijd klaarstond om te helpen, hebben ervoor gezorgd dat ik met vertrouwen en zonder spijt deze belangrijke mijlpaal heb bereikt. Bedankt voor alles!

• Scriptiebegeleider

Diefen maar op een legale manier, dus je kunt er niets aan doen:(

Tijdens de intake werd mij verteld dat ik met 20 begeleidingsuren stap voor stap zou worden geholpen bij mijn onderzoek. Ze zeiden dat de begeleider vooraf alle informatie over mijn verslag en de handleiding van mijn school zou ontvangen. Dit klonk goed, dus ik accepteerde de offerte. Maar nadat ik de offerte had geaccepteerd, veranderde alles. Ik werd gekoppeld aan een begeleider die niets van mijn opdracht wist. Daardoor moest ik mijn begeleidingsuren gebruiken om alles uit te leggen. Na twee uur bleek dat deze begeleider mij niet kon helpen, en ik werd aan een andere begeleider gekoppeld. De nieuwe begeleider had ook anderhalf uur nodig om zich in te lezen, en vervolgens vroeg ze wat ze voor mij kon doen. De hulp was ongestructureerd, en de begeleider had altijd haast. Als ik vragen had, stuurde ze mij links naar andere websites zoals Scribbr om zelf antwoorden te zoeken. Ik wil andere studenten waarschuwen om geen hulp te zoeken bij Scriptie Master. Er zijn goedkopere en betere alternatieven. Scriptie Master verspilt je tijd en geld, en ze helpen je niet. De communicatie is ook slecht; het duurde meer dan 40 dagen voordat ik een reactie kreeg op mijn klacht. De financiële afdeling is ook onprofessioneel en stuurt verkeerde facturen. Pas op, want je verspilt je geld, energie en tijd bij hen.

Motiverende en deskundige begeleiding

Ik was echt even vastgelopen en kwam er even niet meer uit. Amanda is heel deskundig en motiverend. Haar ontgaat geen enkel detail uit het geschreven stuk. Niet alleen voor wat de toepassing van de APA regels betreft, maar ook de samenhang en logische opbouw. Ik kan dit iedereen aanraden. Amanda beschikt over een enorme parate kennis en door met haar samen te werken leer je veel. Daarom is mijn tip: wacht niet te lang, maar doe het gewoon. Het is de investering waard.

Snelle en deskundige begeleiding

Amanda heeft mij zeer snel en deskundig geholpen bij het verbeteren van mijn thesis. Dit gebeurde telkens met een zeer vlotte communicatie zowel via telefoon als via e-mail. Zeker een aanrader als je een APA check wil laten uitvoeren voor je thesis.

• Scriptiebegeleider

"Bij Scriptiemaster kreeg ik dankzij Amanda waardevolle feedback op mijn scriptie; haar hulp was elk

Na meerdere afwijzingen van mijn scriptie besloot ik op zoek te gaan naar betere hulp en meldde ik mij aan bij Scriptiemaster. Hier werd ik geholpen door Amanda, die echt de tijd neemt en naar je wensen luistert. Dankzij haar begeleiding krijg ik waardevolle en bruikbare feedback op mijn scriptie, die ik gemakkelijk kan verwerken. Hoewel het misschien wat duurder is, is het zeker de investering waard!

• Scriptiebegeleider

Heel fijn, had ik eerder moeten doen

Heel blij met alle kennis, professionaliteit en betrokkenheid van Amanda. Dit help mij om effectief verder te werken aan mijn onderzoeksverslag(en). Zij helpt met kaderen en structuur aanbrengen in plaats van te verzanden in mijn eigen gedachten/ chaos.

Snel en goed geholpen

Amanda heeft mij geholpen met een taaltechnische controle voor mijn scriptie. Dit is snel en duidelijk gebeurd met goede feedback.

• Scriptiebegeleider

Amanda heeft me met waardevolle feedback geholpen om mijn scriptie aanzienlijk te verbeteren

Ik ben super blij met de begeleiding die ik van Amanda krijg tijdens het schrijven van mijn scriptie. Vanaf het begin heeft ze zich volledig ingezet om me te helpen. Haar feedback is altijd duidelijk, constructief en heel waardevol. Ze wijst me op zwakke punten en geeft goede suggesties om deze te verbeteren, wat mijn scriptie echt beter maakt. Dankzij haar opmerkingen en adviezen krijg ik steeds meer vertrouwen in mijn werk. Door Amanda's hulp wordt mijn scriptie niet alleen beter, maar leer ik ook veel over hoe je een goede scriptie schrijft. Haar betrokkenheid en deskundigheid maken een groot verschil en ik ben haar heel dankbaar voor haar hulp.

• Scriptiebegeleider

Zonder Frans had ik mijn diploma niet behaald!

Tijdens het afstuderen was er niemand in mijn afstudeerbedrijf die mij kon helpen met het schrijven van mijn scriptie. Ik had moeite met het vinden en gebruiken van de juiste theorieën, modellen en inzichten. Uiteindelijk kwam ik bij ScriptieMaster terecht en werd gekoppeld aan Frans Bouman. Frans heeft mij ontzettend goed begeleid en stap voor stap laten zien hoe een scriptie in elkaar zit. Dankzij zijn hulp kreeg ik mijn motivatie en zelfvertrouwen terug en heb ik mijn scriptie succesvol afgerond. Voor toekomstige opdrachten zou ik zeker terugkeren naar ScriptieMaster.

Hele prettige samenwerking

Amanda heeft mij heel goed geholpen. Het eerste wat we deden was een duidelijk shema maken met deadlines. Ik had kort de tijd tot mijn deadline, maar zij heeft mij alsnog heel goed kunnen helpen. Ik verloor overzicht door de hoeveelheid deadlines, maar ook hier heeft Amanda mij goed bij geholpen.

• Scriptiebegeleider

Fijn om met iemand te sparren.

Fijn om met iemand te sparren, als je het overzicht kwijt bent. Dank Amanda.

Leerzame periode

De afgelopen maanden heb ik mijn eindproduct moeten schrijven voor de PABO. Hierbij heb ik de hulp in geroepen van Scriptiemaster. Tijdens de periode dat Amanda mij geholpen heeft met mijn eindproduct, heb ik veel gehad aan haar ondersteuning. Amanda heeft mij goed geholpen met het nalezen van het product, goede feedback gegeven op de inhoud en heeft alle kennis over APA paraat. Ik heb de hulp als zeer leerzaam en fijn ervaren.

• Scriptiebegeleider

Amanda reageert vlot en heeft duidelijke feedback.

Amanda heeft me goed geholpen bij het ontwerpen van mijn onderzoeksplan tot scriptie. De afspraken waren makkelijk te plannen en dan had ik een stok achter de deur om een deel af te hebben.

Heel tevreden

Toen ik bezig was aan mijn bachelorfproef kreeg ik ook Amanda als mijn begeleider. Ik was er meteen door! Dit jaar voor mijn thesis werk ik terug samen met haar waar ik heel blij om ben. Ze luistert naar je noden en vragen en kijkt samen met jou naar eventuele oplossingen. Kortom is ze heel betrokken en blijf ik heel veel beel bijleren!

• Scriptiebegeleider

Scriptiemaster heeft me geholpen met meer overzicht krijgen.

Ik heb erg veel moeite met verslagen schrijven. En dan ook nog het overzicht hebben wat je tijdens een scriptie moet doen. Mijn scriptiebegeleider heeft me hier perfect in geholpen. Erg blij mee.

• Scriptiebegeleider

Hulp met plannen en iemand die mee kijkt

Ik ben zelf niet super gemotiveerd, dus voor mij helpt het om iemand te hebben die een planning met me maakt, beetje mee kijkt en me helpt eraan te houden. Tot nu toe nog niet mega veel inhoudelijks gedaan, maar tot nu toe positief. En voor mij wel een beetje wat ik nodig heb om met mijn scriptie aan de slag te gaan.

• Scriptiebegeleider

Fijne en snelle hulp gekregen, precies wat ik nodig had voor mijn scriptie!

Het was een hele fijne begeleiding. Ik had met redelijk wat tijdsdruk hulp nodig bij het analyseren van mijn data van de scriptie. Sem was super behulpzaam en heeft enorm meegedacht om mijn zo snel en zo goed mogelijk te kunnen helpen. En dit heeft me zeker geholpen om mijn scriptie te behalen.

• Scriptiebegeleider

Ik wist niet dat zo een traject bestond, ik was zeer verrast na de uitleg dat ik toen kreeg over hoe de werking ging volgen. Nadat John mijn scriptie las over het deel dat ik al had, had hij eerlijke standpunten en het was zeer nodig voor mij uiteraard om externe hulp te verkrijgen. Op een goede en efficiënte manier heeft mij hier kunnen begeleiden. Na het indienen van mijn eerste versie die helemaal nog niet af was, had ik met John goed kunnen samenwerken. Mijn mentor heeft het verschillen tussen de twee werkstukken ook heel hard opgemerkt. Ik heb zo een goede advies kunnen krijgen, en heb zoveel bijgeleerd. Dit is echt een aanrader naar alle studenten toe. Ik bedank John heel erg.

• Scriptiebegeleider

ScriptieMaster heeft mij geholpen om een mooi cijfer te halen voor mijn scriptie. Er was nog maar één week over voor mijn deadline en er moest nog veel gebeuren, maar samen met begeleider John ben ik er goed uit gekomen en heb ik een 7 behaald, ondanks mijn strenge docent die de beoordeling deed!

• Scriptiebegeleider

ScriptieMaster was voor mij de hulp die me heeft geleid naar het behalen van mijn diploma.

Eén van de sterkste punten van de begeleiding vond ik het gevoel van motivatie en doorzettingsvermogen dat de begeleider me gaf. Johan was erg flexibel en vriendelijk, alsook empathisch en motiverend als ik het even niet meer zag zitten. Hij doet het werk graag en dat merk je, waar je zelf dan ook weer motivatie en energie uit haalt. Bovendien was Johan goed in wat hij deed en hield hij rekening met wat realistisch was (bijvoorbeeld: de tijd = een semester). Ik zocht vooral hulp op vlak van motivatie en mijn scriptie afgerond krijgen, en dat is 100% gelukt. Top begeleider!

• Scriptiebegeleider

Eindelijk mijn scriptie afgerond door de vakkundige ondersteuning

Eindelijk mijn studie af kunnen ronden

• Scriptiebegeleider

Pijlijk eerlijke communicatie wat de doorslag was tot het halen van mijn scriptie

Voordat ik in contact kwam met mijn begeleider van ScriptieMaster was ik ver in het schrijfproces van mijn scriptie. Ik kreeg echter te horen dat ik niet zou slagen als ik dit stuk in zou leveren. Op dat moment heb ik gekozen voor ScriptieMaster. Dezelfde dag van het aanmelden kreeg ik een belletje en binnen een paar dagen was ik gekoppeld aan mijn begeleider. De begeleider had echt kennis van zaken en heeft mij geholpen niet alleen structuur aan te brengen in mijn scriptie, maar ook de (pijnlijk) eerlijke waarheid verteld waar de fouten in mijn scriptie zat. Het gesprek is altijd eerlijk, maar constructief geweest en de begeleiding van ScriptieMaster is voor mij de doorslaggevende factor geweest waarmee ik mijn scriptie met een 7 heb gehaald. Ik kan het echt iedereen aanraden, en heb ook niets dan positieve woorden over ScriptieMaster en de begeleiding die ze aanbieden!

• Scriptiebegeleider

Aanvankelijke twijfels over ScriptieMaster verdwenen; tevreden met geboden hulp

Enige tijd heb ik getwijfeld om ScriptieMaster in te schakelen voor de begeleiding van mijn scriptie. Tal van gedachten speelden door mijn hoofd. Is het wel de juiste keuze? Kan ik erop vertrouwen dat ze betrouwbare begeleiding bieden? Is het inschakelen van een externe partij het financieel waard? Het voelde wat ongemakkelijk om hulp in te schakelen en toe te geven dat het mij moeite kost om überhaupt een scriptie te schrijven. Uiteindelijk ben ik ontzettend blij dat ik hen heb ingeschakeld. Ik ben goed geholpen en ben tevreden met de begeleiding die mij is aangeboden.

Marconistraat 16

1091 GP Rotterdam

Over ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.