Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettig contact gehad met de verkoopster. Denkt goed mee en weet onze wensen goed te vertalen naar een 3D-ontwerp, wat genoeg duidelijkheid geeft. Op dit moment zijn we tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geholpen. De tijd wordt voor je genomen. Vragen worden goed uitgezocht en beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Positief - Flexibel - Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ontzettend goede afspraak gehad. Door goed naar ons te luisteren en praktische kijk van Satink hebben we een super mooie en praktische badkamer ontwerp! Nu alles even op ons in laten werken. Bedankt Ronald voor je advies en ontwerp!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed vriendelijk ontvangen, heeft de tijd genomen om de wensen in te vullen met aanvulling van zijn advies, zijn tevreden uit elkaar gegaan hoop ik, na bevestiging van de aankoop van een volledige badkamer

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer prettig ontvangen, geholpen en geadviseerd en tevreden naar huis en blij hopelijk wederzijds met de aankoop/verkoop van een keuken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring met dit bedrijf tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Meer dan prettige ervaring met zowel keukens als badkamer specialisten. Sterk gevoel dat er wordt geluisterd en op basis daarvan de expertise optimaal wordt benut. We hadden Satink aangeraden gekregen door vrienden en zullen net als hen, uw bedrijf van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijk, eerlijk, gedegen advies, kennis, kunde, gezellig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

snel een afspraak. Vriendelijk,

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
  • Vestiging Houten
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed advies, verkoper denkt met klant mee, niet opdringerig, luistert goed naar de wensen van de klant, totaalindruk prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp
  • Personeel
  • Vakmanschap
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

na 13jaar is onze keuken helemaal op de kastdeurtjes hangen door en bladert helemaal af en service/garantie hebben wij nooit gehad(na 5 jaar valt buiten de garantie) en nu op zoek naar een andere keuken mmmm

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: eerlijk zijn en een goed product verkopen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tijdens de bouw ging alles redelijk. Nu 2 jaar later is er een kraan stuk. Geen enkele service, denken niet mee en laten me gewoon zitten met een erg lekkende kraan. Ga er ondertussen vanuit dat ik het zelf op moet lossen. Erg slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: betere service en sociaal vaardiger personeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kennis van zaken maar niet in het afhandelen van een klacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Dure maar mooie keuken gekocht maar slecht behandeld na het stuk gaan van onze meer dan 800 euro kostende inbouw combi magnetron. Deze is ongeveer 7 maanden buiten de garantie stuk gegaan. Een magnetron moet toch minstens 5 jaar meegaan tegenwoordig! Klacht bij hen gemeld waarbij ze melden dat ze helaas aan de situatie om hem te vernieuwen of te repareren niets kunnen veranderen. Later nogmaals gevraagd om hem op hun kosten te laten repareren maar daarop hebben ze nog niet eens willen reageren. Slechte zaak!
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tot aan de verkoop is alles perfect mooie showroom verkoper kan goed meehelpen maar, totdat de koop is gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Slechte levering van producten wij hebben een halve keuken geleverd gekregen. Onderdelen en maten kloppen niet. De service is heel slecht je staat minuten lang in de wachtrij. Totdat je persoon te pakken hebt ben je een lange tijd verder. Ze hebben geen tijd om dingen uit te zoeken en kunnen heel stug zijn in het afhandelen van klachten. Satink verkoopt maar levert totaal geen service en biedt geen optie tot verbetering!
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij Satink terecht gekomen omdat ze project leverancier zijn van ons nieuwbouw project. Na een goed begin helaas een zeer teleurstellend einde. Keuken is prima, zeer netjes geplaatst door een 3e partij (interieurbouwer). Echter, heeft Satink op eigen initiatief een andere afzuigkap geleverd. Deze kap had andere afmetingen dan de originele afzuigkap, en heb deze dus niet geaccepteerd. Het feit dat Satink, zonder bericht naar ons, een andere afzuigkap levert, vind ik nogal vreemd, maar goed, kan gebeuren. Nieuwe afzuigkap zou besteld worden, en zou z.s.m. geleverd worden. Inmiddels zijn we 5 weken verder! Terugbel beloften worden niet waargemaakt. De verkoper krijgen we niet meer te spreken, en ik ben inmiddels alweer 7 telefoongesprekken verder. Onze betaalde afzuigkap ligt nu al 1 week bij Satink in het magazijn. Nog steeds wacht ik op een telefoontje om een afspraak te maken. Blijkbaar vind Satink het heel normaal om mensen met een onvolledige keuken achter te laten. Service is volledig afwezig bij Satink! Zeer teleurgesteld in deze nazorg, en zou Satink ook absoluut afraden bij potentiële klanten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Producten die werden geleverd waren goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Licht defect en wasbak was iets beschadigd. Vier keer gebeld, elke keer wordt gezegd we bellen morgen.. Elke keer weer houden ze zich niet aan het woord.. Mijn probleem is momenteel nog steeds niet opgelost.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Erg nonchalant moest zelf steeds contact opnemen. Dag van levering 1,5 uur te laat. Verkeerde schouw geleverd nieuwe duurde 8 weken. Deze keer zeer slechte ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat een waardeloos bedrijf! Half februari op een donderdagavond onze wensen doorgesproken. Globale richtprijs is er afgegeven. Waarna de volgende ochtend aangeven werd dat de offerte ver boven de afgegeven richtprijs zou komen. Aangegeven dat hij toch maar door moest gaan met tekenen en rekenen omdat er toch eerst iets op papier moest komen. Half maart nog maar eens gebeld. Bleek dat de verkoper er niet meer werkte. Collega meldde dat het toch niet meer nodig was???? Aangegeven van wel. Collega gaf aan het over te nemen en binnen 2 weken met een voorstel te komen. Gisteren maar weer eens gebeld. Collega stelde voor om toch maar weer een afspraak te maken om weer alles door te spreken. Voor mij hoeft het daar niet meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Leuk en eerlijke verkoop en er wordt tijd voor genomen Service gewoon uitstekend, ook voor service na de tijd. Wordt supersnel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hadden een zeer goede ervaring met Satink, maar het ging mis bij de aftersale. De verkoper reageerde niet op telefonische afspraken en mailverkeer. Pas bij het dreigement breed de publiciteit te zoeken kwam hij in beweging met excuses. Vervolgens heeft hij zich wel klantgericht opgesteld. Als verkoper overigens zeer deskundig en prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Aftersale is net zo belangrijk als sale.

Bedrijfsgegevens

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle

038-4542975

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.