Filters

5

2 sterren: slechter dan verwacht

We hebben de ontwerper de vrijheid gegeven om onze gedachte te vervullen. Dat is het enige wat gelukt is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Als men conform getekende offerte had gewerkt was er niets aan de hand geweest. Maar zowel terug bellen door de verkoopster (na 3 x te hebben gebeld) levering als de montage als de nazorg falen en komen de afspraken geheel niet na. En dat alles ruim van te voren hebben betaald. Er is door Satink nog geen enkele financiële compensatie gedaan. Na ruim 6 weken nadat men gereed zou zijn, denk as woensdag de keuken af te werken. Het is te gek voor woorden dat dit nog kan en wordt geaccepteerd. Wij laten een jurist kijken hoe we Satink ons moet compenseren, al is dat dat men de keuken terug moet nemen en ons het complete geld bedrag heeft terug gestort.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Nvt
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie zaak met mooie producten. Het eindresultaat zal zeker mooi worden. Zolang je nog in het verkoop traject zit is de service uitstekend (maar daarna ...) Uitstekende montage.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: De communicatie laat sterk te wensen over. Zodra de keuken verkocht is, is het bijna niet mogelijk iemand te pakken te krijgen die over de order gaat. Dit geldt voor mij als klant, maar wat ik erger vind, ook voor de aannemer en de installateur die om technische tekeningen vragen die noodzakelijk zijn voor de bouw. Of wanneer zij doorgeven dat de bouw vertraging heeft opgelopen en het plaatsen van de keuken uitgesteld dient te worden, dat wij als klant dan wel bericht krijgen dat de keuken op de oorspronkelijke dag geleverd en gemonteerd gaat worden. Er was daadwerkelijk bij de planning geen rekening gehouden met deze vertraging. Verder hebben wij bij herhaling doorgegeven dat ons huis niet bereikbaar is met een grote vrachtwagen. Wat schetst onze verbazing, de spullen worden toch met een grote vrachtwagen gestuurd met als gevolg dat de bezorger de spullen stuk voor stuk op een steekwagentje naar ons huis moet vervoeren, waardoor hij zo gefrustreerd raakt dat hij onvoorzichtig wordt. Daardoor valt een hoge kast van het steekwagentje en raakt deze met de greeplijsten beschadigd. Resultaat 5 weken extra wachttijd voor een nieuwe kast en de stukadoor kan bij ons niet verder -> verdere vertraging van de bouw. Dan was de spoelbak nog te groot voor het kastje wat er onder zat. Het heeft 4 uur geduurd, voordat er iemand bij Satink bereikbaar was om dit probleem te bespreken, terwijl de monteur inmiddels klaar was met zijn werkzaamheden. Uiteindelijk hebben wij in samenspraak met de monteur zelf een oplossing bedacht en deze medegedeeld aan de medewerker van Satink. Deze evaluatie enquete is mij diverse malen toegezonden, zelfs op een moment dat onze keuken nog maar half afgebouwd was en wij nog tegen een levertijd van 5 weken aan zaten te kijken. Ook nu is het werk nog niet af en kan ik nog niets zeggen over nazorg en garantie en personeel wat hierover gaat.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na onze vakantie had ik in een (oude) krat een scherpe aanbieding gezien van een 5 pits gaskookplaat. Toen ik in de winkel kwam bleek de actie net een aantal dagen voorbij maar er stond er nog 1 die ik voor de actie prijs mee kreeg. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd N.v.t.
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: overige
  • Verbeterpunten / Tips: Simpeler kassa/facturerings systeem voor dergelijke kleinere aankopen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De verkoop is prima maar helaas vond ik de montage slecht Door bijvoorbeeld de afzuigkap niet te monteren aan het plafond. Ook zaten er twee plastic zakken in de buis naar buiten en deze heb ik er achteraf nog zelf moeten uithalen terwijl dit totaal geen moeite had moeten zijn bij de montage! Ook vind ik het niet netjes dat het niet normaal is om de rommel weer mee te nemen als de keuken is geplaatst, een stukje service wat je van een klein bedrijf als satink wel verwacht want wat is dan de meerwaarde om bij jullie een keuken te kopen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Meer service geven omdat anders satink geen meerwaarde is om een keuken te kopen .
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reeds eerder een beoordeling gegeven en ook de monteur die we nu hadden was netjes en korect.Alles is nu op een achterwandje na op een goede en prettige manier afgehandeld. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat e.e.a. spoedig zal worden afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede behandeling, mooi product. Super aflevering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: De keuze volledig bij de klant neerleggen om te kopen of niet.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldig goed en helder

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Gewoon zo door gaan
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Van begin tot einde een drama. Verkeerde levering, Satink weigert terug te halen, primitieve nabezorging, 'TIG'-emails en telefoontjes om een terugbetaling te krijgen. Slecht bedrijf, snap niet dat Satink nog kan bestaan. Al iets besteld daar? Meteen annuleren en naar de bouwmarkt gaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren N.v.t.
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Service: dat woord bestaat niet bij dit bedrijf.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantvriendelijke houding en zeer goed advies. Duidelijke offerte en afspraken werden goed nagekomen. Kwalitatief prima producten. Verkoper neemt de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Contante betaling aan de chauffeur direct bij levering komt wat minder klantvriendelijk over. Je hebt geen tijd om te controleren of alles compleet of juist geleverd is. Ik snap het (boter bij de vis en er zijn tegenwoordig veel wanbetalers) maar wat vertrouwen dat het geld op korte termijn (binnen 3 dagen) wordt overgemaakt lijkt me een passender alternatief.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We werden heel goed geholpen en werd goed naar ons geluisterd ik raad het iedereen aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Gewoon heel goed geholpen. En ook naderhand snel en vakkundig en klantvriendelijk geholpen. Vooral de goeie nazorg (terwijl "de buit al binnen is") spreekt héél erg aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Heb een keer een monteur van Boretti gehad bij de kookplaat. Was netjes geregeld door Satink. Dus op zich prima. Den monteur van Boretti was echter een non-communicatief onbenul die ook niet over vakmanschap beschikte. Kon Satink niks aan doen, maar is wel vervelend en daardoor zit ik nu nog met een slecht ingebouwde kookplaat, terwijl de Satink monteur die in eerste instantie uitstekend had ingebouwd. Is jammer. Maar zoals gezegd niet echt Satink aan te rekenen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klachten worden serieus behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Doel was keuken en badkamer bij een bedrijf. Badkamer: Mooie verhalen maar gaande weg werd het steeds meer een rommeltje. Als we de off wilde tekenen was er weer van alles veranderd. Uiteindelijk niet gedaan, gevoel was niet goed. Verkoper is meer een slechte/foute autoverkoper. Totaal prijs afgesproken maar blijkt hij niet na te kunnen komen. Keuken. Hier wel een goed gevoel over (in 1e instantie) ontwerp zoals we bedacht hadden. Qua apparatuur slecht voorgelicht, zeker als het over de kwaliteit gaat. Afzuigkap direct al defect. Geen omruil voor een nieuwe wat ons normaal lijkt als je iets nieuws koopt, maar gelijk AEG ingeschakeld dat deze gerepareer moet worden. Dat verwacht je niet van een nieuw app. Na 4 maanden en 5x bezoek van AEG en veel ergenis functioneerd de kap eindelijk. De after sales is slecht, worden niet terug gebeld. Als we dan iemand spreken veren ze te veel mee maar aktie ho maar. Slecht getraind. Het inmeten van plinten is ook een vak. Hiervoor is Satink al 4 keer geweest en we hopen volgende week dat het dan eindelijk is opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
  • Verbeterpunten / Tips: Bereikbaarheid: Geen stom bandje. Als je dan kiest voor service dat je dan niet die autoverkoper van de badkamer afdeling aan de telefoon krijgt. Dat ie dan ook een lulverhaal ophangt prik je zo doorheen, niet doen! Betere training personeel. Vertel gewoon wat kan en niet kan. Niet alleen maar de focus op verkoopaantallen. Jullie willen je onderscheiden van Bruigman, doe dat dan ook!!! Productkennis MOET veel beter. Geef ook aan wat beperkingen zijn en wat de meerwaarde is van een ander product. Serviceafdeling is echt op alle punten te verbeteren, terug bellen, doorgeven van juiste info, Inplannen van monteur bezoek enz enz Verzoek voor de wonsdag, plannen voor de donderdag, vervolgens op het werk alles omgegooid en geregeld en dan uiteindelijk om maandag langskomen???
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel erg klantvriendelijk (verkoop). Verder professioneel en correct, prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie keuken en tegels gekocht voor een prima prijs. toen er bepaalde zaken niet juist waren, werd er prima gehandeld en tot onze tevredenheid is alles goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: Keuken en tegels gekocht bij dhr. Plekkenpol. Uitstekende verkoper, maar de nazorg laat te wensen over. Geen reacties, geen telefoon. Terwijl hij dat wel telkens beloofde. Er gebeurde weinig. Gelukkig voor Satink heeft dhr. Akkerman ons prima geholpen. Zeer bekwame medewerker.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jullie hebben heel veel in huis. Dat maakt winkelen plezierig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Ik zit al tijden met een probleem. Op onze hoogglans deurtjes zit inkt. Dat kom doordat het inkt is doorgeslagen vanaf de beschemingsfolie. Ik snap dat dit te maken kan hebben met het feit dat ik de deurtjes te lang heb laten staan voordat de folie er af ging. Wat ik lastig vind is dat er weinig wordt gedaan om mee te zoeken naar een oplossing. Die ik overigens ook nog zelf zou willen betalen. Het gaat mij om de grondhouding. Stopt de relatie bij levering of voel je je ook verantwoordelijk voor het eindplaatje.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn heel erg blij met onze mooie strakke keuken voor een scherpe prijs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie keuken voor een schappelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zijn uitstekend geholpen door lucinda vosman

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ruime keus, inductiekookplaat en oven bevallen over het algemeen uitstekend (uitgezonderd het hoge geluid van de inductiekookplaat)

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: ik vind dat we onvoldoende zijn geïnformeerd over het geluid die deze specfieke inductiekookplaat maakt. Leverancier zegt dat het bekend is en erbij hoort, terwijl Satink tijdens verkoopproces daar niet over spreekt. Vervolgens bij klachten over het geluid wordt het initiatief wel heel erg bij de klant gelegd. Gevoel dat ik van kastje naar de muur werd gestuurd tussen Satink en de leverancier. Satink neemt hierin geen regierol terwijl er een overeenkomst tussen klant en Satink ligt. ik ben daar niet tevreden over.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair

Bedrijfsgegevens

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle

038-4542975

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.